Sesi Persekolahan 2012 sudahpun sampai ke harinya . Hari ini adalah hari pertama persekolahan . Pelajar-pelajar tentunya ada yang bergembira dapat bertemu kembali rakan-rakannya . Tidak kurang juga aku yang bertemu semula dengan rakan-rakan karib ku di Sekolah . Tahun ini adalah tahun di mana aku ambil menghadapi SPM . Perlu aku mengatur untuk membahagikan masa sukan dan pelajaran aku dengan baik . Di hari pertama persekolahan lagi aku sudah mencari Puan Lia , Cikgu Hara dan Cikgu Zulaikha yang telah mengambil mengambil tugas me ngajar pelajar tingkatan 4 dan 5 tahun ini . Aku lihat tubuh 3 wanita ini semakin mengancam mata-mata yang melihat mereka . Puan Lia kelihatan agak kurus sikit berbanding tahun lepas mungkin dia bersenam dan bersukan menjaga tubuh badannya . Cikgu Hara seperti biasa dengan gayanya yang sentiasa nampak gaya hidup sihat . Paling mengejutkan ku ialah Cikgu Zulaikha yang sebelum ini agak berisi namun tahun ini dia kembali semula dengan badannya agak kurus . Ini menampakkan lagi betapa " solidnya " badannya . Aku hanya memerhati sahaja 3 wanita ini dari jauh kerana tiada kesempatan bertemu mereka dari jarak dekat lagi . Pagi itu , setelah habis sesi perhimpunan , kami semua masuk ke kelas masing-masing menantikan guru kelas kami untuk mengambil alih kelas pagi ini seperti biasa di lakukan setiap tahun . Aku dengar dari rakan-rakanku bahawa , guru kelas kami pada tahun ini adalah guru baru yang mengajar di sini . Guru tersebut akan menjadi guru kelas kami dan guru matematik kami . Entah siapa lah gerangan guru tersebut . Sedang kami semua berbual riuh di dalam kelas , tiba-tiba muncul susuk tubuh guru baru tersebut memasuki kelas kami . Guru wanita itu adalah guru kelas kami untuk tahun 2012 ini . Dengan wajahnya yang agak sombong dan belagak sedikit itu , terus meletakkan buku-buku nya di meja guru . Kelas terdiam seketika melihat susuk tubuh guru itu .
" Bangun Semua , Assalamualaikum dan Selamat Pagi Cikgu " Seorang rakan kelas ku mengambil alih tugas ketua kelas walaupun belum di lantik .
" Assalamualaikum dan Selamat Pagi Cikgu " kami semua memberi salam bersama-sama .
" Waalaikumsalam , duduk semua . Nama saya Cikgu Dinara atau lebih mesra Cikgu Nara . Saya adalah guru kelas kamu tahun ini dan guru matematik kamu " katanya dengan tegas seteleh menjawab salam kami .
" Sebagai guru kelas kamu , saya nak kamu semua menjaga nama baik saya dan kelas ini . Saya tidak mahu ada mana-mana pelajar kelas ini membuat kesalahan-kesalahan di sekolah ini yang boleh mencemarkan nama saya dan kelas ini . Faham semua "
Tegasnya lagi sambil matanya memandang setiap wajah pelajar nya . Kami semua mengangguk tanda faham . Dia terus menguruskan segala hal berkaitan kelas kami seperti melantik ketua kelas , penolong ketua kelas dan sebagainya . Aku hanya berdiam diri melihat kerenah guru itu . Dari pandanganku , Cikgu Nara ini agak cantik dan manis , tidak semanis yang Cikgu Zulaikha , Cikgu Hara dan Puan Lia , namun aku tertarik dengan fizikal nya . Orangnya tidak terlalu tinggi . Mungkin paras-paras bahu aku sahaja . Bertubuh agak berisi seperti aku mula-mula bertemu Cikgu Zulaikha dahulu . Buah dadanya boleh di katakan agak besar untuk mata lelaki seperti aku melihatnya . Karekter agak tegas , mungkin orang yang panas baran . Sepanjang di kelas ini belum lagi nampak senyuman dari nya .Akhirnya dia menyelesaikan segala urusan di kelas . Kemudian meminta diri aku beredar dari kelas ku . Rakan-rakan hanya mengumpat akan Cikgu Nara yang kelihatan berlagak sebaik sahaja di meninggalkan kelas kami . Hari pertama persekolahan berjalan lancar sahaja . Hari demi hari sesi persekolahan berjalan sudah hampir 1bulan lebih . Aku masih lagi tidak peluang untuk bercakap dengan Cikgu Zulaikha sejak persetubuhan kami . Begitu juga Puan Lia yang tidak dapat bersama ku di perkhemahan tahun lepas . Akhirnya peluang aku berhadapan dengan Cikgu Zulaikha sejak persetubuhan kami tiba apabila hari ini di sekolah aku bertemu dengannya saat aku berjalan di kaki lima bangunan kelas hendak menuju ke tandas . Tersenyum sahaja ketika dia memandang susuk tubuh dari jauh berjalan ke arah yang sedang menunggu di luar kelas itu . Aku terus mendapatkan .