Doğru mu?

329 24 26
                                    

Barış: bak şimdi derin derin nefes alıyorsun, rahatla biraz. Biz gizli gizli evlendik mesela onu düşün, bu heyecan onun yanında ne ki

Dicle: doğru söylüyorsun aslında. Tamam sakinim hadi daha fazla bekletmeyelim insanları.

##

Dicle ve Barış terasa çıkarlar. Kıraç hariç herkes oradadır. Dicle ve Barış terasa çıkınca herkes onların etrafında toplanır.

Boran: Dicle niye toplandık böyle?

Emrah: evet Dicle ya topladın bizi buraya.

Ege: benim aklımda birşey var ama neyse.

Dicle destek almak istercesine Barış'ın elini sıkı sıkı tutar ve konuşmaya başlar.

Dicle: nasıl söylenir bilmiyorum çünkü bunu hayatım boyunca sadece dün anneme söyledim.

Feris: bak çok merak ettim şimdi

Dicle: ajansa yeni bir kişi katılıyor.

Dicle'nin ve Barış'ın gözleri dolar. Herkes anlamsızca birbirine bakar.

Dicle: birkaç sene sonra bu koridorlarda paytak paytak yürüyecek, herşeye burnunu sokacak. Sizleri bana şikayet edecek. Daha cinsiyeti belli değil o yüzden adı da belli değil ama çok tatlı olucağına eminim.

Barış: bence ikinci bir Dicle olucak buralarda. Böyle kızıl saçlı tatlı bir kız.

Dicle: yada barış gibi siyah, kıvırcık saçlı birazda yaramaz bir çocuk.

Gülin: ben anlamadım şimdi ajansa yeni birini mi alıyorsun?

Feris: gerçekten mi Dicle?

Aralarından galiba bir tek Feris ve Ege anlamış olacak ki dolu gözler ile bakıyorlardı çiftimize. Dicle onaylayan bir şekilde başını salladı. Feris ilk önce Dicle'ye sonra da Barış'a sarıldı. Ardından Ege de Dicle ve Barış'a sarılıp tebrik etti.

Çınar: bı dakika ya olayı anlamayan bir tek ben miyim?

Emrah: Çınar bey vallahi bende anlamadım.

Emre: benim anlamadığım kadarı ile ajansa yeni biri gelicekmis ama bunun bizim ile ne alakası var.

Boran: vallahi bende anlamadım.

Dicle gözünden akan yaşı sildi ve konuşmaya başladı.

Dicle: arkadaşlar ajansa ve bu dünyaya gelecek kişi benim, bizim bebeğimiz.

Serkay: iyi de Dicle senin bebeğin yok ki

Ege: gerçekten merak ediyorum nasıl bu kadar salak olabiliyorsun?

Barış: anlamayan arkadaşlar, ben baba oluyorum Dicle de anne yani Dicle hamile, biz hamileyiz.

Boran: ciddi mi? Dayı mı oluyorum? Serkay olm düşünsene, Serkay dayı Boran dayı. Ben tebrik ederim. Çok çok sevindim.

Serkay: birşey söyleyeyim mi çocuk çok şanslı olucak. Düşünsenize annen Dicle Havas, baban Barış Havaş, çok yakışıklı dayıları var, çok güzel teyzeleri var, onu seven çok insan var. Dicle Barış, ben tebrik ederim abi, hemde baya tebrik ederim.

**

Tebrik faslı bitmişti. Dicle ve Barış bu durumu sosyal medya da kendileri açıklamak istediler.

BarışHavas: Gülüşü güzel kadın, kadınım seni ve minik meyvemizi çok seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BarışHavas: Gülüşü güzel kadın, kadınım seni ve minik meyvemizi çok seviyorum.

Dicle: bizde seni seviyoruz babası
+Dicbarfan: bı dk bı dk ne? BABA MI?

Beren: tebrik ederim♥️

**

DicleHavas:  sen ve minik ile daha daha mutlu oluruz inşallah Sevgilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

DicleHavas: sen ve minik ile daha daha mutlu oluruz inşallah Sevgilim.

Barış: emin ol sevgilim çok daha mutlu olucaz söz veriyorum.
+DicleHavas: bu sözünüzü unutmayın Barış bey.

Serkay: dayıları ile de çok mutlu olucağına eminim
+ DicleHavas: hahah Serkay yaa
+ Boran: haklı ama, o bizim ilk yiğenimiz

Beren: Dicle çok sevindim, tebrik ederim
+ DicleHavas: teşekkürler

Aytaç: ilk Superman kostümü benden😂 tebrikler Dicle hayırlı olsun.
+ DicleHavas: sözünüz alındı kostüm Superman den geliyoo😂

**

Dicle çalan telefonu açıp kulağına götürdü.

İrem: kız Dicle doğru mu?

Dicle: ney doğru mu?

İrem: anam ney olacak haberler doğru mu? Bebek mi geliyor?

Dicle: ha siz onu diyorsunuz, evet doğru.

İrem: ayy Dicle çok sevindim canım, cinsiyeti belli mi peki?

Dicle: yok yok maalesef daha belli değil.

İrem: öğrenince haber ver hemen bana

Canlar selam, başımıza gelen felaketler, yeni kitap sitresi ve yeniden abla olacak olmanın verdiği heyecan ile bölümü yazmam biraz zaman aldı. Herkese geçmiş olsun, keşke elimden birşey gelse, ama bağış yapmaktan başka birşey gelmiyor elden. Daha iyi günlerde görüşmek üzere

GRİ // DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin