Dicle: bana, bize güvenliğiniz için çok sevindim, teşekkür ederim. O zaman gün sonunda da bir toplantı yapalım ve kim bizimle kim değil bir değerlendirme yapalım. Ben size güveniyorum. Biz çok güçlü bir ekip olduk. Birazdan gelmeye başlarlar. O yüzden toplantı bitmiştir bence.
##
Herkes kendi odasına çekilir ve sanatçılar yavaş yavaş gelmeye başlar.
**
Dicle: görüşürüz Gülben Hanım.
Gülben: görüşürüz
Gülben Ergen odadan çıktıktan sonra odaya Ece girer.
Ece: canım hayırlı olsun naber?
Dicle: saol Ece iyiyim sen nasılsın?
Ece: iyi bende canım. Nasıl gidiyor sözleşme işleri?
Dicle: iyi iyi şuan hiçbir sıkıntı yok
Ece: canım ben aslında belki minik bir röportaj yaparız diye geldim ama
O sırada odadaki telefon çalar.
Dicle: inan bana şuan çok meşgulüm başka zaman bakarız
Ece: peki o zaman ben sonra tekrar gelirim. Kolay gelsin sana.
Dicle: teşekkürler
Ece odadan çıkarken Dicle de telefonu açar.
Cenk: Dicle hanım İrem hanım geldi.
Dicle: tamam cenk bekliyorum.
Cenk, Gri ajansın sekreteridir. İrem Derici odaya girer.
Dicle: İrem hanım hoşgeldiniz
İrem: hoşbulduk canım. Nasılsın ilk gün nasıl gidiyor?
Dicle: iyiyim İrem hanım iyi gidiyor şuan herşey yolunda. Siz nasılsınız?
İrem: iyiyim bende. Yarın yeni şarkı için denemeler var.
Dicle: biliyorum İrem hanım saat iki de dimi?
İrem: evet ikide
Dicle: ben gelmeye çalışıcam.
İrem: yok anacım senin gelmene gerek yok. Deneme zaten, kayıt haftaya olucak.
Dicle: peki İrem hanım siz nasıl derseniz.
**
Cenk: Dicle hanım Aytaç bey geldi.
Dicle: Aytaç Şaşmaz mı?
Cenk: evet
Dicle: tamam ben bekliyorum.
Dicle telefonu kapatır ve ayağa kalkar. Bugün Aytaç Şaşmaz ile bir görüşmesi yoktu.
Çok geçmeden elinde bir buket çiçek ile odaya Aytaç girmişti.
Dicle: Aytaç bey hoşgeldiniz
Aytaç: hoşbuldum ama bey demesek gerek yok çünkü
Dicle: pekii
Aytaç: ben haber vermeden geldim ama kusura bakma. Bunlar da senin hayırlı olsun.
Dicle: teşekkür ederim. Hiç sorun değil yarım saatlik bir boşluğum vardı.
Aytaç: Dicle sana karşı açık olucam. Simge ile kavga ettik ve yollarımızı ayırma kararı aldık. Görkem abi ile konuşuyorduk da onun senin ile yarın randevusu varmış galiba. Seni önerdi bana bende geldim hemen.
Dicle: kavga etmenize üzüldüm. Yani benim anladığım kadarı ile senin menajerin olmamı istiyorsun dimi?
Aytaç: evet, simge bana gelen tekliflere çok karışıyordu. Bana da artık tak etti yani.
Dicle: yani şimdi sana bunu sormam lazım. Sonradan pişman olma, benim ile çalışmak istediğinden emin misin?
Aytaç: asla pişman olucağımı düşünmüyorum ve evet eminim.
**
Dicle elinde kahve bardağı ile terasta oturuyordu. Tüm menajerler olarak toplantı yapacaklardı ama Çınar'ın şuan bir görüşmesi vardı. O bitince başlayacakti toplantı. Saate bakıp Barış'ın setinin bitiş saatinin geldiğini anladı ve hemen kocasını aradı.
Barış telefonda Dicle'nin ismini görünce kıkırdadı ve telefonu açıp hemen kulağına götürdü.
Barış: Sevgilim
Dicle: barış nasılsın?
Barış: iyiyim sevgilim set bitti şimdi üstümü değiştiriyorum. Sen ne yapıyorsun?
Dicle: iyi bende sevgilim, durum değerlendirmesi yapicaz onu bekliyorum terasta.
Barış: o zaman ben geliyorum eve beraber geçeriz.
Dicle: tamam sevgilim.
Ben geldim, nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bölüm nasıl gidiyor bilmiyorum çünkü izliyemiyorum, televizyon bozuk😡. Neyse yorumları bekliyorum iyi günler.