o. wstęp

8.5K 232 13
                                    

∘ ∙ ∘ ∘ ∙ ∘ ∘ ∙ ∘ ∘ ∙ ∘ ∙ ∘ ∘ ∙ ∘ ∘ ∙ ∘

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.






∘ ∙ ∘ ∘ ∙ ∘ ∘ ∙ ∘ ∘ ∙ ∘ ∙ ∘ ∘ ∙ ∘ ∘ ∙ ∘

WSTĘP
a m o r

∘ ∙ ∘ ∘ ∙ ∘ ∘ ∙ ∘ ∘ ∙ ∘ ∙ ∘ ∘ ∙ ∘ ∘ ∙ ∘




––––––AMORA ROUTLEDGE była dziecinna, to na pewno. Była też wyszczekana, choć nigdy nie ryzykowała, raczej poprzestając na słowach. Każdy nieustannie się z nią droczył. Niebieskooka dziewczyna nie kryła swoich uczuć i była niemal jak otwarta księga, zostawiając resztę zmartwień w rękach swoich przyjaciół, których uwielbiała i mogłaby za nimi wskoczyć w ogień. Robiła wszystko bezinteresownie, nie oczekiwała nic w zamian, a mimo to zawsze ją ochraniali, bo dla nich była dosłownie promyczkiem słońca - zwariowanym, porywczym, ale przede wszystkim dziecinnym - stąd ciągle nazywali ją dzieckiem, szkrabem lub małą.

––––––JJ MAYBANK był bez wątpienia impulsywny. Mówił dużo, robił jeszcze więcej. Chłopak ciągle podejmował decyzje, które prędzej czy później mogły doprowadzić do jego aresztowania lub, co gorsza, śmierci - ale nie przejmował się tym. Kochał swoich przyjaciół...wróć. Jego serce biło dla jego rodziny, którą byli. Dorastał w rozbitym domu, nie było dnia, by jego ojciec nie znęcał się nad nim. Jednak i w takich sytuacjach zawsze mógł liczyć na tamtą czwórkę. Między innymi to jego irracjonalność doprowadziła do tego, że wśród nich uzyskał tytuł narwańca.

––––––JOHN B. ROUTLEDGE był zawsze na przedzie ich grupy i dbał o to, żeby wszędzie brać ze sobą ich hipisowskiego vana. Oni byli jedynym powodem, dla którego jeszcze nie oszalał. Chłopak mówił tyle samo, co robił - był zwariowany i instynktowny, ale potrafił też myśleć trzeźwo. John B był zawsze pierwszy, gdy chodziło o wyzwania. Swoją drogą, był trochę samochwałą. Był też uparty jak osioł, ale oddany. Kochał swoich przyjaciół i robił wszystko na ich zawołanie. Dzięki temu uznawali go za lidera.

––––––KIARA CARRERA, 'KIE' była bogatym dzieciakiem, ale zdecydowanie nie chciała nim być. Miała zdrową obsesję na punkcie środowiska i dbała, by każdy ją usłyszał. Kie nie była głupia i myślała racjonalnie. Kochała swoich przyjaciół na tyle mocno, że potrafiła zostawić obowiązki w restauracji jej rodziców tylko po to, żeby spędzić z nimi trochę czasu. Była porywcza, uparta i zdecydowanie miała niezły charakterek, przez co wołali na nią uparciuch.

––––––POPE HEYWARD był mądralą i wykorzystywał to do zdobycia jak najlepszych ocen w szkole. Pope był chłopcem, który wyróżniał się od reszty, bo zanim coś zrobił, musiał to dziesięć razy przemyśleć - potrzebował faktów, a nie mitów. Prawie nigdy nie był impulsywny - no chyba, że wśród przyjaciół. Był w zasadzie złotym chłopcem wśród płotek, i tak też się zachowywał. Pope był inteligentny, prawie zawsze rozsądny, zyskując tytuł mózgowca.

𝐚𝐦𝐨𝐫 ( jj maybank . outerbanks ) // 𝑷𝑳Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz