22'Eun-Hee😭

1.9K 222 77
                                    

prenses Eun-hee geliyor 😭💖😣👶🏼👀

Felix
selam
uyanık olan vsr mı
(iletildi 04.54)

Felix
şey ben uyumaya çalıştım
ama uyuyamadım
biraz sancım var
ne yapmalıyım bilmiyorum
çok
acıyo
csnım
(iletildi 05.34)

***

Felix'in titreyerek telefonu yatağa bıraktıktan sonra zor bir şekilde yatakta doğruldu.
Nefes nefese kalmış ve şu an karnından aşağı doğru şiddetli baskı yüzünden çığlık atmak istiyordu.
Eliyle karnını tutup derin bir nefes almaya çalıştı ama ağzından minik bir inilti çıkmıştı.

Elini hızlıca ağzına götürdü,bir yandan ağlıyor bir yandan da ayağa kalkmaya çalışıyor.

"Çok canımı yakıyorsun babacığım." dedi hıçkırıklarının arasından.

Zor bir şekilde yataktan kalkmış ve aşırı yavaş hareketlerle odasından çıkmıştı, Bayan Seo'nun gerçekleri öğrenmesi üzerine herkesin kendi odasında yatıyor olması şu an Felix için büyük bir dezavantajdı...

Karşısında duran merdivene baktı ve karnını tutarak ilerledi.
Dudaklarını birbirine bastırıyor ve bütün bedeni titriyordu, şu an ne olduğuna dair bir bilgisi yoktu ama herkesi çığlıklarıyla uyandırmak isteyeceği en son şey bile değildi.

Merdivenleri yavaş adımlarla çıktıktan sonra Changbin'in kapısının önüne gelmişti, kapıya iki üç kere vurup bir ses gelmesini bekledi ama istediğini bulamadı.

Artık dayanacak gücü de kalmamıştı doğrusu; bütün bedeni deli gibi titriyor ve terliyordu, sessizce ağlaması da işleri daha çok zorlaştırıyor gibiydi.

Kapıyı açıp odaya girdiğinde Changbin'in uyuduğunu gördü, yavaş adımlarla yaklaşıp yumuşak yatağa oturdu ve sessiz hıçkırıklarının arasından yine fısıldar gibi konuştu.

"C-chang...bin, uyanır mısın? "

Hassas uykusu olan adam yavaşça gözlerini açmış ve yanında canının yandığı belli olan çocuğu görünce hızla doğruldu.

"Felix! Ne oluyor, iyi misin?"

Bir elini Changbin omzuna koydu ve kafasını hayır anlamında salladı.

Changbin ne yapacağını bilmez bir şekilde ayağa kalkmıştı.

"Hastaneye gitmemiz lazım, çok az bekle; çok az tamam mı?"

Felix yanında duran yastığı alıp yüzüne bastırırken, Changbin olduğu yerde saniyeler içinde üstünü değiştirmişti.

Hızla sarışının yanına gidip yastığı yüzünden çekti ve
Felix'i dikkatlice kucağına aldı.

"Kollarını sar, sıkıca tutun; kendini kasma istediğin kadar bağır tamam mı? Bırak uyansınlar zaten."

Felix, Changbin'in boyun girintisine yüzünü koymuş bir eliyle ensesini tutarken diğer eliyle de karnını tutuyordu.

𝘋𝘪𝘰𝘴 𝘋𝘦𝘭 𝘝𝘪𝘯𝘰/ 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘨𝘭𝘪𝘹 ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin