İrem: ayy Dicle çok sevindim canım, cinsiyeti belli mi peki?
Dicle: yok yok maalesef daha belli değil.İrem: öğrenince haber ver hemen bana
##
Dicle telefonu kapattı ve Barış'ın yanına gitti ve hemen yanına oturdu.
Barış: bence kız olucak
Dicle: diyorsun?
Barış: evet bence sana benzeyen kızıl bir kızımız olucak.
Dicle: ben erkek hissediyorum ama
Barış: iddia ya varmısın?
Dicle: varım nesine?
Barış: kız olursa adını ben koyacağım, erkek olursa da sen.
Dicle: tamam ben varım.
Barış: ama sürpriz olsun
Dicle: ney sürpriz olsun?
Barış: adı sürpriz olsun doğunca söyleriz.
Dicle: ona da tamam. Ama benim çok uykum var hadi kalkta güzelce uyuyalım.
**
Barış sabah telefonun sesi ile uyandı. Diclede uyanmış ve telefonu alıp odadan çıkmıştı. Barış uyanmaya çalışırken odaya Dicle girdi.Dicle: günaydın
Barış: günaydın birtanem
Dicle: az önce hello dergisi ile konuştum (muhattap kim bilmiyorum o yüzden genel olarak dergi dedim) seni ve beni bu ay sayısında görmek istiyorlar. Ne diyorsun?
Barış: bence güzel bir anı olur ilerde çocuğumuz ile bakarız dergiye.
Dicle: kabul ediyorsun yani?
Barış: senin için bir problem yoksa benim için de yok.
Dicle: tamam o zaman ben arayıp haber vereyim.
**
Dicle telefon ile konuşurken Barış da kahvaltı hazırlıyordu. Dicle de çok geçmeden Barış'ın yanına geldi. Ama Barış çoktan masayı hazırladığı için oturup kahvaltı etmeye başladılar.
Dicle: çekim yerini bize konum atıcaklar. Kostümlere orada karar vereceğiz ki ben zaten bedenleri falan söyledim. Çekim hafta sonu.
Barış: iyi güzel hallederiz.
**
(hafta sonu)Dicle ve Barış atılan konuma gelirler. Çok güzel bir yerdir. Kostümleri seçerler ve çekim başlar.
**
- hamilelik nasıl gidiyor? Bebeğin cinsiyeti belli mi? Yada ismi?
Dicle: hamilelik şuan için iyi gidiyor ki zaten daha çok yeni ve Barış da sağolsun çok yardımcı oluyor.
Barış: cinsiyeti daha belli değil ama biz Dicle ile iddiaya girdik kız olursa ben, erkek olursa adını Dicle koyucak.