Mrzim noćne mora. Nenaspavana i jako loše volje sam cijelu sedmicu. To je počelo od one večeri kada je Marija došla do mene i nikako da prestane. Teta Elena je zabrinuta za mene i ako se sve ovo bude nastavilo, vrlo lako bi mogla da se pojavi ovdje. Nadja je isto to primjetila ali ne zahtijeva da govorim o tome. Muči me to što ne znam šta su ti snovi. Prije su to bile uspomene na Pavela i nerijetko naš poslednji put kada smo se vidjeli, sada je to samo Pavel. Sanjam ga noćima unazad kako gori u plamenu i traži da ga spasim a ja samo stojim i gledam kako ga vatra guta. Ponekad me samo gleda i moli da mu pomognem. Prve tri noći sam pripisala baš Mariji i Maksu jer su me tih dana okupirali, a potom se sve nastavilo. Ponekad se probudim halapljivo uvlačeći vazduh u pluća, kao da se gušim, a jednom sam bila i mokrog lica. Suze su luksuz koji darujem samo onima koji mi znače neizmjerno u životu. On je i dalje jedan od tih bitnih. Ja to ne moram reći na glas da bi oni koji me znaju shvatili. Teta Elena zna, Nadja zna i znam ja. Ono što nosimo u sebi su samo naši ožiljci i što manje ljudi za njih zna, teže im je doprijeti do tih živih rana i rastvoriti ih. Jednom kada skupim snagu, kada mi se ukaže prilika, staću pred svoju prošlost, pred njega samog i znaću koliko daleko sam otišla od njega stvarno i koliko duboko i dalje njegovi ostaci u meni žive. Bježati mogu od svega samo od sebe nemam kuda.
Posao je nešto na šta se ne mogu požaliti i teta je zadovoljna, čak i više od mene. Prati moje napredovanje i izdaleka uživa u mom uspjehu. Nadja ima još jednu sedmicu otkaznog roka, a ja ima osjećaj da mi treba dobro opuštanje tokom ovog vikenda ili ću da poludim. Razmišljam o nekoj dobroj masaži, možda čak i cijeli dan da negdje udovoljim sebi. Situacija u štampi se malo smirila. Iskoči po neka stara slika tu i tamo, ali ništa alarmantno ni pretjerano. Mislim da sam jasno objasnila i rekla šta imam, pa se malo po malo sve sleglo. Mučila me još jedna sitnica. Primjetila sam prije tri dana muškarca ispred svoje zgrade, pa sam ga vidjela i juče. Možda je stanar u istoj, ali nešto mi govori da nije. Mogao bi lako biti novinar, samo što mu nisam vidjela fotoaparat. Ako ga budem opet vidjela, prijaviću sve vlastima. Zakazala sam manikir i pedikir, tretman kod frizera i masažu. Nadja će se obradovati, a ručati možemo negdje u gradu, potom poharati bar jednu prodavnicu odjeće. Radovala sam se tome kao malo dijete.
Uživala sam u danu, ne razmišljajući mnogo o problemima koji su me čekali. Nema svrhe da se lomim kada treba proći neko vrijeme da stvari sjednu na svoje mjesto. Nadja je uživala više od mene, skoro da je skroz zaspala na masaži. Šoping je bio pun pogodak da se začini sve i ne žalim što smo izgubile pojam o vremenu. Ručak smo preskočile ali zato nam je večera rana i da ne spominjem zalihe čokolade koje nosim u jednoj vrećici.
„Moraću uzeti dodatno vrijeme u teretani da sagorim svu čokoladu koju pojedem." Sigurno ću morati da se malo potrudim vježbanja. Višak kilograma nije nešto sa čim se želim boriti ako ne moram.
„Ili sebi nađi nekog tipa da se pošteno preznojite nekoliko noći nedeljno i ne trebaš dodatne vježbe. I sama znaš da seks ima svoje prednosti kad je raspoloženje, nesanica i stres u pitanju, a život je jedan. Ne bi trebala da i dalje tapkaš u mjestu", htjela sam da joj kažem kako ne tapkam u mjestu i da mi je dobro ovako kako je sad, ali mi je telefon počeo zvoniti u torbi i po melodiji zvona sam znala da nije teta. Otključala sam vrata stana i pustila da i dalje zvoni. Ko god da je zvaće opet ako me svarno treba. Nadja je sa mnom, a moj privatni broj ima svega nekoliko osoba. Vjerovatno je neka greška u pitanju. Kada sam vidjela nepoznat broj, jednostavno sam utišala ton i ostavila telefon da se puni. Stoposto je greška.
Nadja je servirala večeru, ja sam otvorila bocu vina. Možda smo mogle i nešto žešće da popijemo, subota je, a sutra možemo da mamuramo i izležavamo se u pidžami cijeli dan. U mom umu je i to bilo više nego sjajno, jednostavno božanstveno. Bila sam jako gladna, činilo mi se da bih mogla slona pojesti. Pričale smo o masaži i glatkoj koži nakon depilacije svih dijelova. Zvono na vratima nas je natjeralo na tišinu i momentalno sam izgubila apetit. Nenajavljene posjete su uvijek uznemirujuće, a ja ne znam koga da očekujem sa druge strane.
DU LIEST GERADE
NAUČI ME VOLJETI
RomantikKada nisi siguran šta da uradiš sa životom, probaj ne odustati nego okrenuti drugi list...