3'seni buradan kimse alamaz

2.4K 292 104
                                    

Beomgyu yüzünü buruşturup Changbin'e doğru yürüdü. Göğsünden ittirerek kapıdan çıkarmaya çalışıyordu fakat duyduğu sesle duraksadı.

''Changbin, sen de bizimle film izler misin?''

****

Beomgyu,Felix'e dönüp gülümsedi.

''Felix Hyung,çok tatlı bir istek ama abim film izlemez ki-''

''İzlerim,izlerim neden izlemiyim? Yani izliyim mi?''

''Hyung-?''

Beomgyu şaşkınlıkla hyunguna bakarken Felix kafasını sallamıştı. Changbin odanın arkasında ki dolaptan şarap alıp koltuklardan birine geçmişti.

''Biz ne içelim Felix? Yani ben alkol kullanmıyorum ama sen de şarap iç istersen.''

''O da alkol kullanmıyor.''

Changbin kardeşinin sorusuna cevap verince Beomgyu kaşlarını çatarak ona döndü.

''Sen Felix misin?''

''Meyve suyu için siz.''

''Hyung,üzgünüm ama sanırım Felix'e soracağım.''

Felix ilk önce kendine dönen çocuğa daha sonra da elinde kadeh tutan ve onun cevabını bekleyen Changbin'e baktı,kendisi için bu kadar uğraşan çocuğun dediğini yapmak istediğini hissetti.

''Meyve suyu içelim.''

Changbin rahatlamış gibi kadehine şarap doldurmaya başladı. Koltuğunda iyice rahat pozisyon ararken Felix'le göz göze geldi bir anlığına , aklına koymuştu bu çocuğun neler yaşadığını öğrenecekti ve ona yardım edecekti.

''Beom, Hyuka nerede?''

''Uyudu o hyung.''

Changbin kafasını sallayarak tekrar yaslandı koltuğa, açılan film yerine Felix'in açıkta kalan bacağındaki morluklara bakıyordu.

Felix de film yerine odanın belirli kısımlarında duran fotoğraflara bakıyordu. Merakına yenik düşüp Beomgyu'nun kulağına fısıldadı.

''4 kardeş misiniz?''

''Anlamadım?''

''Fotoğrafların hepsinde 4 kişi var.''

Ne kadar sessiz konuşsa da Changbin duymuştu Felix'in dediğini, gözleri fotoğraflara gittikten sonra Beomgyu'nun ona baktığını hissetti. Dolan gözlerini karşı koltukta oturan ikiliye göstermemek için ayağa kalktı.

''Aslında benim birkaç işim vardı , aklımdan çıkmış tamamen. Size iyi eğlenceler.''

Changbin tek nefeste ve titreyen sesiyle konuştuktan sonra hızla odadan çıkmıştı.

''B-ben yanlış bir şey mi söyledim.''

''Senin suçun değil, sadece bilmemene şaşırdım. Siz hyungumla ne zamandır tanışıyorsunuz?''

𝘋𝘪𝘰𝘴 𝘋𝘦𝘭 𝘝𝘪𝘯𝘰/ 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘨𝘭𝘪𝘹 ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin