30'seo

1.9K 192 79
                                    

❗Uyarı; Bu bölümde yetişkin içerik bulunmaktadır

''Hazır mısın?''

Felix derin bir nefes aldıktan sonra Eun'u kucağına aldı.

''Hazırım, hiç bu kadar hazır olmamıştım.''

Changbin kafasını salladıktan sonra aşağı indi, aklında olan her şey yolunda gidiyordu ve bunların gerçekleşmesi tamamen Felix'e bağlıydı. 

''Gidiyor musunuz?'' dedi Beomgyu kırgın bir sesle.

''Beom alt tarafı bir hafta kalıp geleceğiz.'' dedi Felix. 

Beomgyu gözlerini kısıp Changbin'e döndüğünde, kaşlarını kaldırmıştı Changbin.

Herkese uzun uzun sarıldıktan sonra arabaya bindi Felix. 

''Sizi sık sık arayacağım tamam mı? Ayrıca gidiyorsam Yeonjun sana güvendiğim için gidiyorum, bir sıkıntı olursa Jisung'u aramaktan çekinmeyin. Uyumadan kapıların kilitli olduğuna emin olun para göndereceğim hepinize ve Yeonjun... onlara ve kendine dikkat et olur mu?''

''Merak etme hyung.'' dedi ve sıkıca sarıldı Changbin'e, ayrdıldıktan sonra tekrar Felix'e gitti Yeonjun. 

''Dikkat et olur mu?''

''Siz de çok dikkat edin.'' dedi Felix gülümseyerek. 

Changbin kardeşleriyle sıkıca sarıldıktan sonra arabaya bindi. Çocuklar son kez Eun ve Felix'e sarıldıktan sonra ayrıldılar. 

Changbin'de yavaşça arabayı çalıştırdı ve ortalama bir hızla yola koyuldu. 

Kai'nin konuştuğu gecenin üstünden tam bir ay geçmişti, Felix'in sınav sonucu açıklanmış ve istediğinin de üstünde bir puan almıştı. 

Tercihlerini Changbin yapmıştı. Asla Felix'e göstermemişti ve sadece 'sevgiline güven,çok güzel tercihler yaptım' demişti. 

Gittikleri yer evlerine 6 saat kadar uzaklıktaydı, Felix bazen yolda uyumuş bazen şarkı söylemişti. Changbin'de olabildiğince dikiz aynasından Felix'e bakıp gülümsemişti.

Eun'un huysuzluğu başlayınca Changbin arabayı yolun kenarına geçmiş uyuyana kadar bebeğiyle ilgilenmişti.Felix'in sürekli tuvaletinin gelmesi ve Changbin'in sürekli acıkmasıyla 6 saatlik yolu 8 saate gelmişlerdi. 

Sabaha karşı yola çıktıkları için daha yeni öğlen oluyordu ve güneş tam tepedeydi. 

''Burası düşündüğümden daha güzelmiş, havası bile güzel Changbin.''

''Beğendin mi?''

''Evet çok... Nerede kalacağız? Oteller geride kaldı diye hatırlıyorum?''

''Otelde kalmayacağız.'' dedi Changbin ve arabayı yokuş yukarı sürmeye başladı. 

Yokuştan sonra düz bir yola çıktıklarında görünen ilk ev Felix'in gözüne çarpmıştı. 
Evin dışı pembe ve mor ile boyanmıştı, biraz daha ilerlediğinde onun gibi bir sürü evin art arda  dizildiği sokağa girmişlerdi. 

𝘋𝘪𝘰𝘴 𝘋𝘦𝘭 𝘝𝘪𝘯𝘰/ 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘨𝘭𝘪𝘹 ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin