BAB 3 - RAHSIA BAHARU

200K 368 11
                                    

Sesi persekolahan memasuki pertengahan tahun , hubungan ku dengan Puan Lia dan Cikgu Liza masih berterusan sehingga saat ini . Aku juga terus fokus dalam pelajaran kerana Ujian PMR semakin Hampir tiba , tetapi aku kini juga sedang giat menjalani latihan bersama skuad Bola sepak Negeri U15 kerana dengan aksi cemerlang yang ku pamerkan di Kejohanan negeri tempoh hari telah menarik perhatian Jurulatih Skuad Negeri , Pasti nya ku ti dapat melepaskan peluang ini kerana ini adalah peringkat tertinggi . Pelbagai sumbangan dari pihak sekolah mahupun guru guru di berikan kepadaku sebagai tanda sokongan kepada ku . Setiap hari aku di hantar guru pengiring ke Bandar untuk menjalan latihan . Suatu hari itu , guru yang biasa menghantar ku Tidak dapat menghantar ku kerana ada urusan lain . Aku meminta Cikgu Liza dan Puan Lia menolong ku , malangnya mereka juga agak sibuk ketika itu ,  Sampai lah pengetua mengarahkan Cik Hara Menghantar aku . Aku terpaksa mengikuti permintaan pengetua itu , Lalu aku mencari Cik Hara dan memberitahu perkara ini kepadanya . Beliau Agak hairan memikirkan suruhan pengetua itu , Namun demi Tugasan nya , Beliau tidak boleh menolak arahan itu . Cik hara adalah seorang guru IT di sekolah ku , Kebiasaan dia mengajar pelajar tingkatan 1 dan 2 sahaja , kerana tingkatan 3 , 4 , 5 tidak mempunyai kelas komputer . Dia berusia 27 tahun dan beliau berkahwin oleh sebab itu dia menjadi kegilaan para pelajar lelaki di sekolah ku kerana kecantikan . Bertubuh yang agak solid , Buah dada nya bersaiz lebih kurang dengan Puan Lia . Mempunyai karekter yang agak tegas ketika mengajar . Dalam perjalanan dia menghantar , kami tidak berborak apa - apa kerana dalam perjalanan itu aku tidur seketika untuk berehat . Badan ku yang keletihan oleh kerana latihan setiap hari membuat kan aku agak kepenatan . Latihan ku hari tuh berjalan seperti biasa . Tengahari itu kami makan bersama di KFC . Dia harus menunggu ku sehingga petang hari kerana latihan ku setiap hari berlangsung hingga petang . Aku agak kasihan melihat nya yang penat menunggu ku dari pagi sampai petang . Sebaik habis latihan aku pergi mendapatkannya di kereta nya , kelihatan dia sudah menunggu ku di luar kereta , tersenyum dia melihat kedatangan ku , agak menawan senyuman itu .
" Cikgu , Minta maaf ye susahkan cikgu " kata ku padanya .
" Eh , apa awak ni ? ini kan arahan yang di beri kepada saya , Saya kena ikut " jawabnya .
"Latihan saya ada lagi 3 hari , Hari - hari cikgu kena hantar saya di sini " kataku lagi padanya .
" Takpe awak , saya tak ada masalah , seronok juga dapat berjalan waktu kerja ni , bukan senang , tapi saya ingat , esok kan jumaat , awak training sampai ahad , saya rasa macam nak bermalam dekat kawasan sini je , boleh lah berjalan sekitar bandar ni , suasana macam best je waktu malam " terangnya pada ku .
" Bagus juga idea , tak adalah ulang alik sana sini , Kebetulan saya ada Elaun Latihan ini , boleh saya sewa Hotel ke Homestay ke untuk tidur dan rehat " jawabnya .
" Jangan guna duit awak , simpan untuk belanja di Kedah nanti , Guna duit sekolah dan duit saya " tegasnya .
" nanti cikgu confirm kan balik lah ye " kataku .
Kami bergerak pulang ke Rumah kami , sampai di rumah pada jam 8 malam , sebelum turun kereta , dia memberitahu ku yang keesokannya bawa pakaian secukupnya , dia dah Buat keputusan untuk stay di bandar sampai ahad . Ke esokkannya , Latihan ku berlangsung seperti biasa , ketika aku sibuk menjalani latihan , Dia juga sibuk mencari bilik-bilik untuk kami duduki . Aku menyuruh nya mencari bilik untuk ku sekali . Habis latihan , aku mendapatkan nya di kereta .
" Haa cikgu , dapat tak bilik " tanya ku .
" Ada tu memang ada . Tapi Rumah homestay apartment , ada 2 bilik , lengkap peralatan dapur semua , Boleh ke ? " tanya nya kepada ku .
" Asal kan boleh tidur , ada 2 bilik okey lah cikgu " jawabku .
Kami terus bergerak ke apartment itu , dan bertemu dengan orang yang menguruskan urusan sewaan rumah itu . Apartment ini agak mewah lengkap dengan Ciri keselamatan bertaraf 5bintang . Selesai itu , kami menuju ke bilik Apartment kami . Sampai di Bilik , aku meletakkan barang ku di bilik ku dan barang cik hara di biliknya . Cik Hara melihat sekeliling rumah itu , dan menikmati pemandangan sekitar bandar yang cantik itu . Aku tersenyum memerhati kan nya . Dia menyuruh ku bersiap kerana kami akan keluar semua untuk makan malam dan membeli sedikit makanan untuk 2 hari kami tinggal di sini . Setelah itu , kami balik semula ke Apartment kami , Aku tidak pasti apa yang akan berlaku antara aku dan dia , harap nafsu berahi aku yang sudah lama tidak menyetubuhi puan Lia dan Cikgu Liza ini dapat di kawal . Aku duduk di depan ruang tamu menonton Tv sambil bermain Telefon ku . Cik Hara yang masih bertudung itu membuat sedikit santapan malam untuk ku dan dia .
" Cikgu , kenapa tak kahwin lagi ? " tanya ku .
" Eh soalan awak pun " jawabnya ketawa
" Saja tanya , nak tahu , dah lah cantik menawan , tapi belum kahwin lagi " katanya ku menyakat nya .
" Ada ceritanya " tunduk beliau berkata padaku .
Aku merasakan Soalan ku itu membuatkan beliau agak sedih . Segera aku meminta maaf padanya , dia berkata kepada ku .
" Kalau nak tahu cikgu akan cerita , tapi janji pegang rahsia ni , di sekolah hanya awak seorang saja yang tahu ni , cikgu tak pernah cerita dekat orang " katanya ,
" Okey janji , Tapi saya tak paksa cikgu cerita , " kataku .
Dia menceritakan segala yang kisah nya kepada ku dengan sayu , menitis air mata nya begitu juga dengan ku , aku serba salah jadi nya , baru lah aku tahu yang sebenarnya dia adalah ibu tunggal tidak mempunyai anak , dia bercerai ketika 4tahun yang lalu , berkahwin di usia muda , bekas suami nya meninggalkan kerana desakan keluarga bekas suami nya yang tidak suka akan dia . Dari situ dia berhijrah ke selatan tanah air dari utara untuk membawa diri , dia cukup gembira berada di sini , Dia dapat melupakan segalanya , Sehingga soalan ku tadi membuat kan beliau sedih , Tapi dia rasa lega dapat meluahkan cerita ini kerana sudah lama dia pendam dalam hatinya . Aku cuba memujuk diri nya yang kesedihan itu ,Beliau senyum dan berkata .
" terima kasih sudi dengar , cikgu pendam dah lama" katanya sambil senyum , cantik sungguh Cikgu Hara ni .
" Maaf kan saya cikgu , menitis air mata cikgu " kataku menyakat nya serba salah .
"Cerita sedih kan , Tak nak ketawa sambil bercerita " jawabnya .
" Cikgu pergi lah rehat masuk bilik , Saya esok pagi tak ada latihan , Tuh yang tak tidur lagi , nak layan movie kejap , nanti dah mengantok saya tidur lah " katanya ku ,
" okeyy Awak " katanya lalu meminta diri .
Otak ku bercelaru memikirkan cikgu hara , Bukan dek kerana kisahnya , tetapi kerana nafsu berahi ku yang memikirkan betapa lama nya beliau menahan nafsu dari bersetubuh selepas bercerai . Timbul lah perasaan jahat ku yang aku ingin menyetubuhi nya , " kalau kena batang aku nih , menjerit jerita dia yang dah lama tak kena " kata ku dalam hati .
Jam sudah menunjukkan pukul 1 pagi , mungkin cikgu Hara sudah nyenyak tidur , Aku belum rasa mengantok lagi , Tiba - tiba pintu bilik Cikgu hara di buka , keluar lah dia Tanpa tudung nya , Ku lihat kepada buah dada nya yang besar itu , kali pertama sejak dia menghantar ku kerana sebelum itu di tutupi dada nya dengan tudung labuh nya .
" kenapa tak tidur lagi cikgu ?" tanya ku ,
" Saya tak boleh tidur , Dah golek-golek tak boleh tidur jugak " jawabnya manja .
" Oh , Marilah lepak berbual , esok pagi boleh bangun lewat kan " katanya sambil ketawa .
" Haha . Boleh jugak , saya pun bosan ni , " katanya sambil duduk di sofa .
" Nak berbual apa ni ? " tanya ku ketawa hahaha . tertawa dia melihat telatah ku .
" Okey , Cikgu nak tanya , Kenapa awak suka sangat Main bola , bersukan , aktif betul " tanya nya ingin tahu .
" Sports is my passion , as long i can give my best to sports that i love , i do . " terang ku dengan bangga .
" How about your studies , school " ? tanya nya lagi ,
" Not so bad , i still can focus to study " jawabku tenang .
" So , i guess you more prefer to sports for you future " katanya .
" Yes . That right " jawabku .
" You in your Way , Remain focus and give all your passion whatever you do in sports " Kata - kata semangat dari dia .
" Dont have a girlfriend , you have a great looking , great body , Great achievements , " tanya nya serius .
" You are my girlfriend "jawabku bergurau dengan nya .
" so tak ada girlfriend lah ni " katanya
" Cikgu , buat kan air , haus lah borak lama ni " pintaku .
" Nah secawan kopi untuk awak " air yang ku minta sudah di buatnya .
" thank you " jawabku
Setelah lama berborak , aku makin menjada selesa dengan dia , ketika berborak ku lihat matanya menjeling-jeling ke batang ku , aku juga memandang seluruh tubuh nya dari atas ke bawah . Aku ingin menyetubuhi nya , tetapi tidak tahu cara untuk memulakannya .Dia lalu meminta diri untuk masuk ke bilik nya untuk tidur . Aku agak berang memikirkan bagaimana mahu memulakan rancangan ku . Timbul satu idea , aku ingin tidur di atas sofa , tanpa memakai baju dan hanya memakai boxer sahaja , Dengan harapan dia akan melihat ku pagi nanti , keesokan paginya , Seperti ku jangka , Dia bangun lebih awal daripada ku , ketika keluar dari bilik , terkejut dia melihat bonjolan besar dari boxer ku . Aku yang berpura-pura tidur memerhati secara senyap-senyap , Aku sengaja menyeluk tangan ku delam boxer ku lalu mengeluar batang ku terjojol . Ku dapat lihat matanya terbeliak melihat zakar ku yang besar itu . Tidak fokus dia menyiap kan sarapan pagi itu . Aku yang berpura-pura itu bangun dari tidur seolah - olah tiada apa yang berlaku . Kemudian aku meminta maaf kepadanya kerana tidur dalam keadaan sebegitu walhal aku yang merancang .
" Eh , sorry tak Perasaan cikgu dah bangun " kataku .
" ehh tak apa lah , seksinya tidur " katanya pada ku .
" memang saya tidur biasa mcm ini " jawabku .
" Yang terpacak tuh memang biasa macam itu ke " tanya nya menyakat ku .
" Biasalah tuh , Dia nakal " jawab kuu tenang .
" Besar sangat tuh , Untung lah siapa dapat " jawabnya tenang .
" Cikgu Nak ke ? boleh je dapat " aku beranikan diri mengayat nya .
" Nak tengok lagi boleh ? " pintanya manja .
Aku terus menanggalkan boxer ku , ku berjalan ke arahnya yang sibuk di dapur , Ku duduk di atas kerusi meja makan lalu mengangkang , terpacak batang ku di hadapan nya , Dia kaku melihat saiz batang ku , mengetap bibir nya melihat .
" Tengok je ke , dapat peluang ini , pegang lah " katanya mengusik nafsu nya .
Perlahan - lahan dia berlutut di hadapan ku , tangan kiri nya mencapai batang ku , perlahan lahan mengusap lembut dengan jari jemari nya , Dia genggam sekuat kuatnya , ku lihat nafas nya berdegup kencang , mungkin nafsu nya sudah membuak naik .
" lembutnya jari " kataku padanya .
" Besar sangat batang u " katanya memuji ku .
" Hisap lah u , i give everything to you " kataku .
Tanpa memikirkan nya , Dia melahap batang ku dengan ganas , benar agakan ku , Ibu tunggal ini memang sangap batang setelah bercerai , Kuluman nya itu semakin bernafsu , dia mengemut batang ku di dalam mulutnya sekuatnya , terasa ngilu , terangkat angkat punggung ku menahan asakan mulut nya , Seluruh batang ku di jilatnya , Kuluman nya sambil itu sambil melancap kan batang ku , ku pasti yang dia ingin kan aku terpancut , Aku yang tidak dapat menahan asakan nya , Lalu memancutkan air mani ku sepenuhnya di dalam mulutnya , terbeliak mata terkejut dengan tindakan ku tetapi dia tidak mahu mengeluarkan batang ku dari mulut nya,malah menyedut sepuas puasnya batang ku . Selesai itu dia mengeluarkan batang ku , ku lihat di menelan sepenuhnya air mani ku . aku agak terkejut dengan tindakan nya .
" Thank You , Sorry ganas , lama i tak kena , besar sangat " katanya manja .
" Welcome you , but , i belum puas lagi " usik ku .
" Dah Pancut tuh , Kendur dah " katanya .
" See ? kendur ke ? " tanya ku sambil menunjukkan batang ku yang masih terpacak . Lalu aku bangun dari kerusi , aku tarik nya ke sofa ku tidur , Perlahan aku meramas buah dada dari luar baju nya , Dia merengek manja , Kemudian tangan ku menyeluk ke dalam baju untuk meramas buah dada nya , ku lihat dirinya sudah seakan akan tewas dengan ku , Aku tarik baju nya atas , ku buka cangkut Coli nya , tersembul buah dada nya yang sudah mengeras , ku tarik seluar nya ke bawah , ku tanggalkan segalanya , kini aku dan dia tanpa seurat benang .
" You , please janji ,Jangan masuk batang dalam cipap i " rayunya .
" I promise " ku yakinkan nya .
" promise ye , i jaga lama you , i takut , " jawabnya sayu . Lalu aku mengangkan kaki nya , Jari jemari ku bermain main di cipapnya yang cantik itu , Ku rapatkan muka ku ke cipap nya , perlahan lidah ku menjilat kemaluan nya , Dia yang merasa geli dengan tidakan ku , tidak dapat menahan perbuatan ku , Terangkat punggung nya menerima jilatan ku , ku sedut sepuasnya hingga diri nya mencapai klimaks , kemudian , aku menindih badan nya , batang dan cipap kami bertemu , aku yang pegang pada janji ku untuk tidak memasukan batang ku kedalam cipapnya mendayung batang ku bergesel dengan cipap nya , air klimaks nya memenuhi batang ku , Aku dayungkan lagi selaju nya , sekali lagi airnya memancut keluar ,
" Lupakan janji you , please masuk cipap i " pinta nya yang sudah tidak dapat menahan nafsu lagi .
Perlahan ku masukkan batang ku kedalam cipapnya , agak ketat untuk memasukkan , menjerit dia menerima tusukan ku , berjaya aku memasukkan batang ku , beliau meminta aku baring , kerana beliau sendiri mahu mendayung batang ku , kini beliau di atas badan ku sambil mendayung batang ku , kami berkucupan , bermain lidah ,
" besarnya batang u , sedapnya " berbisiknya padaku . Dia terus mendayung batang ku dengan penuh nafsu , kemudian dia bangun dari atas ku , lalu menonggeng kan badan nya , dan melentik kan badannya ke bawah , aku yang tahu akan posisi yang dia mahukan terus menjolok cipap dari belakang , ku dayung dengan sepenuh tenaga ku , "aaaaahhh ahhhhh sedapnya syg btg u , i love you cock " terdengar keluar dari mulut nya . Aku gembira dengan pujian nya .
" i dah nak pancut ni , pancut luar ye , " kata ku ,
" no sayang , please pancut dalam , i nak air u " katanya semangat . Ku dayungkan cipapnya selaju laju nya , lalu aku memancut kan air mani ku di dalam cipap nya , Mengigil tubuh nya menerima pancutan ku ,kami kepuasan , ku tarik batang ku keluar , wajah kami bertentangan saling berkucupan , leherku di paut erat tangang nya ,
" Thank you , puaskan gelora batin i , tak sia - sia i bagi dekat you , I really enjoy it " bisiknya pada ku .
" Welcome , thank bagi i " bisikku padanya pula .
" Power nya u , i think bukan first time you main girl ni " katanya .
" heheheh " akuu tidak menjawab nya .
" Alahh , cerita lah siapa lagi u main " pintanya manja .
" keep this is our secret ye , i selalu main dengan Puan Lia Dan Cikgu Liza " aku menceritakan segala yang berlaku antara aku dan wanita itu , dia memuji kehebatan ku sehingga membuatkan isteri orang menggilai ku , dia juga turut ingin memiliki batang ku sepertimana Puan Lia dan Cikgu Liza . Selesai itu , aku bangun bersama nya menuju ke bilik mandi , kami mandi bersama , Berpelukan dalam air sabun bersama , Dia seolah - olah menabur cinta nya  padaku , Kemudian dia menghantar ku ke sesi latihan , Malam itu sekali lagi kami bertarung di atas katil , pelbagai posisi kami bersetubuh , sehingga jam 4pagi baru kami berehat tidur , Keesokan nya , kami mengemas untuk pulang ke rumah , sempat kami melepaskan nafsu kami ketika mahu pulang , Sebelum aku turun dari keretanya , dia mengatakan tidak sabar untuk bersama ku lagi nanti . Aku turut berkata sama seperti nya , malah Puan Lia dan Cikgu Liza juga turut menanti ku kerana sudah lama aku tidak menabur benih ku di dalam cipapnya , kali terakhir aku bersama mereka berdua , mereka ingin mengandungkan benih dari ku , jadi aku juga tidak sabar menanti mereka .

Next Story ....

CIKGU SEKOLAH KUWhere stories live. Discover now