BAB 9 - KAK LONG ZAHIRA 2

135K 299 26
                                    

Selesai Kak Long menyiapkan diri , Aku mempelawa nya untuk makan malam bersama keluargaku . Di meja makan agak riuh malam itu kerana dek celotehan ibu bapa ku bersama Kak Long . Banyak perkara juga mereka berbual maklumlah sudah lama tidak berjumpa . Aku hanya dapat memerhati kan saja mereka , mataku juga tidak dapat lepas dari memandang wajah Kak Long . Ketika ini beliau memakai T-shirt dan kain batik yang di beri oleh Mak ku . Di dalam fikiranku masih memikirkan bagaimana cara untuk aku mendapatkan tubuh yang Kak Long yang aku impikan ini . Selesai kami makan malam , Kak Long dan mak ku bersama-sama mengemas di meja makan dan dapur . Waktu ketika ini baru jam 9 malam awal lagi jika aku mahu masuk tidur kerana kebiasaannya aku akan tidur jam 1 atau 2 pagi . Kebiasaannya juga Mak dan ayahku akan tidur jam 10 , Jadi aku sudah mula merancang untuk mendapatkan tubuh Kak Long malam ini . Selesai mak ku dan Kak long mengemas , mak ku menyuruh Kak long menonton TV bersama kami , memang kebiasaan bagi kami selepas makan akan duduk di hadapan TV sambil berbual - bual .

" Kaklong okey tak ? Macam malu-malu je " tanya ku perlahan yang ketika ini duduk bersebelahan dia .

" Mana tak malu Fiq , rumah orang ni , haha , " Jawab nya dengan nada perlahan jugak .

" Alah relax lah , Kaklong kan dah biasa dengan kitaorang dulu , tak ada apa nak malunya " jawab ku

" Fiq , biasa tidur pukul berapa ? " tanya Kaklong dengan tiba-tiba .

" biasa 1 2 pagi kot , kalau ada cerita best lah , tengok movie " jawab ku dengan selamba .

" sama lah kita , habis mak ayah tidur awal ke ? " tanya nya lagi .

" Hmm kejap lagi dah naik lah bilik tuhh , akak nak naik bilik jugak naik lah , bilik Fiq dekat bawah je . Jawabku .

" tengoklah macam mana , cerita best ni , favourite akak , Mak tak marah kan kalau akak tidur lambat sikit ? " Tanya nya ingin kepastian .

Tiba tiba belum sempat aku menjawab Mak dan ayah ku meminta izin naik ke bilik ingin tidur sambil memesan kepadaku temankan Kaklong dulu tengok cerita tuh . Nanti dah habis masuk tidur . Mak ku juga berpesan kepada Kak long jikalau hendak minum atau makan ambil sahaja di dapur . Lalu mak dan ayah ku pun hilang dari pandangan kami .

" haa tengok , mana marah nya nak tidur lambat , siap suruh teman " kataku kepada Kak Long .

" Haha , itu lah pasal , sporting betul , dulu masa Kak Long sekolah tak dapat nya nak tengok TV lama-lama macam ni , kena marah dengan Abah karang " Jawab sambil ketawa .

Mata ku ketika ini sudah melilau-lilau memandang tubuh Kaklong dari atas ke bawah , tetapi aku masih berhati-hati ketika memandangnya takut jika Kak long terperasan aku memandangnya dengan nafsu sebegini membuatkannya tidak selesa pula .

" Haii Fiq , kebiasaan nya remaja macam Fiq ni , waktu-waktu macam ni akan melayan makwe tau , call makwe lah , mesej lah , tak kan Fiq tak call makwe " tiba-tiba dia bertanya kepada ku .

" Haha , mana ada orang nak dekat Fiq ni " jawabku sambil ketawa .

" Yeke tak ada orang nak , kena Fiq yang jual mahal " Kak long cuba kenakan aku .

" Amboi , sibuk ea tanya , Haa Kak long tuh cantik- cantik macam ni tak kan lah tak ada pakwe " . aku pula cuba kenakan dia .

" Eh Ada lah pakwe ! hahaha " jawab nya sambil ketawa jeling ke arah ku .

" Dah tuh asal tak call ke mesej pakwe ? " tanya ku serius .

" Haha Kena kan orang ea , Takdelah Fiq , Takde Pakwe , haa boleh tahu kenapa Fiq takde makwe ? " tanya seakan ingin tahu .

" Entah lah , tak tertarik pada orang-orang seusia Fiq kot , Lebih minat kepada orang yang berusia macam Kaklong , hahaha " jawab kuu .

" Kenapa ea macam tuh , pelik ni " katanya kepada ku .

" Entah , memang taste macam tuh kot " jawabbku selamba .

" okey , sekolah kita ramai cikgu cantik - cantik , hot-hot , siapa paling Fiq suka ? yelah kan , sekarang kan banyak berita pelajar suka dengan cikgu , banyak berlaku dekat negeri lain tuh " . tanya Kak long dengan Serius .

" okey , ramai yang Fiq suka , Kak long nak berapa ? hahaha . jawab ku sambil mencari idea memasang jerat .

" How about list kan Top 5 , hahaha " jawab nya .

" haa top 5 ea , Okey , 1 Puan Lia , 2 Cikgu Liza , 3 Cikgu Hara , 4 Ustazah Ima , 5 Cikgu Zahira , hahahahah " Jawabbkuuu kepadanya .

" Okey , No 5 ea Kak long , cuba terangkan kenape Kak long no 5 dan kenapa no 1 hingga 4 tu semua bini orang dan seorang janda jugak jadi pilihan Fiq " Kaklong bertanya ingin kepastian .

" Ehh mana boleh tahu , Top 4 Fiq tu rahsia ah " Aku cuba memerangkap Kak Long .

" Haii takkan tak boleh tahu , apa yang rahsia sangat tuh sampai boleh jadi Top 4 di hati pelajar paling hot dekat sekolah ? " tanya kak long lagi .

" Kak long betul nak tahu ke ni ? kalau betul nak tahu boleh je di ceritakan tapi simpan lah sebagai rahsia dan jangan terkejut pulak " kataku kepada Kak long yang ingin tahu akan cerita ku . 

" Okay ! deal . Rahsia kita berdua . Tapi apa yang sampai jangan terkejut tu ? pelik juga ni ? cerita lah " Kak long tidak sabar menanti cerita dariku . 

" Okey macam ni ceritanya , 4 orang yang di sebutkan tadi adalah " sex partner " fiq . Kita orang banyak kali sudah melakukan hubungan seks sehingga sekarang masih lagi kami melakukan hubungan seks setiap kali ada peluang " Aku menceritakan segalanya kepada kak long dengan harapan cerita ku ini berjaya memerangkapnya ke dalam jerat nafsu aku . 

" haaaaa ? betul-betul lah ni ? tak kan lah Ustazah Ima tuh sekali ? Tak kan lah Puan Lia , Cikgu Liza , Cikgu Hara macam tuh ? " Kak long dengan wajah yang agak terkejut memberi respons terhadap cerita dariku . 

" Ini cerita betul , buat apa nak tipu , semuanya jatuh cinta dengan keupayaan seks fiq " Aku mula memancing Kak long . 

" Okey , Kak long percaya . No wonder Dua cikgu yang hantar ke KL hari tuh fiq okey jee kan , tapi ? apa yang buat dorang jatuh pada fiq ni ? " Tanya Kak long ingin kepastian .

" Aik , Kak long nak tahu , kena lah cuba , Mana boleh free je korek rahsia " Aku cuba memancingnya lagi .

" Amboi , Nak cuba masukkan kak long dalam list top 5 ke ? Tak nak lah no 5 . Nak No 1! hahahaha " Jawab kak long dengan bergurau .

" Hahaha ! Top 1 ea ? bergantung pada Aksi lah , hahahah " Aku menjawab kak long .

" Jangan Mengarut lah Fiq , pergi masuk tidur lah . Dah malam ni , Akak pun dah nak tidur , Okey lah , Assalamualaikum " Kak long mengelak dari memasuki jerat ku dan berlalu pergi naik ke bilik yang disediakan oleh makku . Aku pun dengan hampa masuk ke bilik ku .

Perancangan ku untuk menyetubuhi Kak Long belum tercapai walaupun ada tanda - tanda baik . Tidak mengapa aku yakin tubuh Kak long bakal menjadi milikku satu hari nanti .

CIKGU SEKOLAH KUWhere stories live. Discover now