BAB 16 - NARA TERGANTUNG

139K 307 34
                                    

Setelah Cikgu Nara siap mengemas meja makan itu . Dia terus naik ke atas biliknya untuk bersiapkan diri untuk bersama ku . Setelah lama dia menahan nafsu berahinya , akhirnya setiga emas yang selama ini di jaga dari lelaki-lelaki yang ingin melepaskan nafsu pada dirinya sahaja bakal di berikan kepada seorang anak muridnya . Siapa sangka seorang guru yang sangat tegas dan garang di mata pelajar di Sekolah , kini bakal bersamaku di atas katilnya melayani bahtera asmara sebentar lagi . Setelah menunggu 15 memberi ruang kepada Cikgu Nara mempersiapkan diri , aku mula langkahku menaiki tingkat atas . Pintu bilik nya yang tidak di tutup rapat menampak dirinya dari luar bilik . Aku menolak pintu bilik kemudian menutupinya semula . Mata ku kini teralih kepada Cikgu Nara yang sedang menantiku dengan hanya berkemban tuala sahaja berbaring di atas katil . Batang ku mula keras melihat tubuh Cikgu Nara yang masih di tutup tuala nya . Menampakkan bahagian kaki dan bahu yang begitu putih . Aku merapati Cikgu Nara dan terus melondehkan seluar ku ke bawah . Cikgu Nara juga melepaskan ikatan tuala nya maka terdedah lah segala tubuh Cikgu Nara . Aku tarik Cikgu Nara untuk bangun dan berdiri bersama ku . Bibir ku mula mencari bibir Cikgu Nara untuk kami memulakan persetubuhan kami . Akibat ketinggian kami yang agak jauh beza , aku terpaksa menunduk ke bawah sedikit untuk menikmati aksi ciuman mulut bersama Cikgu Nara . Lidah kami sering bertemu menjilat satu sama lain menikmati asmara kami . Tangan kirinya mula mencari batangku yang puas di hisapnya malam tadi . Di belai dengan lembut oleh jari - jemari nya . Tangan aku juga tidak boleh berdiam diri , aku terus menjalar tanganku me ncari segi tiga emas miliknya . Jari jemari ku bermain di aluran cipapnya yang sudah lama tidak di sentuh oleh mana-mana lelaki . Desahan nikmat mula keluar dari mulutnya apabila jariku bermain di  cipapnya .

" aahh emmmm emmmm ahh " Desahan Cikgu Nara merancakkan lagi aksi kami .

" Sedap Honey ? " Tanyaku sambil kami berlaga bibir .

" Sedappp Bie , i really feel it . ahhhhh emmmm emmmm haaaa " Jawabnya sambil mendesah .

" Nak i lick your pussy tak honey ? " tanyaku dengan manja .

" You nak ke ? i tak pernah kena lick lagi " Jawabnya .

" Lets try honey " Lantas aku menolak Cikgu Nara terbaring di katil tanpa seurat benang .

Cikgu Nara membuka kangkangan kakinya untuk memberi laluan kepada ku melakukan aksi yang dia ingin mencuba . Aku mula kan dengan menjilat seluruh peha nya dengan perlahan-lahan bagi merancakkan aksi kami . Kegeliaan mula di rasai oleh Cikgu Nara akibat tindakan ku . Kini bibir dan lidah benar - benar berada di hadapan Cipapnya hanya menanti saya untuk di mamah oleh ku . Tanpa menunggu , ku terus mulakan jilatan ku ke cipap tembam Cikgu Nara . Ku tekan lidah ku sedalam-dalamnya bagi membuat Cikgu Nara berasa ghairah .

" Wuuuu ahhhh sedapnya Bie , Ah sedap Bie " Desahan Cikgu Nara .

" Emmmm Slrrppp Slrpppp " hanya itu sahaja balasku .

" Aahhh Bieeeeee , I really horny Bie " Cikgu Nara mengerang manja .

" Slrpppp ahhh emmmm Slrpppp " Aku meneruskan jilatan ku .

Hampir 15 minit aku mengerjakan cipap Cikgu Nara dengan lidah ku . Hampir dua kali juga aku merasakan pancut sedikit air mazinya saat aku menjilat cipapnya . Aku masih tidak berpuas hati . Aku harus mencari titik kepuasan bagi Cikgu Nara . Aku hentikan jilatan ku serta merta . Aku meneruskan aksi ku dengan memasukkan satu jari ke dalam rongga cipapnya .

" aaaaaaahhhhhh Bieeeeee " Desahan Cikgu Nara semakin kuat .

" I nak bagi you climax puas " Jawabku manja .

Aku teruskan permainan jari ku di cipapnya . Cuba mencari titik kepuasan untuk Cikgu Nara mencapai klimaks . Jari semakin laju mengerjakan cipap Cikgu Nara . Cikgu Nara pula hanya mampu menahan kenikmatan sambil mengerang dengan kuat apabila jari ku semakin kuat mengerjakan cipapnya . Akhir titik kepuasan bagi Cikgu Nara berjaya di capai . Dia terus mencapai klimaks saat jari ku berada di dalam rongga cipapnya . Tersembur keluar air mazinya yang selama ini menanti masa untuk di semburkan . Mengigil tubuhnya saat menyembur air mazinya . Bagaikan terkena renjatan elektrik .

CIKGU SEKOLAH KUWhere stories live. Discover now