O çanta, ceket, birkaç telefon ve lastiğe geçirilmiş parayı bulmasının üstünden birkaç gün geçmişti ve bir daha kütüphaneye uğrama fırsatı olmamıştı Yeji'nin. Onların orada ne işi olduğunu merak ediyordu. Kime ait olduğunu da aynı şekilde.
Sıradaki dersinin kitaplarını almak için dolabının önüne gittiği sırada karşıdaki sıradaki dolapların orada kendi dolabında bir şeyler arayan Hyunjin'i gördü.
Sırtında o gün bulduğu çantayı taşıyordu ve koluna da o gün bulduğu ceketi asmıştı. Kaşları şüpheyle çatılırken dolabını kapattı ve Hyunjin'e doğru ilerledi.
"Selam." dedi kibar olmaya çalışarak. Ama ses tonu tam aksi çıkmıştı.
Hyunjin kendisini kaşları havalanırken süzdü ve "Selam." diye karşılık verirken dolabını kapattı. "Bir şey mi isteyeceksin Yeji?" diye sordu.
Yeji ise kafasını iki yana salladı, "Hayır, sadece bir şey soracaktım."
"Sor."
"Birkaç gün önce, fırtına yüzünden kütüphaneye tıkıldığımız gün; çantanı ve ceketini birkaç parça eşyayla daha beraber havalandırmada buldum." diyerek direkt konuya girdi.
Hyunjin'in kaşları çatılırken "Ne?" diye sordu sadece.
"Bir açıklama yapmayacak mısın?" diye sordu bu sefer Yeji.
Hyunjin ise dudaklarını diliyle ıslattıktan sonra "Bu seni ilgilendirmez." diyerek gitmeye yeltendi.
Yeji ise Hyunjin'in kolundan tutup ilerlemesini engelledi. "Nereye? Bir açıklaman yok mu?"
"İşine bak Yeji, seni ilgilendirmez." dedikten sonra kolunu Yeji'den çekip kurtardı ve sınıfına doğru ilerledi.
•
Okul çıkışında, bina neredeyse boşalmışken akşam olmak üzereydi. Haftaya yapılacağı söylenen telafi sınavı az önce bitmişti ve öğrenciler de birer birer dağılıyordu.
En son Ryujin de uzun yoldan gitmek istediğini söyleyip sınıftan ayrıldığında Yeji de çantasını toparlıyordu.
Işıkları kapatıp sınıftan çıktı.
Okulun çoğu yerinde ışıklar kapanmıştı. Birkaç koridorda hademeler koridorları temizliyordu, onun dışında her yer kapanmıştı.
Eve giderken dinlemek üzere bir müzik açabileceğini düşündü Yeji. Ama elini cebine attığında telefonunun orada olmadığını fark etti.
Kesinlikle sınıfta bırakmamıştı çünkü çıkmadan önce her yeri kontrol etmişti. Kütüphanede de olamazdı, sınav orada yapılmış olabilirdi ama sınav başlamadan hemen önce telefonları toplamışlardı. Çıkışta da tekrar almışlardı. Geriye bir tek Yuna'nın yüzme antrenmanı sırasında uğradığı havuz ve soyunma odaları kalıyordu.
Adımlarını hızlandırıp aşağı kata indi. Kızların soyunma odasına girip Yuna'nın dolabını aramaya başladı.
Dolabın önündeki oturaklara bakındı. Lavabolara bakındı, kabinlere hatta duşların oraya bile bakındı. Ama hiçbir yerde telefonunu bulamıyordu. Burada olmalıydı.
Oflayarak alnını ovuşturdu. Telefonunu bulmak zorundaydı.
Kendi kendine etrafa bakınmaya devam ederken havuzun oradan birkaç ses duydu. Sanki biri havuza atlamıştı az önce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STAY | hyunjin + yeji
FanfictionYeji, üvey ailesiyle yaşamaya katlanamayıp geceleri okul binasında kalan Hyunjin'e kendi evlerinin bodrumunda bulunan koltukta kalabileceğini söyler. |hyunjin+yeji #1 in leechaeryeong, unknown history #1 in shinyuna, unknown history #1 in choijisu...