'' Aslında ben bu kadar cesaretli biri değilim,Yeonjun diye bir arkadaşım var bütün her şeyi o düşündü.Ben de kaçtım,gerisi önemli değil, zaten yakında bulurlar beni ve geri götürecekler-''
''Seni kimse buradan alamaz.''
''Onlar alır.''
''Bizden alamazlar.''
****
Felix uyanıp salona indiğinde koltukta ayılmayı bekleyen Kai'yi gördü. Kai,Felix'e el sallayınca hemen günaydın dedi Felix, cevap gelmeyince duraksadı ve aklına dün Beomgyu'nun dediği geldi.'Daha doğrusu konuşamıyor.' Kai'ye tekrar dönüp baktığında küçük olan gülümsüyordu,Felix de gülümseyip tekli koltuğa geçip halıyı incelemeye başladı.
''Günaydın!''
Salona büyük bir neşeyle girem Beom'a bakıp gülümsediler,neşeli çocuk ilk önce ikizinin yanına gidip içten bir sarılma verdi ve daha sonra onu defalarca öptü.
Felix gülümseyerek onları izlediğinde karnına bir ağrı saplandığını hissetti.
Yavaşça yerinde doğruldu ,alışkındı bu ağrılara ama istemsiz olarak tepki veriyordu.
''Hyung iyi misin?''
''Evet iyiyim genel ağrılar çocuklar endişelenmeyin.''
''Eminsin değil mi?''
''Gerçekten.''
''Tamam o zaman hadi kahvaltı hazırlayalım.''
Üç genç mutfakta sesizce kahvaltı hazırladıktan sonra yemeğe başlayacaklardı.Fakat Changbin'in yokluğu Felix'i meraka sokmuştu.
''Changbin yok mu?''
''Ah,hayır o sabah işe gitti ama bugün erken gelir.''
''Anladım size afiyet olsun.''
''Sen neden yemiyorsun?''
''Ben uzun süredir kahvaltı yapmıyorum,şu an yersem midem kabul etmeyebilir.''
''O zaman az yersin,kahvaltı çok önemli hyung. Changbin Hyung kahvaltı yapmadığını duysa çok kızardı sana ve emin ol kahvaltı yapmazsan hemen şimdi ararım.''
''Tamam,yiyeceğim.''
****
"Anlayacağın yanlış anladı beni."
Chan kahvesini masaya koyup başını sandalyeye yasladı.
"Changbin bir şey desene oğlum!"
"Ah! Ne demiştin?"
"Ne mi demiştim? Şaka mı bu? Yarım saattir ne anlatıyorum ben?"
"Dalmışım özür dilerim tekrar söyle."
"Evet dalmışsın, ben de dalacağım şimdi sana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘪𝘰𝘴 𝘋𝘦𝘭 𝘝𝘪𝘯𝘰/ 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘨𝘭𝘪𝘹 ✔️
Fanfiction'güzel olduğunuz kadar bencilsiniz bayım... ve yaşaması gereken bir bebeği öldürmeyi düşünecek kadar cani...' -mpreg-