Barış yukarıda Feris ile konuşuyordu. Telefonu kapatıp odadan çıkınca duyduğu ses ile yüzünde güller açmıştı.
##
Dicle telefonu kapattıktan sonra Mavi Gri- ben sende yandım açmıştı.
Barış yüzünde ki tebessüm ile girmişti mutfağa. Dicle onu fark etmemiş salata yaparken şarkıya eşlik ediyordu. Tam nakarat kısmında Barış da eşlik etmeye başlamıştı. Şarkıyı birbirlerinin gözlerine bakarak söylemişlerdi.Şarkı bittikten sonra Barış Dicle ile dudaklarını birleştirmişti.
Barış: ben sende yandım sevgilim.
Dicle: bende sevgilim bende.
Barış: ne yapalım ne istersin?
Dicle: yemekten sonra mı?
Barış: hı hı
Dicle: bilmem, sen ne yapmak istersin?
Barış: lunapark nasıl fikir?
Dicle: bir gören olmaz mı?
Barış: olmaz
Dicle: nasıl olmaz?
Barış: benim bir arkadaşım var lunapark işletiyor. Bence bir kaç saatcik bizim için kapatabilir.
Dicle: gerçekten mi?
Barış: gerçekten.
**
Dicle ve Barış yemeklerini yedikten sonra lunapark'a doğru yola çıkmışlardı. İkisi de çok mutluydu.
Lunapark da ilk önce gondola, çarpışan arabalara, dönme dolaba, hepsine binmişlerdi. En son atış yerine gelmişlerdi.
Barış: bak şimdi hepsini senin için vurucam.
Dicle: bir tane vursan da yeter aslında ama
Barış: sen inanmıyor musun bana?
Dicle: yani bence vuramazsın
Barış: izleyin ve görün Dicle hanım.
Dicle: izleyelim bakalım.
Barış artıklarının hepsini vurmuştu. Dicle Barış'a şaşkınlık ile bakıyordu.
Dicle: Barış bey naptınız siz öyle?
Barış: yaptık işte birşeyler.
Dicle: ee ödül falan yokmu?
Barış: var var olmaz mı?
Barış yavaşça cebinden bir yüzük çıkarttı ve Dicle'nin önünde diz çöktü. Dicle ağzı açık bir şekilde izliyordu herşeyi.
Barış: Sevgilim, Mavim, Civcivim kısacası herşeyim. Biliyorum seninle tanışalı çok az oldu ama ben seni seviyorum hatta sana aşığım. Zaten birlikte yaşamaya da başlıyoruz. Ama ben sensiz bir saniyem bile geçsin istemiyorum. Magazinden, insanlardan saklanmak istemiyorum. Aşkımızı doya doya yaşamak istiyorum. Sonsuza kadar beraber olmak istiyorum. Benim ile evlenir misin sevgilim? Beni hiç bırakmamaya söz verir misin?
Dicle duydukları karşısında adeta şok olmuştu. Hiç kıpırdamadan yaklaşık üç dakika cevap bekledi Barış. Ama cevap alamayınca yavaşça ayağa kalktı.
Mükemmel bir bölüm ile geldim, sizce nasıl olmuş? Bu aralar yoğunum o yüzden bölüm biraz gecikti, sorry. Yorumları ve voteleri bekliyoruum...