Bayan Hwang elindeki boş süt kutusunu çöp kutusuna atarken söylendi. "Son zamanlarda market ihtiyacımızın bir anda arttığını sen de fark ettin mi?"
Yeji dolaptan çıkardığı kaseyi tezgaha bıraktı, omuz silkti. "Belki."
Bayan Hwang bu sefer üst rafta duran ve büyük çoğunluğu gitmiş olan peynir kutusuna uzandı. Kutuyu elinde tutup sinirle gülerek Yeji'ye döndü. "Bu peyniri iki gün önce almıştım."
Yeji alt dolaplardan çıkardığı mısır gevreğini kaseye boşaltırken gözlerini annesinden kaçırdı. "Hyunjin dün bize gelmişti ve peynirli makarna yapmıştık."
Bayan Hwang peynir kutusunu tezgaha koyup Yeji'ye döndü. "Hyunjin hakkındaki tutumumu daha önce de söylemiştim Yeji."
"Anne," dedi sesini biraz yükselterek. "Sadece proje üstünde çalışıyoruz. Bitince bir daha yüz yüze bile gelmeyiz büyük ihtimalle. Abartma."
Bayan Hwang sinirle nefes verip mutfaktan çıktı.
"Ben çıkıyorum. Geç kalacağım." diyerek evden çıktı. Konuyu uzatmaması Yeji'yi sevindirmişti.
Koridora çıkıp bodurumun kapısını açtı.
"Okul çıkışı markete uğrayalım." dedi Hyunjin Yeji'nin eline akşamdan kalma boş ramen kasesini uzatırken.
Yeji kaşlarını çatarak "Neden?" diye sordu.
"Çoğu şey azaldı çünkü. Hem size yük gibi hissediyorum, en azından bunu yapayım."
"Bak buna gerek yok."
"Evet var." dedi Hyunjin çıkış kapısına doğru ilerlerken.
Yeji ise mutfağa ilerliyordu. Ama durup kapıyı açan Hyunjin'e döndü. "Kahvaltı yapmayacak mısın?"
Hyunjin telefonunu açıp ekranını Yeji'ye çevirdi. "Ders 10 dakika sonra başlayacak. Maraton koşucusu değilsen yetişmemize imkan yok."
Yeji telaşla mutfağa girip kaseyi bulaşık makinesine yerleştirdi ve tezgahı toparladıktan sonra Hyunjin'le beraber evden çıktı.
Genelde çok saate bakan biri değildi. Bu yüzden de çok sık geç kalıyordu.
•
"Yarışa kalıyorsunuz değil mi?" diye sordu Yuna sınıftan çıkmadan önce.
Ryujin gülümseyerek kafasını salladığı sırada Jisu "Ne yarışı?" diye sordu.
Yuna "Okullar arası yüzme yarışı için bizim okulun yarışmacı kadrosu belirlenecek bugün. Yarım saat sonra. Onun için." diye cevapladı.
"Kesin kalıyoruz. Bu da soru mu?" diye çantasını tek omzuna alıp yanlarına geldi Chaeryeong.
Beraber okulun alt katında bulunan yüzme havuzu ve soyunma odalarına ilerlediler.
Havuz ve etrafındaki tribünler biraz biraz dolmaya başlamıştı ve kızlar soyunma odasında koçları Bayan Lisa son konuşmaları ve hazırlıkları yapıyordu.
Çok stresli bir yarış olmayacaktı, sonuçta hepsi aynı takımın yüzücüleriydi. Ama Yuna ve Soojin arasında belirgin bir gerginlik vardı.
Soojin Yuna'dan zerre hoşlanmazdı. Aynı Yeji'den olduğu gibi.
Yeji de eskiden yüzme takımının bir üyesiydi. Soojin yüzünden suya karşı fobisi oluşana kadar. Soojin'in anlık bir sinirle antrenman sonrası fazladan pratik için kalan Yeji'yi boş binada yakalayıp boğmaya kalkışması Yeji'nin bir daha havuza parmağını sokmaya cesaret edememesine sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STAY | hyunjin + yeji
FanfictionYeji, üvey ailesiyle yaşamaya katlanamayıp geceleri okul binasında kalan Hyunjin'e kendi evlerinin bodrumunda bulunan koltukta kalabileceğini söyler. |hyunjin+yeji #1 in leechaeryeong, unknown history #1 in shinyuna, unknown history #1 in choijisu...