BAB 24 - ORANG BARU , MASALAH BARU

107K 345 29
                                    

Sejak peristiwa aku dan Ustazah Diana minggu lalu , hubungan kami sedikit sebanyak bertambah akrab . Walaupun tidak melakukan sebarang persetubuhan sejak aku menghantarnya ke rumah , Ustazah Diana kerap kali berselisih denganku di kaki lima bangunan Pejabat Sekolah . Dia menegur dan berbual denganku seperti tiada apa-apa berlaku antara kami . Mungkin sifat profiesonalnya memang seperti itu . Melalui perbualan kami terakhir kami ketika aku menghantarnya pulang , dia meminta aku merahsiakan perkara yang berlaku antara aku dan dia sebaik-baiknya . Di juga meminta untuk tidak meninggalkannya jika terdapat sebarang masalah berlaku akibat dari perbuatan kami . Aku juga berjanji dengan ayat manis seorang lelaki untuk menawan hati wanita seperti sebelum ini . Tiada peluang terbaik setakat ini untuk aku mendapatkan lagi tubuh Ustazah Diana .

Hari demi hari aku lalui seperti biasa sahaja di Sekolah mahupun di luar Sekolah . Aktivitiku pulang dari Sekolah ialah menjalani rawatan pemulihan kecederaan yang menimpaku . Entah ada tidak harapan untuk aku pulih sepenuhnya seperti dahulu dan mendapatkan semula rentak permainanku seperti sebelum mengalami kecederaan yang agak berisiko tinggi kepada seseorang atlit sukan ini . Aku telah berkenalan melalui media sosial iaitu
" Facebook " dengan seorang  pakar fisioterapi yang memperkenalkan dirinya sebagai Puan Aida . Dari apa yang aku baca melalui " Page Facebook " nya , Puan Aida merupakan seorang pakar dalam bidang fisioterapi berpengalaman hampir 10 tahun . Dia juga memiliki Ijazah dan sijil yang berkaitan untuk membuktikan bahawa dia layak di gelar seorang pakar . Perbualan panjang aku dengan Puan Aida melalui panggilan telefon telah menarik minat Puan Aida untuk membantu menjalani rawatan pemulihan . Pelbagai ilmu berkaitan telah di ceritakan kepadaku melalui panggilan telefon sahaja meyakinkanku untuk menjalani rawatan bersama Puan Aida . Puan Aida membimbing aku hanya melalui applikasi " whatsapp " sahaja tentang apa yang aku harus lakukan setiap hari dan oleh sebab itu dia juga tidak berniat untuk mengenakan sebarang bayaran kepadaku atas bimbingannya . Walaupun tidak mengenalinya secara dekat dan dia juga tidak mengenali akan diriku tetapi di sangat komited membantuku setiap hari . Hasil dari tunjuk ajar dan bantuan Puan Aida lah juga aku merasakan kecederaan ku semakin hari semakin baik dan ada harapan untuk pulih sepenuhnya dengan lebih cepat .

Oleh kerana kesibukan aku menjalani rawatan setiap hari pada sebelah petang , aku juga sudah lama tidak merasakan tubuh wanita . Timbul kerinduan yang mendalam terhadap Cikgu Zulaikha , Cikgu Fatin dan Ustazah Diana . Oleh kerana Cikgu Hara di khabarkan sedang sibuk untuk membuat persiapan untuk mendirikan rumah tangga baharunya aku tidak lagi menaruh harapan terhadap tubuhnya . Puan Lia seperti ibu angkat ku pula sentiasa sibuk ketika ini sejak di naikkan pangkat lebih tinggi . Tiga ini lah yang menjadi sandaran aku melepaskan nafsu   serakah ini .  Suatu hari , ketika aku sedang bertugas di Sekolah aku menerima kunjungan  Cikgu Zulaikha ke bilik kerjaku ketika waktu rehat .

" Hi You .. Apa Khabar ? Jom makan " . Cikgu Zulaikha memasuki bilikku dengan membawa sedikit bekal untuk kami makan bersama .

" Hey You .. Khabar baik . Wah bawakan i bekal ni .. so sweet .. Jom lah makan sekali " . Jawabku gembira melihat Cikgu Zulaikha hadir dengan begitu .

" Hehee of course i sweet you .. lately busy dengan kerja .. so , mcm mana dengan you ? Injury macam mana ? " . Tanya Cikgu Zulaikha sambil menghidangkan makanan di atas meja aku .

" hehe okey je you .. Dah hampir pulih juga kot .. cuma kena pergi beberapa test nanti untuk tahu keadaannya " . Kataku menerangkan tentang keadaan kecederaan yang aku alami .

" Oh baik lah gitu .. Dh hampir pulih .. jom makan you " . Katanya ringkas sahaja .

Selesai makan aku dan Cikgu Zulaikha melepaskan sedikit kerinduan di antara kami dengan aksi ringan bercumbu mulut sahaja . Dia mengakui sangat merindukan belaian dariku namun terpaksa akur dengan kesibukan kerjanya membuatkan kami tiada masa untuk bertemu di rumahnya lagi . Dia juga sekali lagi berpesan kepadaku supaya tidak merapati mana-mana guru lain di Sekolah ini untuk menjadi mangsaku . Itulah Cikgu Zulaikha yang sangat cemburu jika aku merapati guru wanita sekolah ini . Namun tidak dapat aku ikuti permintaannya kerana Cikgu Fatin dan Ustazah Diana juga telah aku tawan dengan jayanya tanpa pengetahuan Cikgu Zulaikha . Bercerita mengenai Cikgu Fatin dan Ustazah Diana , mereka juga tidak mahu merasai di tinggalkan olehku setelah apa yang terjadi . Jadi kami sentiasa kerap berhubung melalui telefon bimbit . Di situ lah aku menabur janjis manis terhadap 2 isteri orang ini . Namun aku yakin bukan sekadar janji manis sahaja yang aku taburkan sebaliknya perasaan ikhlas aku menyayangi mereka berdua sepenuh hati . Aku sangat menyayangi Cikgu Zulaikha , Cikgu Fatin dan Ustazah Diana sepenuh hatiku . Namun aku akui 2 daripada 3 wanita itu adalah isteri orang .

CIKGU SEKOLAH KUWhere stories live. Discover now