Barış: sen karar verdin mi peki ajansın ismine?
Dicle: verdim. Gri ajans.
Barış: Gri?
Dicle: Gri, beğendin mi?
Barış: ....
##
Barış: beğenmek mi? Bayıldım Dicle, çok sevindim, çok teşekkür ederim
Dicle: düşününce gri koymak istedim. Bence gri ilişkimiz adına çok önemli. Hem gri adında bir da ajansta yok. Bizim ajansın adı Gri olsun.
Barış: düşünsene 'Gri ajansın sahipleri Barış Havaş ve Dicle Havas' çok güzel. Teşekkür ederim birtanem.
**
Ertesi gün uyanıp kahvaltı edip ekip ile buluşurlar. İlk önce denize girip eğlenirler daha sonra da voleybol oynarlar.
Boran- Dicle- Barış bir takım
Emre- Ege- Serkay bir takımKazanan iki puan fark ile Dicleler olur. Barış da hemen Instagram'da bir fotoğraf paylaşır.
**
BarışHavas: ZAFER BİZİMM @DicleHavas
Boran: hepsi Dicle sayesinde
+DicleHavas: estağfurullah canımEmre: abi altı üstü iki sayı fazla aldınız ya
+Boran: kolaysa siz alsaydınız o iki sayıyı
+DicleHavas: Boran haklı lütfen mızıkçılık yapmayın
+Serkay: gel kız bir daha oynayalım
+DicleHavas: malesef çok yorulduk ama bir daha ki sefere yine oynarız
+Ege: sırf sizi yenmek için bir daha gelmen için elimden gelen herşeyi yaparım
+BarışHavas: bende sırf bu zaferi bir daha almak için kısa süre sonra tekrar gelicem emin olun
+Ege: bekliyoruz efendim
+Emre: hırs yaptım bir dahaki oyunda bir sayı bile olsa sizden fazla alıp kazanıcaz
+DicleHavas: yaw he he**
Birkaç gün de bu şekilde geçmişti. İkisi de çok mutluydu. Feris ve Çınar güzel bir ofis bulmuşlardı. Dicle ile Barış döner dönmez hukuki süreci başlatıcaklardı. Ajansı kuracaklardı. Barışın seti iki gün sonra başladığı için artık dönme vakti gelmişti.
Leyla: kızım hep gelin böyle tamam mı? Özlüyorum ben seni
Dicle: geliriz anne merak etme, bende seni çok özlüyorum.
Ege: birşeye ihtiyacın olursa biz buradayız Dicle unutma olur mu?
Boran: bir alo de yeter.
Dicle: sizleri çok seviyorum
Emre: amma duygusala bağladınız ama sanki ülke değiştiriyorsun
Serkay: aynen kardeşim sana katılıyorum. Biz geliriz, sen gelirsin. Üzme kendini. Bizde seni seviyoruz.
Leyla: Barış oğlum iyi ki geldiniz çok teşekkür ederim. İyi ki varsın sende.
Barış duygulanmıştı. Gözleri dolmuştu. Sesi titriyordu.
Barış: asıl siz iyi ki varsınız. Bana aileden biriymişim gibi davrandınız.
Leyla: o ne demek oğlum öyle ailedensin sende. Gel bakayım buraya sen.
Leyla Barış'a bir anne edası ile sarılmıştı.
**
Dicle ve Barış uçakta yerlerini almışlardı ama hala Barış'ın gözleri dolu doluydu. Dicle onun bu haline daha fazla dayanamadı.
Dicle: gel bakayım buraya duygusal kocam benim.
Dicle hemen sarılmıştı Barış'a. Barış da sıkı sıkı sardı Dicle'yi.
Dicle: noldu sana yine annen mi aradı?
Barış: nasıl anladın?
Dicle: anlarım ben. Anlat bakalım ne diyormuş?
Selam canlar yine ben. Yorumları bekliyorum ve iyi günler diliyorum...