Okul çıkışı Yeji binadan çıktığı gibi Bay Hwang'la karşılaşmayı beklemiyordu. Derin bir nefes alıp gülümsemeye çalıştı. Basamakları inerek Bay Hwang'ın yanına ilerledi.
"Hoş geldin." dedi Bay Hwang gülümserken.
Yeji cevap vermeyip gülümsemeye çalıştığında Bay Hwang iç çekip arabanın ön kapısını açtı. "Gidelim mi?"
"Gidelim." diyerek araca bindi Yeji.
Bay Hwang da şoför koltuğuna oturunca arabayı çalıştırdı ve yola çıktılar.
Bay Hwang, Shin Ji ve kızı Ahin'le alışveriş merkezinde buluşacaklarını söylemişti. Bu Yeji'nin zerre umrunda değildi. Sadece babasıyla -doğal olarak- bir geçmişleri olduğu için ve onu kırmamak için gidiyordu. Bir an önce bu alışveriş faslının bitmesi için her şeyi yapardı.
Sessiz ve Bay Hwang'ın bu sessizliği bozma çabalarının başarısız olmasıyla geçen kısa bir yolculuktan sonra alışveriş merkezine varmışlardı. Shin Ji ve Ahin olduklarını düşündükleri iki kişi kapının önünde bekliyorlardı.
Arabayı park edip indiler. Bay Hwang'ın arkasından yavaş adımlarla ilerliyordu Yeji. Bugünün bir an önce bitmesini her ne kadar çok istese de onlarla tanışmayı da bir o kadar az istiyordu.
Sonunda yanlarına vardığında Bay Hwang kolunu omzuna koydu ve "Bu da kızım Yeji, bahsetmiştim." dedi karşısındaki kadına doğru.
Kahverengi küt saçları vardı. Güzeldi, Yeji bunu inkar edemezdi. Boyu da biraz daha uzundu. Benim annem daha güzel, diye düşündü Yeji.
Ardından bakışlarını yanındaki kızına çevirdi, Ahin'e. Shin Ji gibi kahverengi saçlıydı ama onun saçları daha uzundu. Beyaz bir teni ve parlak gözleri vardı, ama büyük değillerdi.
Shin Ji gülümseyerek Yeji'ye döndü. "Memnun oldum Yeji'cim. Ben de Shin Ji."
Yeji gülümsedi ama cevap vermedi. Memnun olmamıştı çünkü.
Onun ardından Ahin kendisine döndü ve elini ona doğru uzattı. "Ben de Ahin."
"Yeji." dedi elini havada bırakarak. Soğuk insan kalbına bürünmeyi tercih etmişti. Onlarla samimi bir ilişki içinde olmak istemiyordu. Yarından sonra görüşeceklerini de sanmıyordu.
Tanışma faslı gergin geçmişti ama kimse bunu çok umursamamıştı.
Alışveriş merkezine girdiklerinde ilk Ahin ve Yeji güvenlikten geçti, ardından Min Seok ve Shin Ji.
Shin Ji ve Min Seok güvenliğin yanında oyalanırken Ahin, Yeji'nin koluna yapışıp onu kenara çekti. "Bana bak, en az sen kadar memnun değilim bu durumdan. Sana karşı gülümsemek kolay mı zannediyorsun! O yüzden işleri biraz kolaylaştır ve bu olay çarçabuk bitsin."
"İşler kolaylaştırmak istediğimi kim söyledi?" dedi Yeji tek kaşını kaldırırken. İşi hızlandırmak istiyordu, evet, ama kolaylaştırmak gibi bir düşüncesi yoktu. Shin Ji kendisini ne kadar sevmezse, o kadar az bir araya geleceklerini düşünüyordu.
Bay Hwang'ın seslenmesiyle Yeji Ahin'e son bir bakış atıp onun yanına gitti.
Birkaç mağaza sonra Yeji milyonuncu kez ofladı. Fazlasıyla sıkılmıştı. En azından öyle davranıyordu. Rolüne kendini fazla kaptırdığı söylenebilirdi ama bu gerçekten sıkılmadığı anlamına gelmiyordu.
O elbiselere şöyle bir göz atarken Shin Ji elinde bir elbiseyle yanına geldi. Elbiseyi Yeji'nin üstüne doğru tutarken "Bunu bir denesene Yeji, sana çok yakışır." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STAY | hyunjin + yeji
FanfictionYeji, üvey ailesiyle yaşamaya katlanamayıp geceleri okul binasında kalan Hyunjin'e kendi evlerinin bodrumunda bulunan koltukta kalabileceğini söyler. |hyunjin+yeji #1 in leechaeryeong, unknown history #1 in shinyuna, unknown history #1 in choijisu...