21'onun eşi benim!

1.9K 236 186
                                    

''Çok korkunç!''

Yeonjun,Felix'in odasına hızla girip kapattığı kapının arkasına yaslanmış nefes nefese konuşmuştu. Felix ise yavaşça yerinden doğrulup endişeli arkadaşına baktı. 

''Ne korkunç?''

''Bayan Seo aşağıda Lix... kadını görmen lazım gözleriyle ateş ediyor,çocuklara bir hesap soruyor; ya da görme.''

''Seni gördü mü?''

''H-hayır, az daha görecekti ama...ah! ne yapacağız?''

''B-bilmiyorum ki.''

''Yandık.''

Yeonjun alnında biriken terleri tişörtüne sildikten sonra yaslandığı kapıdan ayrılıp Felix'in yatağının köşesine oturdu. 

Ardından hemen açılan kapıyla Changbin görünmüştü, onun da yeni uyandığı çok belliydi; normalde düzenli olan adam gömleğinin düğmelerini yanlış iliklemiş, dağınık saçlarını bile doğru düzgün düzeltememişti. 

''Ne yapıyorsunuz? Aşağı gelsenize annem geldi.''

''Changbin annen gidene kadar biz ortalıkta gözükmesek mi?''

''Saçmalamayın taşınıyoruz zaten illa görecek, ayrıca annem yemez sizi korkmayın.''

Yeonjun, Changbin'e inanmadığını belli eden bakışlar attıktan sonra konuştu;

''Yemez mi?''

''T-tamam belki biraz ısırabilir...'' dedi kısık sesiyle Changbin. 

Felix'in korkusu iyice artmış ve üstüne örttüğü çarşafa iyice sarılmıştı. 

''Changbin, hamile ve bekar olduğumu öğrenirse ne olacak.''

''Hiçbir şey olmayacak, hadi aşağı gelin.''

''Ben korkuyorum ama...''

''Felix, ben buradayım tamam mı?''

Felix yavaşça kafasını salladıktan sonra ayağa kalktı,ayaklarını sürterek Changbin'e ilerledi ve gömleğinin ilk düğmesini açtı, karşısında ki çocuk ona şaşkın bir halde bakarken. 

''Felix ne yapıyorsun?''

''Yanlış iliklemişsin, düzeltiyorum.''

Felix gömleğin ilk üç düğmesini düzgün bir şekilde ilikledikten sonra kırışmış gömleğin omuz tarafına yavaşça vurup kendi dolabına ilerledi. Changbin sadece Felix'i izliyordu.

Ayakta duran ikili sarışını izliyordu. 

''Ne bakıyorsunuz?'' dedi arkasını dönerek.

''Hı?'' 

''Changbin, üstümü değişeceğim çıkar mısınız?''

𝘋𝘪𝘰𝘴 𝘋𝘦𝘭 𝘝𝘪𝘯𝘰/ 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘨𝘭𝘪𝘹 ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin