Gerçek Aşk

451 25 19
                                    

Barış: benim birikimim var. Ajansı kurmayı sorun etme ki ben sana güveniyorum sevgilim. Sen halledersin.

Dicle: emin misin? Halleder miyim gerçekten?

Barış: çok eminim sevgilim. Sen çok başarılı olucaksin.

##

Akşam olmuş Dicle ve Barış mekana varmışlardır. Film ekibi tanışmış, yemekler yenmiştir. Çıkışta minik bir röportaj olacaktır.

Herkes röportaj için mekandan teker teker çıkacak ekibin bir kısmı başka bir mekanda eğlenecektir. Dicle ısrar etse de Barış yarın nikahı olduğu için onlar ile gitmek istemez.

Çıkma sırası Barışa gelmiştir. Dicle dışarıda onu bekliyordur.

Muhabir: Barış bey merhaba

Barış: merhaba

Muhabir: nasılsınız acaba?

Barış: iyiyim arkadaşlar teşekkürler sizler nasılsınız?

Muhabir: bizde teşekkür ederiz Barış bey proje hakkında ne düşünüyorsunuz?

Barış: çok güzel bir proje. Ekip çok güzel, senaryo çok güzel. Ben inanıyorum ki sonuç da çok güzel olucak.

Muhabir: peki Barış bey aşk hayatı nasıl gidiyor?

Barış: iyi, güzel, çok güzel.

Muhabir: Gerçek aşkı bulduğunuza inanıyor musunuz?

Barış: tabiki tabiki. İlk ve tek aşkım olduğunu düşünüyorum. Neyse arkadaşlar bence bugünlük bu kadar yeter. Daha sonra görüşmek üzere kendinize iyi bakın

Muhabir: teşekkürler sizde kendinize iyi bakın Barış Bey. İyi akşamlar.

**

Barış: evet Dicle hanım bu maceranın da sonuna geldik. Yarın nikah var.

Dicle: ayy evet Barış ya inşallah hiç bir aksilik olmaz.

Barış: inşallah Sevgilim.

**

  Dicle ve Barış sabahın erken saatlerinde kalkıp kahvaltı ettiler ve hazırlanmaya başladılar.

(Arkadaşlar kusura bakmayın Ahsen için uygun bir gelinlik bulamadım. Ya çok sade, ya çok abartı, ya çok uzun, ya çok kabarık falan. O nedenle gelinliği sizin hayal gücünüze bırakıyorum. Ve Barış'ın damatlığını da şöyle düşündüm; beyaz bir gömlek siyah papyon beyaz ceket ve beyaz pantolon. Yani beyaz bir smokin olarak hayal edebilirsiniz.)

Dicle: sevgilim haberi gördün mü?

Barış: hangi haberi?

Dicle: yarım saat önce Ece yazmış bak.

Ece: dün gece yeni filmin tanışma yemeği çıkışı kameralara yakalanan ünlü oyuncu Barış Havas, proje hakkındaki güzel düşüncelerini dile getirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ece: dün gece yeni filmin tanışma yemeği çıkışı kameralara yakalanan ünlü oyuncu Barış Havas, proje hakkındaki güzel düşüncelerini dile getirdi. Ardından sorulan aşk sorularına cevap olarak "İlk ve tek aşkım olduğunu düşünüyorum." dedi. Bu kişinin kim olduğu merak konusu.

Barış: Allah'tan kötü birşey yazmamış.

Dicle: Allah'tan. Yorumlara bak bir de.

Barış: "inşallah Beren değildir" diyenler var. Birde "Beren ile ne zaman ayrıldılar?" Diyenler var ki ben hiçbir zaman Beren ile sevgili olmadım olmamda. Kız ile iki ay partner oldum, olmaz olaydım ya. Dizi de tutmadı zaten.

Dicle: Dizi Beren ve sen hiç yakışmadığınız için bitti. Tmm hakkını yiyemem güzel kız ama siz hiç yakışmadınız.

(Bu arada Beren Kıraç'ın kızı değil. Kıraç'ın Dicle'den başka kızı yok bu kitapta.)

Barış: evet sevgilim de hadi sen giy gelinliğini bende papyonu falan hallediyorum ve gidiyoruz yoksa geç kalıcaz.

Selaamm sizlere denizin ortasından yazıyorum ciddi ciddi denizin ortasındayım. Neyse umarım beğenirsiniz, yorumları bekliyorum...

 Neyse umarım beğenirsiniz, yorumları bekliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GRİ // DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin