...ŚWIAT ZE ŚMIERCIĄ ELLIE
···
Newt codziennie wieczorem patrzył w gwiazdy, aby poczuć bliskość Ellie, nim znów zaśnie w samotnym łóżku.
···
Raz w tygodniu całą piątką – Newt, Thomas, Minho, Patelniak oraz Emily – chodzili na łąkę i zbierali stokrotki, które potem składali pod wielkim Głazem Pamięci. Dla Ellie.
···
Za każdym razem, kiedy mroźny wiatr chwytał za nosy oraz szczypał policzki, bądź gdy porywał ludziom pranie lub zrzucał czapki z głów, oni wszyscy widzieli w tym sprawkę Ellie.
···
Tylko raz Newt dał się uprosić Emily na wspólny taniec dookoła ogniska.
···
Bywały dni, w których tęsknota stawała się dla Newta zbyt wielka. Wtedy cały czas przesiadywali z nim jego przyjaciele, pilnując, by nie zrobił sobie krzywdy. Zazwyczaj milczeli.
···
Emily nauczyła się pleść wianki pod okiem Newta.
···
Minho zrobił się jeszcze bardziej opryskliwy niż kiedykolwiek.
···
Azjata nigdy nie opowiedział nikomu, co się z nim działo po porwaniu przez DRESZCZ.
···
Patelniak wzruszał się zawsze, kiedy swoim wzrokiem spotykał Głaz Pamięci.
···
Thomas oraz Gally szybko stwierdzili, że brak im obraźliwych odzywek rzucanych w ich stronę.
···
Jedyną kobietą, na jaką Newt z czasem się otworzył, była jego siostra Sonya, z którą zaczął dużo rozmawiać.
···
Harriet z czasem zaczęła podkochiwać się w Minho, ale on nigdy nie poczuł się gotowy na miłość.
···
Vince rzadko co wychylał nos ze swojej chaty, pogrążając się w żałobie po Mary.
···
Newt oddał się w ręce pracy. Pozwalała mu zapomnieć.
···
Pierwsza dziewczynka urodzona w Przystani dostała imię Ellie.
···
Choć próbował, Newt nigdy nie wybaczył sobie tego, co zrobił.
···
Czasem Newt miewał sny, w których Ellie żyła, mieli wspólny dom blisko morza i dwójkę dzieci, tak podobnych do niego. Zawsze jednak sny znikały z pierwszymi promykami słońca.
CZYTASZ
Inne Oblicza Lęku • Newt TMR
FanfictionBo wszyscy mieliśmy swoje lęki, które miały inne oblicza. newt x famele oc [fabuła na podstawie filmów] okładka namalowana przez @Awesome_Stars