11'çok güzelsin

2K 237 96
                                    

''Bilmem ki, yüzünde yıldızları görüyorum...'' Kafasını tekrar kaldırdı ve yıldızlara baktı.

''Yıldızlarda da Hyunjin'i...'' 

                                                                              ****

Şarabını cam sehpanın üstüne koyduktan sonra ders çalışan Felix'e baktı Changbin. Terasta konuştukları gecenin üstünden tam bir hafta geçmişti. Fakat bu bir hafta boyunca ikisi de birbirinden kaçıyordu. Aynı evin içinde birbirini görmezden gelme olayı Changbin'in canını sıkmıştı, konuşması gerektiğini düşünüp birden lafa girdi;

''Felix bugün senin için alışverişe çıkalım mı?''

Kafasını kitaptan kaldırıp Changbin'e baktı, bir hafta boyunca konuşmak istemiş ama bir türlü cesaret bulamamıştı. Tepkisiz bir yüz ifadesiyle karşısında ki adama bakmaya devam etti, . 

''Neden ki?''

''Kıyafetler küçük gelmeye başladı sanki, karnın iyice büyüyor...''

''Sen bana şişmanladığımı mı söylüyorsun?''

Changbin, sarışının alınganlığına şaşırıp iki saniyeliğine duraksamıştı. Salona giren Yeonjun ve Beomgyu'a bakıp tekrar Felix'e döndü. 

''Şişmanlamak? Hayır tam olarak öyle demek istemedim, yani evet biraz öyle ama-''

''Biraz öyle mi?''

''Felix bir dakika dinler misin? Ben öyle demek istemedim ki.''

''Ne demek istedin Changbin.''

''Ya tamam öyle demek istedim ama-''

''Changbin susar mısın? Gidiyorum ben.''

''Nereye? Felix bak-''

Felix, Changbin'i dinlemeden salondan çıkarken Beomgyu bıyık altından gülümsüyordu. 

''Ben ne yaptım şimdi? İyiliği için konuşacaktım izin bile vermedi.''

''Yalnız o çocuk hamile hyung; alıngan ya biraz.''

Changbin ayağa kalkarken kardeşine cevap vermeyi eksik etmedi.

''Hile yalnız bu, bir şey bile diyemiyoruz ki...''

Adımlarını hızlıca merdivenlere yöneltirken salonda yükselen kahkahalara kulak asmadan Felix'in odasına gitti. Kapıyı çalıp içeri girdiğinde, aynanın karşısında elleriyle yüzünü yoklayıp somurtan sarışınla karşılaştı. 

''Felix...?''

Felix kırmızı gözlerle Changbin'e dönünce büyük olan kalbinin kırıldığını hissetmişti. 

''Felix sen... Sen ağladın mı?''

''B-ben gerçekten kilo mu aldım Changbin?''

𝘋𝘪𝘰𝘴 𝘋𝘦𝘭 𝘝𝘪𝘯𝘰/ 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘨𝘭𝘪𝘹 ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin