Perhubungan ku bersama Puan Lia masih berterusan , sesi persekolahan untuk tahun 2009 bakal tamat tidak lama lagi , tentu aku akan merindui untuk berasmara bersama Puan Lia apabila cuti akhir tahun nanti , pada hari terakhir persekolahan kami melepaskan Nafsu serakah kami sepuas-puas nya , hari itu kami pulang lewat petang berasmara di bilik nya . Cuti sekolah ku berlangsung dengan agak baik , aku mengisi waktu lapang dengan aktiviti sukan di setiap hari untuk kekal cergas , maklumlah aku seorang atlet sekolah dan pemain bola sepak sekolah jadi aku perlu kekalkan kecergasan aku .
Sesi Persekolahan bagi tahun 2010 sudah pun bermula , aku yang berada di Tingkatan 3 ketika itu berazam untuk fokus belajar kerana pada tahun itu aku akan menduduki PMR . Pada hari pertama persekolahan , ketika aku berjumpa dengan Puan Lia di kaki lima bangunan kelas , beliau sangat gembira bertemu aku kembali , memandangkan hari pertama sekolah , kami dapat berasmara seperti tahun sebelumnya kerana ketika itu beliau sibuk dengan menguruskan pelajar Tingkatan 1 yang baru sahaja memasuki persekolahan ini . Sebulan selepas persekolahan berlangsung aku dan Puan Lia kembali seperti biasa , layanan kali ini benar-benar membuatkan aku kagum kerana kerinduan nya terhadap batang aku sangat dirasai . Sehingga pada suatu hari , kami sedang berasmara di bilik Kesihatan , selesai kami bersetubuh , Aku keluar dahulu dari bilik itu , ketika aku keluar , aku telah di lihat oleh seseorang yang memerhati ku dari jauh iaitu Cikgu Liza atau lebih di kenali sebagai cikgu Eli , guru Pendidikan Jasmani bagi pelajar wanita kelas aku , aku yang tidak menghiraukan pandangan dari jauh itu terus berjalan seperti biasa menuju ke kelas . Aku menganggap Cikgu Liza tidak mengesyaki hubungan aku dengan Puan Lia . Suatu hari , Ketika waktu PJK kelas aku berlangsung , pada hari itu Cikgu Liza perlu menjaga penuh pelajar lelaki dan wanita kelas aku kerana ketika itu , guru PJK lelaki sedang bermesyuarat di luar sekolah . Kami pelajar lelaki seperti biasa beramin bola sepak . Habis waktu PJK itu Cikgu Liza meminta aku tunggu seketika kerana ingin meminta bantuan ku untuk mengemaskan sedikit barang dalam stor sukan , katanya ada sedikit barang baru sampai pagi tadi , itu lah yang perlu kemas . Di Stor sukan , aku mengemas semua barang itu dengan teliti sambil Cikgu Liza membantu ku , sedang sibuk mengemas cikgu liza membuka mulut bertanya kepada ku .
"Afiq , hari itu dekat bilik kesihatan buat apa " tanya nya .
" oh , afiq sakit kepala tuh , tuh rehat sekejap " jawabku agak tergagap .
" Lepas afiq keluar dari bilik tuh , cikgu lia pun keluar dengan kelam kabut , dia tolong afiq ke ? " tanya nya serius .
" Ha ah dia tolong bawa ubat padadol hari tuh " jawabku tenang .
" tapi cikgu ada jengah dekat tingkap bilik tuh , afiq tak pening pun , seronok je tengok " katanya .
"seronok apanya ? saya sakit masa tuh " aku cuba mengelak dari nya .
" Seronok Cikgu Lia hisap Batang afiq , penuh nafsu dia hisap , cikgu nampak semua aksi korang , besar betul afiq punya , kalah suami cikgu . " katanya ,
" alamak cikgu nampak ke ? cikgu tolong rahsiakan ye , ini rahsia saya dengan Puan Lia dan cikgu Liza , tolong cikgu , " rayu ku .
" haa mengaku lah ni projek dengan cikgu Lia hari tuh " sengihnya .
" Dari tahun lepas dah cikgu kita orang macam ini " jawabku tenang .
" untung lah Lia dapat batang muda , tenaga kuat macam fiq " puji nya pada ku .Cikgu Liza merupakan seorang guru yang Wajah agak Garang tetapi kelihatan cantik , boleh dikatakan garang cantik , umur nya 33 tahun ketika itu memiliki tubuh yang kurus dan buah dada yang sederhana , oleh kerana boleh seorang yang meminati sukan , di sebabkan itu tubuh nya agak maintain kurus walapun sudah berkahwin dan beranak 3 .
" macam mana boleh dia projek dengan afiq " tanya nya lagi .
aku menceritakan segala hal yang berlaku dari mula nya sehingga habis . Dia tekun mendengar cerita ku dan berjanji akan memegang rahsia ini , Akan tetapi dia meminta satu permintaan dari ku sebelum aku beredar ke kelas , dia ingin melihat batang aku di depan matanya sendiri , kerana ingin melihat kebesarannya . Aku tanpa melengah terus melondeh seluar aku ke bawah , maka terlihat lah batang ku yang dia ingin melihat itu , Mata nya terbeliak memerhati batang ku yang ketika itu Layu sahaja .
" belum tegang pun dah tergiur tengok fiq , tak hairan lah saya kenapa Lia gilakan batang afiq nih " katanya .
" Tak kan tengok je cikgu " pancing Ku ,
"Kejap fiq , Cikgu Kunci pintu , takut ada orang datang " .
Setelah mengunci pintu dia terus mendapatkan batang ku , Di belai batang ku dengan tangan nya perlahan , makin keras dan tegang batang di buatnya , dia cangkung mukanya betul-betul berada di hadapan batang ku , tanpa fikir panjang , di terus membuka mulut nya dah memasukan batang ku ke dalam mulut , perlahan dia menikmati batang ku , lidah nya tak terhenti menjilat seluruh batang aku , Makin lama makin laju kuluman nya , aku yakin bahawa dia ingin memancutkan air mani ku , jadi aku terus membiarkan kulumannya itu , akhirnya aku tidak dapat menahan asakan mulut nya dan aku memancut air mani ku di dalam mulut , terbeliak matanya , namun di tidak mengeluarkan batang aku malah di kemam lebih kuat lagi untuk menikmati air mani ku .
" pancut tak bagitahu , habis mulut cikgu ," katanya dengan manja .
" tak tahan cikgu hisap " jawabku sambil mengusap kepalanya .
" Cikgu nak cuci mulut nih "
dia bangun dah mencuci mulut nya yang penuh dengan air mani ku , setelah selesai dia mendapatkan aku dan berkata ,
" afiq , batang awak kini miliki Lia dan Saya ye " katanya manja .
" cikgu nak lagi ke lepas ni nanti " tanya ku .
" of course nak ! cikgu tak pernah tengok batang besar macam ni , suami cikgu pun kecil je , dah susah dapat " jawabnya