14'yalan da söyleyemiyorsun

1.8K 236 94
                                    

Felix abajurların tozunu almaya devam ederken göz ucuyla Changbin'e bakmayı ihmal etmiyordu.

''Changbin bak, bakıyorum sana! Düzgün süpür şu evi!''

''Tamam, tamam. Kahretsin ya keşke çalışsaydım ben de!''

''Şsh! Söylenme!''

Felix elinde ki abajuru üst rafa koymak için sandalyeye çıkacaktı ki Changbin müdahale etti.

''Ne yapıyorsun? Şöyle şeyler yapma, bırak ben yaparım.''

Elinde ki abajuru alıp üst rafa koyup inecekti ki bu sefer Felix durdurdu onu.

''Dur dur inme, onu biraz ortalasana çok kenara koydun; rahatsız edici bir görüntüsü var.''

Changbin dilini ağzında yuvarlayıp gözlerini sabır dilermiş gibi kapattı, Felix'in dediğini yaptıktan sonra sarışına döndü.

''Oldu mu?''

''Çok güzel oldu, in hadi; dikkat et düşme bir de seninle uğraşmayalım bir sürü işimiz var zaten.''

Changbin, Felix'e şaşkınlıkla bakarken, Felix arkasına bakmadan diğer odalara gidip kardeşlere verdiği görevleri kontrol etti.

Changbin, temizlik yapmaktan kusacak duruma gelmişti ve şu an bu evden kurtulmak için bir şeyler düşündü.

Telefonunu çıkarıp kısa bir şeyler yaptıktan sonra, Jisung'un aradığını görünce zafer edasıyla gülümsedi ve Felix'in duyacağına emin olduğu bir ses tonuyla salona ilerledi.

''Ne dedin Jisung? Oraya mı gelmeliyim? Ah dostum çok isterdim ama temizlik ya-... Ne çok mu önemli? Seungmin'e sevgili olma teklifi mi edeceksin? Hazır mı hissetmiyorsun? Ah tamam anlıyorum, tamam gelmeye çalışırım. Kapatıyorum şimdi.''

Felix elinde tuttuğu bezle Changbin'e yüzünü buruşturarak bakarken Changbin sahtece gülümsedi.

''Changbin... Berbat bir oyunculuğun var.''

''Ne?''

''Yalan da söyleyemiyorsun...''

''Gerçekten Jisung aradı ve gitmem lazım, sen de kendini çok yorma ben zaten evi süpürdüm sayılır kalanı da çocuklara yaptırırsın. Görüşürüz.''

Changbin koşarak yukarı çıkarken Felix derin nefes alıp söylenmeye başladı.

''He aynen süpürdün sayılır. Etrafa baktın sadece...''

Changbin aceleyle evden çıkmış, geri kalan işleri Kai ve Beomgyu yapmak üzereyken, Yeonjun erkenden eve gelmiş; Felix ise avını bulmuş aslan gibi Yeonjun'a yapışmıştı ve Changbin'in işini yaptırıyordu.

----

''İnanılmaz biri ya! Tertemiz evde temizlik yaptırdı bugün bize ama kaçtım yani süpüremezdim kocaman evi, zaten yoruluyorum.''

𝘋𝘪𝘰𝘴 𝘋𝘦𝘭 𝘝𝘪𝘯𝘰/ 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘨𝘭𝘪𝘹 ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin