"Bak deniyorum tamam mı?"
"Deneme Changbin?"
"Ne?"Şarap kadehinin çeyreğini doldurarak Changbin'e uzattı Minho.
Gürültülü barda birbirlerini zor duysalar bile; Minho, Changbin'i dinleyip yardım etmeye çalışıyordu.Kokteyli yapmaya devam ederken yüzünü Changbin'e yaklaştırdı.
"Deneme Changbin, uzaklaşmaya çalışma. Sana iyi geldiği belli."
"Dün istemsizce yakınlaştık, bilerek yaptığını düşünmüştüm ama öyle değilmiş..."Gülümseyerek kokteyli bardağa doldurdu Minho.
"İsteyerek yapmasını mı isterdin?"
"Öyle değ-"
"Felix seni baya etkiliyor değil mi?"
"Tanrım, Minho!"
"Changbin, ömrünün sonuna kadar yalnız kalacağını mı düşünüyorsun? Eğer öyle bir kural olsaydı ben ve Chan hiç birleşemezdik..."
"Minho sizin olayınız farklı."
"Değil, hatta daha beteri ; biliyorsun Ryujin ölmeden önce biz Chan ile çok yakın arkadaştık. Tanrım, bir erkekten hoşlanabileceğimi bile bilmiyordum! "Changbin, karşısındaki çocuğu dikkatlice dinliyordu.
"Ryujin'e olan aşkım;bir peri masalı gibiydi. Kendimden çok seviyordum ama gözlerimin önünde öldü. Gözlerimin önünde ona dokundular Changbin.
Bunun benim üzetimde nasıl bir travma yarattığını belki de anlayamazsın."Changbin bakışlarını yere çevirdiğinde Minho da gözlerini barda bir sonraki günü yaşamayacakmış gibi eğlenen insanların üstünde gezdirdi.
"Kendimi eve kapattım, bir daha birini seveceğim aklımın ucundan bile geçmezken en yakın arkadaşıma aşık oldum... Yani Changbin, aşk bir kere yaşanmıyor ve emin ol bir kişi tarafından yarım bırakıldığında, başkası seni tamamlıyor."
"Tamamlanmak istemiyorum... Evet Felix çok güzel ama-"
"Aması yok bu işin, Changbin beni dikkatlice dinle; bazı şeyler bizim elimizde değildir. Ne zaman ne olacağını bilemeyiz. Kötü şeyler yaşarız, her şeyin bittiğini düşünürüz; hatta ölmek isteriz... Ama ne var biliyor musun?"
Changbin gözlerini Minho'ya çıkarmıştı, yan bir gülümsemeyle arkadaşına baktı Minho ve devam etti;
"Bazı şeyler de bizim elimizdedir. Bitti dediğimiz yerde tekrar başlatmak bizim elimizde, gülümsemek, bu hayata yenilmemek. Ve bizim yaşadığımız gibi zor şeyler yaşansa bile; tekrar sevmek ve sevilmek.
Ve tekrar sevildiğinde iyileşmek, mutlu olmak ve ardından başlayan bir aşk hikayesi daha... Biz Chan ile böyle olduk..."Changbin şarabını içtiğinde Minho tekrar doldurdu.
"Sana Felix'e aşık ol demiyorum, ama yeter ki tekrardan sevgiyi tat. Hiçbir zaman yarım kalma..."
"Zaten Felix'in daha önce bir ilişkisi olduğunu düşünmüyorum... O yarım bile kalmamış..."
"Evet Felix'e aşık ol demiyorum ama olma da demiyorum, sadece düşünsene; sen Felix'e sevgiyi öğretirken, kendini tamamlıyorsun."
"Felix konusunu kapatalım, ben eve gidiyorum."
"Dediklerimi unutma Seo."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘪𝘰𝘴 𝘋𝘦𝘭 𝘝𝘪𝘯𝘰/ 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘨𝘭𝘪𝘹 ✔️
Fanfiction'güzel olduğunuz kadar bencilsiniz bayım... ve yaşaması gereken bir bebeği öldürmeyi düşünecek kadar cani...' -mpreg-