BAB 9 - KAK LONG ZAHIRA 3

148K 323 24
                                    

Kini rahsia-rahsia aku telah di ketahui Kak Long tentang perbuatan ku bersama Wanita - wanita yang aku ceritakan kepadanya . Kak Long juga berjanji menyimpan segala rahsia aku dari pengetahuan sesiapa .

Keesokan hari nya , Setelah di paksa berkali - kali oleh emak ku agar Kak long tinggal bersama kami , Akhirnya Kak long akur dengan kehendak mak ku dan membuat keputusan akan pindah ke rumah ku pada hari ini juga oleh kerana barang-barang di rumah sewa nya sekarang tidak terlalu banyak dan agak mudah untuk mengemas berpindah ke rumah ku . Selesai bersarapan pagi , Kak long meminta diri untuk pulang ke rumah sewa untuk mengambil barang-barang untuk pindah ke rumah ku . Pada mulanya , dia hanya ingin pergi seorang diri , namun atas keprihatinan mak ku menyuruh Kak long membawa ku untuk menolong nya . Kak long jugak merasakan idea Mak ku itu agak bernas tanpa memikir terus mengajak ku menolong nya mengemas barang nya . Aku tanpa berfikir panjang bersetuju mengikuti nya kerana aku juga mempunyai agenda aku tersendiri . Jikalau aku tidak dapat menyetubuhi dengan cara lembut , maka aku bertekad untuk berkeras dengan nya asalkan impian aku selama ini di capai .

Setibanya di rumah sewa nya , dia mempelawa aku masuk ke rumah nya , namun aku sengaja menolak pelawaan nya kerana berfikir jikalau jiran- jiran nya ternampak apa pula di katakan nanti . Kak Long terus masuk ke dalam rumah nya sementara aku menunggu nya di beranda luar rumah nya . Agak lama juga aku menunggu di luar Kak long tidak muncul- muncul keluar membawa barangnya membuatkan aku ingin memasuki rumahnya untuk melihat apa yang sedang di lakukan nya . Sambi melihat kawasan persekitaran kejiranan yang agak sunyi ketika itu , aku masuk ke dalam rumah terus dan mengunci pintu secara perlahan .  Tanpa membuang masa aku terus mencari Kak long di tingkat atas , mungkin dia berada di bilik nya . Memandang Kak long tinggal berseorangan , aku hanya memikir Kak long punya bilik mungkin sekali bilik utama rumah ini . Ketika aku tiba di hadapan pintu bilik aku terdengar bunyi air dari dalam bilik tersebut , sepertinya ada orang sedang mandi . Agak bertuah untuk aku apabila aku memusingkan tombol pintu , pintu nya tidak berkunci . Perlahan - lahan aku masuk kedalam biliknya , tidak ku lihat pun Kak Long sebaik saja aku memasuki biliknya , sangkaan aku tepat yang dia sedang mandi . Namun mata ku tertumpu kepada sepasang pakaian dalam yang sedang menghias permukaan lantai . Berwarna merah menaikkan lagi nafsu ku . Ku pasti Bra dan panties tersebut ialah pakaian dia ketika keluar bersama ku semalaman dan dia tidak memakai pakaian dalam ketika bermalam di rumah ku malam tadi . Aku yang agak terangsang dengan pakaian dalam itu lalu mencapai nya dan menghidu bauan Segitiga emas yang aku ingin terokai selama ini . Tanpa tersedar aku mula menanggalkan ikatan tali pinggang ku dalam menolak seluar berserta seluar dalam ku kebawah . Baju ku dibuka terus jadi aku hanya berbogel menikmati bauan panties yang menutupi segitiga emas idaman aku . Di dalam kepala aku sudah tidak sabar menunggu Kak long keluar dari bilik airnya , pastinya aku akan menerkam terus kak long sebaik keluar dari bilik air .
Ketika sedang asyik bermain dengan pakaian dalamnya , bunyi air dari dalam bilik air sudah tidak kedengaran . Aku pasti Kak long sudah selesai mandi . Aku dengan keadaan berbogel terus menyembunyikan diri dibalik almari pakaian nya agar tidak kelihatan oleh nya . Sebaik sahaja pintu bilik air di buka , Kak long yang tidak tahu adanya aku di dalam bilik nya , hanya berjalan keluar dengan keadaan bogel terus mencapai tuala . Ku lihat dari belakang tubuh nya begitu menaikkan nafsu . Perlahan - lahan aku berjalan ke arah tubuh dengan batang ku terpacak keras agak tidak disedari olehnya . Aku menghampiri nya dengan meletakkan kedua tangan ku di pinggang nya batang keras tuh ku tekan kuat ke alur bontotnya .

" arhhhhhhhhh ,  Fiq , apa ni ? " Kak long yang terkejut dengan tindakan ku .

" Ini lah yang membuatkan Kaklong top 1 di hati Fiq nanti " Aku cuba memancing nya ke dalam perangkap ku .

" Tepi Fiq , Kak long bukan macam Top4 Fiq tuh , Tepi " Tegasnya dengan nada yang agak keras .

" Fiq dah impikan Cipap Kak long dari kecil kita berjiran di rumah lama . Fiq tak kan lepaskan peluang keemasan ni " Aku cuba berkeras denganya .

CIKGU SEKOLAH KUWhere stories live. Discover now