Trebalo mi je par momenata da shvatim šta se dešava, ko je unutra i da je sve ono što se do sad dešavalo zapravo nebitno. Trenutno je zgrada mogla da gori do temelja, da se Sunce gasi, dinosaurusi hodaju zemljom, ne bi na mene imalo uticaja. Zapravo ma zabole za sve drugo. Ona je tu sad. Oliver je očito bio ljut jer ga je ignorisala, a nisam ga ni čuo o čemu je pričao. Zurio sam u nju. Bila je bijesna, razjarena, ali apsolutno najljepša žena koji sam ikad vidio. Oči su joj se caklile, stav je bio nepokolebljiv, sukob emocija jasno čitljiv sa lica, a ona bijesna, tako da sam taj naboj mogao osjetiti u cijeloj prostoriji.
„Olivere, ostavi nas i neka nas niko ne prekida", neke stvari moraju da budu privatne, a Oliver je vidio više nego dovoljno. Čekao sam da izađe i zaključao vrata za njega, osiguravajući nam privatnost dodatno.
„Prestani mi prosipati svoje fore, davno sam ih sve naučila napamet. Ne vjerujem ti, Pavel. Spreman si na sve i zahtijevam da me ostaviš na miru. Zaslužujem to. Znam za tvoje male opsesije oko praćenja i od ranije, ovo više nije to i samo prestani!" Ovo trenutno mi je jedan od najboljih momenata u jako dugo vremena. Katja je nekad znala da navrati ovdje da mi samo pravi društvo ili me prekine u poslu da bi išli na večeru. Uživao sam u njenoj pojavi na ovom mjestu, nema veze koji je povod za istu. Bila je tu, ne kao plod moje mašte, ne kao san koji pokušavam da dosanjam, nego toliko stvarna da me njen parfem izaziva , njena pojava opija, a moja slabost na nju dolazi do izražaja. Nisam se ni trudio da sakrijem oduševljenje zbog ove posjete. Niko nikad ne bi se ni usudio da povisi ton na mene, niti da me ružno pogleda, a ona je vikala i pogledom ubijala. Mislim da bi bila spremna i da me udari. Na tu misao sam se nasmješio. Osjećaj je bio dobar. Volio bih da njen dlan dotakne moju kožu, pa bilo to i na taj način, samo da vidim hoće li požar iz vena zahvatiti i sve ostalo. Mislim da bi se i soba zapalila. Situacija je poprilično nabijena svim i svačim, pa pokušavam da iz nje izvučem sve ono najbolje.
„Drago mi je da si tu. Nisam se nadao da ćeš ovdje navratiti. Čemu dugujem ovo zadovoljstvo? Želiš li da popiješ kafu ili nešto drugo?" Nagnula se na moj sto gledajući me u oči. Nije mi vjerovala, i ne treba ali to što sam je pitao izbacilo je iz takta. Oči su se odmarale na njoj, klizeći niz njen vrat prema grudima, a potom nazad. Ne bih to smio da radim ni sebi i njoj, ali je jače od mene.
„Ti mene zajebavaš i misliš da to ne mogu provaliti", crna kosa je oštro padala oko njenog lica, a crvena košulja u kombinaciji sa crnom suknjom na njoj su stajale kao salivene. Došla je u visokim potpeticama što znači da je visinom skoro kao i ja. Iako sam bio prikovan za stolicu mislim da bih mogao da padnem dublje od tog pogleda, ali je poznajem bolje. „Nisam došla ovdje da bih ispijala kafe sa tobom. Pavel, u čini uslugu i meni i sebi, biće lakše za oboje. Prekini izigravati agenta i prikupljati informacije koje te se ne tiču", već sam zaboravio zašto je tu. Pročistio sam grlo i spustio pogled na njene oči. Blistala je.
„Već sam ti rekao da to nisu moji ljudi. To nisam ja. Svoje poslove nikada ne obavljam traljavo, a da sam te pratio, to jesam i to sigurno nisi vidjela. Zaboravljaš da ne volim kada mi stvari ne teku po planu, posebno ne tako sitne kao ta. Katja, od kako sam te sreo u holu razmislio sam malo o tome i povukao svoje pse, kako si ih nazvala. Srediću tu tvoju malu neugodnost." Mislim da ću ja biti taj koji će posjetiti Igora. Ne znam koji vrag je naumio, ali moraće da odstupi od nje, milom ili silom. Po volji mu. To što radi nije nikako dobro i mislim da zna u šta dira. Namjerno me izaziva, pokreće lavine na svim frontovima, jer mi na male spačke ne može ništa. Sad je udario na pravo mjesto. Vjerujem sasvim svjesno, jer nakon nje se sve i promjenilo. Lako je sabrati dva i dva, a Igor nije bez mozga.
„Ne trebam tebe da sređuješ bilo šta što ima veze sa mnom. To mogu i sama, zato i jesam ovdje. Došla sam da te upozorim! Niko drugi, bar koliko je meni poznato, nema nikakavo zanimanje za mene da bi za mnom poslao bilo koga da me uhodi. Pavel, ako se na kraju ispostavi da si ti iza svega ovoga, neću odgovarati za posljedice." Ovo je i te kako stvarno mislila. Glas joj je tiši nego obično, gnjev izbija iz nje. Sviđa mi se borbenost koju pokazuje, način na koji me vraća na moje mjesto. Nikad nikom drugom ovo ne bih tolerisao. Što je više ljuta, znam da joj je jače stalo. Pitam se da li je ona toga svjesna?
YOU ARE READING
NAUČI ME VOLJETI
RomanceKada nisi siguran šta da uradiš sa životom, probaj ne odustati nego okrenuti drugi list...