Dua minggu selepas pulang dari aktiviti " camping " bersama dengan Cikgu Zulaikha , Cikgu Hara dan Cikgu Azwa , aku mendengar berita dari rakan-rakan ku bahawa Cikgu Nara akan kembali semula ke sekolah selepas kursusnya di KL tamat . Berita ini amat menggembirakan ku kerana rancangan kami hari itu tergendala akibat urusan Cikgu Nara yang tidak dapat di elakkan mungkin dapat di rancang semula bersama Cikgu Nara .
Pagi ini di Sekolah sesi pembelajaran berjalan seperti biasa sahaja . Hari ini di fahamkan Cikgu Nara juga sudah berada di Sekolah ini kembali . Aku tidak perlu mencari dirinya kerana jadual pembelajaran kelasku hari ini ada waktu di mana Cikgu Nara mengajar . Pastinya aku akan berjumpa dengannya di Kelas sebentar lagi . Sewaktu Cikgu Nara mengajar , Cikgu Nara hanya kadangkala memandang wajahku dan hanya senyum sahaja ke arah ku . Seringkali juga dia pergi ke tempat dudukku kononnya menunjukkan sesuatu tentang pembelajaran padahal ianya adalah untuk sengaja merapatiku . Ketika waktu kelasnya hendak tamat , dia membuat satu pengumuman mengejutkan semua rakan kelasku bahawa petang ini pada jam 3petang akan diadakan kelas tambahan untuk subjeknya . Namun kehadiran petang ini bukanlah sesuatu yang wajib memandangkan dia memberitahu agak lambat dan mungkin rakan kelasku juga ada aktiviti yang sudah di rancang . Cikgu Nara sempat memandang wajahku dan menanggukkan kepala kepadaku lalu berlalu keluar dari kelas . Aku faham dengan isyaratnya bawaha dia mahukan kehadiran ku petang ini di kelas tambahannya .
Petang itu , selesai sesi persekolahan aku agak malas untuk pulang dulu ke rumah untuk menukar baju dan makan tenghari , jadi aku mengambil keputusan untuk Kekal berada di Sekolah sehingga petang nanti . Keadan Sekolah ketika ini agak sunyi kerana kebanyakan pelajar sudah pun pulang ke rumah memandangkan waktu Persekolahan telah tamat . Agak pelik juga tiba-tiba sahaja kelas tambahan yang di buat oleh Cikgu Nara ini diadakan . Berapa ramai sahaja rakan kelasku yang akan hadir nanti . Segala pertanyaan berada di dalam kepala ku ketika ini .
Tepat Jam 2.30 Petang , aku melangkah kaki ku menuju ke Kelas ku yang berada di Tingkat 5 bangunan kelas itu . Terletak jauh dari Pejabat dan Bilik Guru sekolah ini . Namun yang pelik ketika ini , aku yakin dan pasti hanya aku sahaja yang bersemangat menghadiri kelas ini dan tidak kelihatan rakan kelasku yang lain ketika ini . Sampai di Kelas ku , aku membuka pintu kelas dan terkejut apabila melihat Cikgu Nara sudah menunggu di dalam kelas di meja Guru . Tersenyum manis dia melihat diriku yang membuka pintu itu dan mengarahkan ku untuk menutup pintu semula .
" Hi Cikgu , awalnya tunggu budak ? " Kataku sebaik saja menutup pintu .
" hehehe Tunggu awak je , tak tunggu budak hihi " Cikgu Nara menjawabku .
" Haaaa Tak Faham saya " Aku kebingungan .
" Saya tahu , saya buat kelas ini secara mengejut memang tak akan ada orang datang " Jawabnya
" Okey , lepas tuh ? " Aku masih bingung .
" Ini lah peluang saya dan awak . Ingat lagi apa yang tak dapat kita buat hehehe ? " Cikgu Nara mula nakal .
" Yeee ingat , tapi serious lah dekat sini ? " Aku mula melangkah ke arah meja guru .
" Yeah , Why Not ? Dont worry , Clear . Cikgu - Cikgu semua dah balik ni " Jawabnya yakin .
" So , apa tunggu lagi kan " .
Aku terus menarik Cikgu Nara berdiri dan kami bercium mulut dengan penuh nafsu yang menggila . Tangan Cikgu Nara pula sibuk membuka butang baju sekolah ku . Tanganku pula meramas-ramas bontot montok Cikgu Nara ketika ini . Rakus kami berciuman menikmati saat indah ini . Tangan Cikgu Nara juga sibuk membuka tali pinggang dan seluar ku untuk menanggalkan segala pakaianku . Aku pula tidak membuang masa , terus menarik zip belakang baju kebaya yang di pakai Cikgu Nara hari ini . Kancing kain nya juga turut di lepaskan oleh ku . Setelah baju dan seluar kami di tanggalkan , kini pakai dalam kami sahaja menutup alat sulit dan buah dada Cikgu Nara . Aku meminta Cikgu Nara tidak menanggalkan tudungnya kerana mahu melihat sekujur tubuh seksi bertudung sambil berbogel . Seluar dalam ku segera di tanggalkan oleh Cikgu Nara untuk dia mendapatkan batangku untuk di ramas dengan tangannya . Aku membuka ikatan baju dalamnya untuk melepaskan dua buah dada yang segar - bugar itu . Aksi ciuman kami masih berterusan dengan penuh kerakusan . Kami seakan-akan lupa yang ketika ini kami di kawasan Sekolah . Beraksi asmara tanpa menghiraukan keadaan sekeliling walaupun sudah habis sesi persekolahan . Cikgu Nara kemudian menolak tubuhku ke dinding dan dia melutut di hadapan ku . Aku tahu bahawa dia ingin menghisap batangku ketika ini . Perlahan - lahan Cikgu Nara memulakan aksinya menghisap batangku . Aku hanya mampu menahan kegelian akibat permainan mulut Cikgu Nara terhadap batangku . Cikgu Nara semakin lama semakin rakus dan naik hantu menghisap batangku . Keseluruhan batangku di jilat nya dengan begitu rakus . Hampir 15 minit batangku di kerjakan oleh Cikgu Nara , aku menarik tangan Cikgu Nara untuk berdiri dan menghentikan aksinya di batangku . Kami bercium mulut semula dengan rakus sambil tanganku melepaskan ikatan colinya dan tanganku menarik seluar dalamnya ke bawah . Kemudian aku dengan gagah mendukung Cikgu Nara dan ku bawanya untuk di baring di atas meja guru kelas ini . Tujuannya adalah untuk aku menikmati dan menjilat sepuas hati cipap yang di jaga rapi oleh Cikgu Nara dari lelaki yang cuba mengambil kesempatan ke atasnya sehingga aku muncul dalam hidupnya . Ku kangkang Cikgu Nara sedikit untuk melihat dengan jelas cipapnya . Tanpa membuang masa , aku mulakan aksi ku pula dengan menjilat dari peha nya turun ke kawasan cipapnya . Kedengaran erangan nikmat dari mulut Cikgu Nara .