"Soojin iki gün sonra okula dönüyor." diyerek kahve bardağının içine bir paket daha şeker döktü Yeji. Şu bir haftası -sinirden deli olduğu gün dışında- oldukça sakin geçmişti ve bir sıkıntı da olmamıştı.
Hyunjin'le her zamanki gibi rutinlerine devam ediyorlardı.
Birkaç kere Bayan Hwang bodruma inmeye yeltense de son anda Yeji tarafından durdurulduğu için yakalanmamışlardı da.
Cuma Soojin'in okula geri dönmesi ve aynı akşam babasının evlenmesi dışında bu haftayı gayet güzel kapatabilirdi. Ama her zamanki gibi hiçbir şey Yeji'nin istediği gibi gitmemişti.
Ryujin şeker paketlerinin bulunduğu karton bardağı Yeji'nin önünden alıp masanın öteki köşesine ittirerek "Boşver onu. Bir şey yapamaz artık." dedi. "Hem ondan daha önemli bir şey var. Bugün."
Yeji bakışlarını kahve bardağından Ryujin'e çıkardı. Jisu ise onu hiç tınlamayarak telefonuyla ilgilenmeye devam ediyordu. Chaeryeong zaten yok gibiydi. Yuna ise yüzme antrenmanı olduğundan zaten yoktu.
Ryujin bir cevap beklercesine gülümsemeye devam etti. Ama hiçbir geri dönüt alamayınca gülüşü yavaşça soldu.
Omuzlarını düşürüp geriye yaslandı. "Bugün benim doğum günüm ya hani."
Yeji ve Chaeryeong "Haa!" diyerek kafalarını sallarken Jisu kafasını telefondan kaldırıp "Ne?" diye sordu.
Ryujin gözlerini devirip ofladı. "Bazen nasıl arkadaş olduğumuzu sorguluyorum."
"Gayet de güzel arkadaşlarız, ne var?" diye omuz silkti Chaeryeong.
Ryujin konuyu değiştirmek maksadıyla "Tamam tamam." dedi. Ardından ise gülümseyerek masanın ortasına doğru eğildi. "Akşam annemler evde olmayacak. Ben de ufak bir kutlama düzenlemeyi düşündüm."
Yeji omzularını düşürüp "Ben pek partilik havamda değilim." dedi. Anında modu düşerken Ryujin'in masanın bir köşesine ittirdiği şeker paketlerine uzandı. Bir paket daha açıp kahvenin içine boşalttı.
Ryujin sinirle Yeji'nin önündeki paketleri alıp yan masaya, Beomgyu, Yeonjun ve Taehyun'un önüne fırlattı. Ardından ise kahveyi alıp kendi önüne çekti. "Kendine gel Yeji! Yoksa bu sefer Soojin değil, ben sokarım kafanı suya. Toparlan artık, abartma. Bu akşam Hyunjin'i de al, gel."
Yeji kaşlarını çatarak "Hyunjin ne alaka?" diye sordu.
Jisu ise araya girerek "Sizin evde kalıyordu ya." diye cevap verdi.
Yeji bir anlık duraksadı.
Onlara söylediğini unutmuştu.
"Ha evet, tamam geliriz." dedi.
Ryujin ise ayağa kalkıp kahveyi masanın yakınında bulunan çöp kovasına boşaltırken "Zaten geleceksin." dedi.
Yeji artık önünde bulunmayan kahvesinin çöpte olduğunu idrak edince "Ya!" diye bağırdı Ryujin'e doğru. "Kahvemden ne istedin?"
Ryujin "Kahve, kahvelikten çıkıp şeker kavanozuna dönmüştü bilmem farkında mısın!" diye geri bağırdı.
Yeji ise oflayarak arkasına yaslandı.
Son derse girecek oldukları teneffüste Yeji Hyunjin'i aramakla meşguldü.
Kızların -en çok da Ryujin'in- yoğun ısrarları sonucu okuldan sonra alışverişe çıkacaklardı ve Hyunjin'in boşu boşuna kendisini beklemesini istemiyordu.
Arka bahçeye doğru ilerleyen taş yolda yürüyordu, köşeyi döndüğü gibi ise Hyunjin'le karşılaştı. Tam ona doğru seslenip yanına gidecekken telefonla konuştuğunu fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STAY | hyunjin + yeji
FanfictionYeji, üvey ailesiyle yaşamaya katlanamayıp geceleri okul binasında kalan Hyunjin'e kendi evlerinin bodrumunda bulunan koltukta kalabileceğini söyler. |hyunjin+yeji #1 in leechaeryeong, unknown history #1 in shinyuna, unknown history #1 in choijisu...