PIOSENKA
see you later ; alexander 23
––––––––––––––––––––––––––––ROZDZIAŁ DZIESIĄTY
pawns in a war !––––––––––––––––––––––––––––
( tw; przemoc )AMORA ROUTLEDGE BEZ wątpienia była impulsywna, może nie aż tak bardzo jak jej przyjaciel o blond włosach, ale nadal. Dziewczyna najpierw coś robiła lub mówiła, a potem dopiero myślała - zazwyczaj nie troszcząc się, co będzie dalej. Grała w niebezpieczną grę, ale zawsze miała farta. Prawie nigdy nie musiała mierzyć się z konsekwencjami własnych czynów (zapamiętajcie słowo prawie, bo pewnego dnia, jej fart mógł zniknąć).
- Wracacie, gdy skończycie. I żadnego łowienia ryb - oznajmił Pan Heyward trójce przyjaciół, kiedy chłopcy odbierali od niego siatki z zakupami. Amora zasalutowała - Obiecałem popołudniową dostawę. Bogaci nie chcą czekać na takich sukin...- JJ wyciągnął ręce po kolejne reklamówki - Oh, dzięki, JJ. Sukinsynów.
- Wszystkiego dopilnuję, proszę pana - zapewniła Amora, puszczając oczko starszemu mężczyźnie, który zaśmiał się na jej zachowanie.
- Jestem tego pewien - odpowiedział, podając zakupy.
Amora obserwowała, jak łódka wypełnia się reklamówkami pełnymi najróżniejszych rzeczy, a kiedy byli gotowi, przyklasnęła radośnie.
- Wygląda, jakby sztorm nawet tu nie dotarł - burknął Pope, patrząc na Figure Eight, do którego właśnie wpływali. Amora również się naburmuszyła - bogaci ludzie mieli tak dobrze.
- Bo mają generatory, bracie. Przywyknij. - JJ przewrócił oczami na widok luksusowej willi, którą minęli. Amora wydęła policzki i wypuściła głośno powietrze - Mówią, że na naszej części nie będzie prądu przez całe lato.
- Do piachu z nimi, część druga - powiedziała blondynka, mierząc wzrokiem kolejne domy. JJ zachichotał i zmierzwił jej włosy, na co ona spojrzała na niego wyzywająco.
- Dobrze jest być Snobem.
- Waleni farciarze.
- Jebać system.
- O co ci chodzi, 'Mora? - zapytał Pope niedowierzająco i przewrócił oczami na jej słowa, kontynuując sterowanie łodzią. JJ parsknął śmiechem i przyciągnął ją za biodra do siebie tak, że usiadła na jego udach. Dziewczyna oparła głowę o jego ramię i westchnęła.
––
- I JA NA TO, że... - zaczęła Amora, ale gdy zorientowała się, że Pope kompletnie ją ignoruje - Czy ty w ogóle mnie słuchasz?
CZYTASZ
𝐚𝐦𝐨𝐫 ( jj maybank . outerbanks ) // 𝑷𝑳
Fanfiction⸰ Amora Routledge właśnie skończyła pierwszą klasę liceum, ma brata bliźniaka i swoją paczkę przyjaciół, z którą trzyma, odkąd pamięta, w weekendy pracuje w lokalnej knajpie, nienawidzi bogatych dzieciaków i... przed chwilą odnalazła zaginioną łódź...