16'sana kızmam

1.8K 224 119
                                    

Changbin sinirli bir şekilde karşısında sarılan iki gence bakarken Felix bu durumu nasıl kurtarabilirim diye düşünüyordu. 

Changbin ses çıkararak yürüdüğünde Beomgyu hızlıca Yeonjun'dan ayrılmış ve ayağa kalkmıştı. 
Changbin'in bu hayatta en değer verdiği şeylerden biri de kardeşleriydi ve kardeşlerinin üzülmesi isteyeceği en son şey olabilirdi. 

Üstünde ki ceketi çıkarıp bir koltuğa,elinde ki anahtarı da ceketin yanına atarken yürümeye devam ediyordu. Yeonjun sessizce ayağa kalkarken Changbin burnunun dibine kadar girmişti. Changbin'in yürüyüşünden ve yüz ifadesinin gerginliğinden yanlış bir şey yapacağını anlayan Felix hızlıca Changbin'in yanına gitti.

''Yeonjun sen beni hiç Felix ile sarılırken gördün mü?''

Yeonjun gözlerini kaçırıp yere bakarken Beomgyu ise  Felix'e korku dolu bakışlarını atıyordu. 

''Yeonjun cevap versene gördün mü?''

''G-görmedim.'' dedi Yeonjun sessiz bir şekilde, Changbin sinirle gülümsedikten sonra konuşacaktı ki Felix karnını tutup ağzından küçük bir inleme çıkardı. 

''Ah! C-Chang...bin, inanır mısın çok kötü bir sancı girdi şu an.''

Changbin, Felix'in yalancı ifadesini fark ettikten sonra Yeonjun'a bakarak konuştu. 

''İnanmam Felix.''

Felix birden doğrulup Beomgyu'a baktığında küçük olanın ağlamak üzere olduğunu gördü. 

Şansını tekrar denemek için Changbin'in koluna tutundu. 

''Changbin ben...ciddiyim, sanırım çok yedim çilekten. Birden sancı girdi şaka yapmıyorum.'

Changbin sarışının kolunu sıktığını görünce tekrar ona döndü. 

''Changbin, bari yardım et odaya çıkayım çok kötüyüm.''

''Sizinle sonra görüşeceğiz.''

Changbin ikiliye ateş gibi görünen gözleriyle baktıktan sonra Felix'i yavaşça kucağına alıp odasına çıkardı. 

Merdivenlerden çıkarken Felix kafasını geriye atarak aşağıda kalan çocuklara göz kırptı. 

Odaya geldiklerinde Changbin sarışını yatağa yatırıp doğrulmuştu. 

''Çok mu ağrın var? Seungmin'i arayalım mı?''

''Yok gerek-''

''İyi o zaman ben aşağı iniyorum sen uyu.''

Felix, Changbin'in dediğini duyar duymaz yatağından kalkmış hızlıca kapının önüne geçmişti. Kapıyı kilitleyip anahtarı cebine koyduğunda Changbin sinirle Felix'e bakıyordu.

''Ne yaptığını sanıyorsun? Beni kandırdın değil mi ? Ağrın falan yok senin.''

''Yani kandırmak demeyelim de çocukların hayatını kurtarıyorum diyelim.''

𝘋𝘪𝘰𝘴 𝘋𝘦𝘭 𝘝𝘪𝘯𝘰/ 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘨𝘭𝘪𝘹 ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin