Selepas peritiswa aku bersama Cikgu Hara , Minggu berikutnya aku telah bertolak Ke Kedah untuk Kejohanan Bola Sepak Kebangsaan . Negeri ku telah berjaya menjadi Juara di Pertandingan itu , Malah aku juga mendapat Panggilan untuk ke Skuad Pelapis Negara . Aku kembali ke sekolah ku seperti biasa , Pagi itu selesai perhimpunan , aku pergi mendapat Puan Lia yang sedang rancak berbual bersama rakan setugas nya , Dia yang melihat ku datang ke arah nya terus tersenyum , mungkin akibat kerinduan kepadaku kerana aku sudah sebulan lebih tidak menemui nya kerana kesibukan ku , kami berbual seperti biasa seolah-olah tiada apa yang berlaku .Ketika aku ingin beredar dari situ , dia sempat berpesan padaku supaya menemui nya di Bilik nya sebaik habis waktu persekolahan . Aku tahu akan apa kehendaknya menemui ku , pastikan gelora batin nya merindui batang ku . Ku berjalan menuju ke bangunan sekolah , mata mencari seorang lagi Cinta Hatiku iaitu Cikgu Liza , Puas aku mencari tidak menjumpai nya , ku pasti dia sedang sibuk di bilik stor sukan , ku terus pergi ke stor sukan itu , tepat sekali jangkaan ku , ku lihat dia sedang tekun bekerja di depan laptop nya , aku masuk ke bilik itu , dia senyum melihat ku , aku bersalam mencium tangan nya . Ketika itu , nafsu ku yang sudah lama tidak menyetubuhi nya bergelora . Aku bertanya kepada nya .
" Cikgu , katanya mengandung kan benih dari saya " usikku .
" Bila awak free ini ? " tanya nya
" sekarang free ni " jawabku
" hehe gatalnya , tak sabar " usiknya manja ,
Ku yang tidak dapat menahan nafsu ku , aku masuk ke bawah meja nya bekerja , ku kangkan kaki nya ke atas kerusi , ku selak kain baju kurung nya ke atas , ku tanggalkan seluar dalam nya , Ku jilat sepuasnya cipap nya , Meronta- ronta di menerima jilatan ku , akhirnya kami bersatu , kan aku memancut kan benih ku di dalam cipapnya , dia berkata pasti yang dia aku mengandung benih dari ku , kerana ketika itu waktu subur baginya . Begitu juga dengan Puan Lia , petang itu aku menemui nya dan kami bersetubuh di bilik nya , dia juga menerima benih ku dan mahukan mengandung dari benih ku . Puan Lia memberitahu yang suami nya kursus dua bulan di Perak , seminggu lepas dia baru sahaja bersetubuh dengan suami nya , dan pastinya air dari pancutan ku yang akan mengandungkan nya . Cikgu Hara pula , setiap kali kami bertemu pastinya kami akan mengambil kesempatan dengan pantas , kami pernah bersetubuh di dalam kereta nya ketika waktu rehat sekolah , bersetubuh di tandas guru , di makmal komputer , dia menyatakan bahawa dia mencintai ku sepenuh hati nya walaupun ketika itu aku baru berusia 15tahun . Tiga bulan selepas itu , waktu peperiksaan ku semakin hampir , Puan Lia dan Cikgu Liza sudah pun mengangdung kan kandungan dari benih ku , mereka berdua sangat gembira . Aku terpaksa beri tumpuan sehingga peperiksaan selesai . Sebaik selesai peperiksaan , aktiviti ku berjalan seperti biasa , Tapi dengan Puan Lia Dan Cikgu Liza , aku tidak bersetubuh dengan nya , cukup hanya mereka menghisap batang ku sahaja kerana aku tidak mahu menbebankan mereka . Cikgu Hara pula memiliki tubuh ku sepenuhnya sepanjang Puan Lia dan Cikgu Liza mengandung . Dia juga tahu akan benih ku yang Puan Lia dan Cikgu Liza kandungkan . Aktiviti ku selepas habis peperiksaan tidak lah menarik . Jadi , aku mengambil keputusan untuk meminta izin pihak sekolah ku untuk membenarkan aku mengikuti kem latihan pelapis negara di Kuala Lumpur . Sekolah ku membenarkan aku untuk mengikuti latihan itu , Cikgu Hara kelihatan agak sedih mendengar berita dari ku kerana aku akan menetap di Kuala Lumpur 3 bulan . Jadi minggu terakhir sebelum aku ke KL . Aku di ajak bermalam di rumah nya setiap hari kerana mahu memuaskan nafsu nya . Cikgu Hara memahami karier ku dan menyokong penuh aku , begitu juga dengan Puan Lia dan Cikgu Liza .Ketika di KL , latihan ku berjalan lancar , aku telah mendapat perhatian pihak - pihak pasukan senior negara yang berminat melihat gaya dan corak permainan aku , mereka mengatakan dengan tubuh ku yang begini , aku sangat layak bermain di bawah pasukan senior Negara , aku merasakan kegembiraan ketika itu kerana impian hampir tercapai . Oleh kerana usia ku yang masih bersekolah , aku menolak tawaran dari pasukan senior itu kerana mahu memberi tumpuan kepada Pelajaran aku juga . Keputusan Peperiksaan ku tempoh hari sudah pun di ketahui,aku gembira mendengar khabar keputusan ku dari Cikgu Hara yang mengatakan bahawa keputusan ku agak baik .
3 Bulan berada di KL , Aku tidak dapat menyetubuhi mana- mana wanita ketika itu , kesemua mereka jauh dari ku . Pastinya aku tidak sabar mahu pulang ke Rumah ku kerana aku ada 3 wanita yang menanti ku .Next ..