PIOSENKA
iris ; the goo goo dolls
––––––––––––––––––––––––––––RODZIAŁ 20
that's not what best friends do !
––––––––––––––––––––––––––––
BÓL SERCA. Osiem liter, które są tak znajome, wyrażają więcej niż tylko przepełniający klatkę piersiową ścisk, od płuc aż po gardło, kiedy serce jest na granicy rozpadnięcia się na małe kawałeczki, i wszystko wydaje się stracone. Osiem głupich literek nie wystarcza do opisania poczucia pustki i beznadziejności, które masz w sobie. Żadne słowa nie są wyrazić twoich emocji, których ujścia nie potrafisz znaleźć. Kiedy masz złamane serce, jesteś bezradny, bo nie ma instrukcji, która pomoże Ci je skleić, nie istnieje tabletka, która pozwoli Ci skutecznie wyleczyć się z nieustannej rozpaczy, otępiałości i szaleństwa.
Amora nie była w stanie jednoznacznie stwierdzić, czy przeżywała ból serca - wiedziała jedynie, że JJ, nawet jeśli nieumyślnie nie pojawiając się w szpitalu przy jej łóżku, zadał jej cios prosto w serce. Z jednej strony czuła się winna, że obudzenie się obok jej brata jej nie wystarczało, przecież był jedyną rodziną, którą miała - z drugiej, przecież JJ był przy niej prawie zawsze od kiedy byli małymi dziećmi...
AMORĘ I JOHNA B JJ poznał pierwszego dnia w przedszkolu. Dwójka rodzeństwa z początku była nierozłączna - do momentu w którym chłopak nie został posadzony przy ich stoliku. Amora nie potrafiła zrozumieć, dlaczego jej brat, jedyny jej przyjaciel, nagle zaczął bawić się z kimś innym niż ona. Wtedy zaczęła rywalizacja o względy Johna B, pomiędzy nią, a Maybankiem, i trwała aż do pierwszej klasy podstawówki - kiedy blondynka rozcięła sobie nogę na placu zabaw, a Johna B nie było w szkole. JJ jako pierwszy podbiegł i pomógł jej wstać, a potem odprowadził do pielęgniarki. To właśnie wtedy zostali przyjaciółmi, zawierając rozejm.
W drugiej klasie, kiedy Jude Forks zepchnął Amorę z huśtawki, JJ go uderzył, i pewnie, że dostał za to uwagę do dziennika, a później lanie od ojca w domu - ale najważniejsze było dla niego to, że stanął w jej obronie i był z tego dumny, a Jude nigdy więcej do niej nawet nie podszedł.
John B był powodem, dla którego stali się przyjaciółmi, ale nie był powodem, dla którego byli sobie bliscy. W piątej klasie oboje po raz pierwszy spędzili czas sami ze sobą, i okazało się, że świetnie się dogadywali. W siódmej klasie, Amora i JJ przyznali, że nigdy nie całowali się z inną osobą. Postanowili więc spróbować, nie dlatego, że się lubili, ale żeby mieć doświadczenie. Tego dnia, JJ zdał sobie sprawę, że lubi Amorę. Tego dnia również John B dowiedział się o tym, co zrobili jego przyjaciele - wtedy wymyślił zasadę, że plotki nie miziają się z płotkami, a że brzmiała dość sensownie musieli się dostosować.
CZYTASZ
𝐚𝐦𝐨𝐫 ( jj maybank . outerbanks ) // 𝑷𝑳
Fiksi Penggemar⸰ Amora Routledge właśnie skończyła pierwszą klasę liceum, ma brata bliźniaka i swoją paczkę przyjaciół, z którą trzyma, odkąd pamięta, w weekendy pracuje w lokalnej knajpie, nienawidzi bogatych dzieciaków i... przed chwilą odnalazła zaginioną łódź...