İrem Derici

322 25 2
                                    

Sabah da erkenden kalkıp kahvaltı ettikten sonra plaja geçtiler. İlk önce güneşlendiler daha sonra da denize girip eğlendiler.

##

Dicle: yarın da bizimkiler ile bereber gelelim mi? Çok eğleniriz

Barış: olur tabiki Sevgilim. Ara söyle yarın beraber gelelim.

Dicle: seni seviyorum

Barış: bende birtanem bende seni seviyorum.

Dicle telefonu çıkartıp Boran'ı arar

Boran: alo

Dicle: Boran naber?

Boran: iyidir senden naber?

Dicle: iyii ben şey diyecektim yarın plaja hep birlikte gelsek voleybol falan da oynarız eski günlerdeki gibi. Hem şimdi takımlar eşit olur Barış da var.

Boran: çok güzel olur. Serkay benimle zaten ama Ege'yi ve Emre'yi de arar söylerim. Her zaman ki yer dimi?

Dicle: aynnn saat bir uygun mudur acaba Boran bey?

Boran: uygundur Dicle hanım. Yarın görüşürüz. Ben sizi başbaşa bırakıyorum.

Dicle: görüşürüz

Dicle telefonu kapatır ve onu izleyen Barış ile göz göze gelir. Tatlı bir gülümseme ile sarılır hemen sevdiği adama.

Dicle: sevgilim benim İrem ve Gülben Hanım ile de görüşmem lazım. Benden duysunlar.

Barış: tamam sevgilim ara konuş.

Dicle hemen telefonu açıp İrem Dericiyi aradı.

İrem: kız Dicle nasılsın?

Dicle: iyiyim İrem hanım siz nasılsınız?

İrem: iyiyim iyiyim de evlenmişsin nikaha neden çağırmadın?

Dicle: İrem hanım nikahta kimse yoktu ki. Gizli gizli evlendik biz.

İrem: neden kız kimden kaçtın öyle gizli gizli?

Dicle: ya bizim ajansta sözleşme de temsil ettiğimiz kişiler ile ilişki yaşayamaz diye madde vardı. Barış da bizim temsil ettiğimiz bir oyuncu olduğu için kimseye söyleyemedik.

İrem: ee şimdi de öğrenmediler mi?

Dicle: bende sizi bunun için aramıştım. Öğrenince Ceyda hanım beni kovdu. Ben artık ego da çalışmıyorum. Şuan balayındayım ama dönünce Barış ile yeni bir ajans kurmaya karar verdik. Hatta Feris hanım falan şuan ofis bakıyorlar. Dönünce resmi olarak kurmayı planlıyoruz.

İrem: kız aşık oldu diye insan kovulur mu hiç? Ben senin arkandayım anacım. Sen nereye ben oraya merak etme.

**

Dicle: evet an intibari ile şuan beş kişi temsil edeceğim.

Barış: bence gayet iyi bir başlangıç. Hem dedim sana Gülben Ergen ve İrem Derici seni bırakmaz diye.

Dicle: evet dedin.

Barış: sen karar verdin mi peki ajansın ismine?

Dicle: verdim. Gri ajans.

Barış: Gri?

Dicle: Gri, beğendin mi?

Barış: ....


Hello,  umarım beğenmişsinizdir umarım herşey yolundadır. Bu aralar çok ilham geliyor. Yazdıkça atıcam, ama ilhamda sizin yorumlarınızın rolü çok büyük. Yorumları bekliyorum. Vee bugün 1 sene oldu, neyse çok uzattım. İyi günler...



GRİ // DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin