BAB 26 - IBU KOTA

102K 351 70
                                    

Sejak pulang dari rumah Puan Aida minggu lepas , aku hanya menghubungi Puan Aida melalui panggilan telefon atau applikasi " whatsapp " sahaja untuk memastikan bahawa Puan Aida tidak merasa di tinggalkan olehku . Berkali-kali juga Puan Aida menyuruh aku untuk datang ke rumah dalam tempoh seminggu ini , namun di tolak olehku dengan baik . Dia memahami dengan tugas harianku . Aku hanya dapat menjanjikan bahawa aku akan hadir ke rumah bila waktu dan peluang itu hadir nanti . Puan Aida terpaksa akur walaupun tidak rela .

Kehidupan harianku ketika ini agak sibuk dengan kerja dan beberapa perkara yang perlu aku uruskan sendiri . Perbualan panjang di telefon bersama Puan Aida telah mendatangkan minatku untuk menceburi bidang perniagaan . Tujuan aku mengambil keputusan untuk menceburi bidang perniagaan adalah untuk membuat persiapan untuk masa depan yang lebih baik . Idea ini telah di berikan oleh Puan Aida sendiri yang melihat potensi aku untuk berjaya dalam bidang perniagaan . Puan Aida mencadangkan aku untuk membuka sebuah pusat gimnasium yang di penuhi dengan peralatan yang lengkap untuk menarik ramai pelanggan datang . Dengan modal yang ada hasil simpanan dari kontrak yang aku tandatangani bersama pasukan , aku gunakan wang itu untuk membuka sebuah gimnasium di kawasan Bandar yang terdapat penduduk yang bertambah pesat ketika ini . Hasil tunjuk ajar dan bantuan dari Puan Aida , akhirnya sebuah gimnasium telah berjaya di buka olehku setelah hampir 1 bulan setengah bertungkus-lumus menjayakannya .

...................................

Kini telah sampai ke tahun 2014 di mana beberapa hari lagi sesi persekolahan baru akan di mulakan . Oleh kerana kecederaan kakiku hanya akan sembuh pada awal bulan Mac nanti , aku meneruskan untuk bekerja di Sekolah seperti sebelum ini memandangkan pihak Sekolah masih menawarkan lagi jawatan ini kepadaku . Tujuan aku menerima jawatan ini lagi adalah untuk sentiasa kerapa boleh bertemu dengan wanita-wanita yang menjadi pemuas nafsu berahiku . Cikgu Zulaikha , Cikgu Fatin dan Ustazah Diana menjadi buah hati aku di Sekolah ini . Puan Lia juga tidak dapat aku lupakan kerana beliau yang wanita pertama yang aku berjaya menerokai kemaluan wanita . Kini Puan Lia sentiasa sibuk di Pejabatnya oleh kerana tugasannya lebih mencabar sejak di naikkan pangkat di bahagian pentadbiran Sekolah . Cikgu Ara baru sahaja mendirikan rumah tangga pada hujung tahun lepas dan kini di fahamkan dia sangat bahagia di samping suami barunya . Cikgu Zulaikha tidak pula ada perkhabaran terbaru tentang kehidupannya memandangkan ketika cuti Sekolah akhir tahun tempohari , aku kerap kali mengunjungi rumahnya untuk berasmara bersamanya . Dia masih kekal meletakkan aku sebagai lelaki penting dalam hidupnya ketika ini dari segi zahir dan batinnya . Ustazah Diana pula telah pun " move on " dengan apa yang menimpa hidupnya pada tahun lalu dan kini bersemangat baru untuk bangkit semula dengan lebih berani . Kali terakhir kami agak lama berbulan yang lalu memandangkan tempoh idahnya agak lama untuk di habiskan . Cikgu Fatin seperti biasa akan menjadi penghisap batangku gagahku setiap kali ada peluang untuknya lakukan di Sekolah nanti .

..............................

Sebulan sesi persekolahan 2014 berlangsung dengan jayanya . Bulan pertama sesi persekolahan agak sibuk dengan pelbagai kerja yang perlu di selesaikan . Setakat ini , aku belum berpeluang untuk berjumpa dengan wanita-wanitaku di sekolah kerana mereka juga agak sibuk dengan kerja mereka . Satu hari , aku bersiap untuk pulang dari kerja di Sekolah . Aku berjalan di kaki lima sambil menbelek-belek telefonku menuju ke kawasan letak keretaku . Sampai di keretaku , aku di kejutkan dengan satu nota yang tertera di cermin hadapan keretaku . Aku memerhati keadaan sekeliling dahulu sebelum mencapai kertas nota itu . Kawasan sekolah jelas sekali sunyi sahaja memandangkan semua guru sudahpun pulang ke rumah masing-masing . Aku mula mencapai kertas nota tersebut untuk membaca apakah isi kandungannya .

" Kau dalam pemerhatian aku budak .. Memang sial kau ni .. kau tunggu nasib kau nanti "

Itulah yang tertera pada nota tersebut . Segera aku mengambil gambar nota tersebut . Aku teringatkan akan Inspektor Aina secara tiba-tiba . Walaupun menerima ancaman yang agak pelik ini , aku tenang sahaja untuk menghadapi situasi ini . Aku menghantar pesanan ringkas menerusi applikasi
" whatsapp" kepada Insp.Aina . Memperkenalkan diriku dahulu sebelum menghantar gambar nota ugutan yang di ambil olehku sebentar tadi . Sambil menunggu Inspektor Aina membalas pesanan ringkasku , fikiran mula memikirkan siapakah yang mengancam aku .

CIKGU SEKOLAH KUWhere stories live. Discover now