Flashback BAB 28

49.7K 151 10
                                    

Setelah apa yang berlaku menimpa Inspektor Aina serta langkah berani yang di ambil oleh Fiq untuk membantu memberkas sekumpulan penjenayah yang mendatangkan kecederaan kepada Inspektor Aina , Fiq telah mengajak Inspektor Aina bercuti di Pulau Sibu untuk melepaskan " Stress " sebelum kembalinya Inspektor Aina kepada kerjanya .

Di Pulau Sibu ternyata tuah buat Fiq apabila telah terjumpa Puan Aida yang juga sedang bercuti berseorangan di Pulai Sibu . Malam pertama di Pulau Sibu , Fiq telah mencari idea untuk bertemu dengan Puan Aida di biliknya . Fiq mendapat idea dengan memberitahu kepada Inspektor Aina yang Fiq ingin pergi ke Jeti untuk melihat orang memancing ikan . Inspektor Aina yang tidak mahu mengikuti Fiq ke Jeti itu telah membuka peluang kepada Fiq untuk bertemu dengan Puan Aida di biliknya .

Di dalam bilik Puan Aida , Fiq dan Puan Aida melepaskan nafsu berahi antara Fiq dan Puan Aida . Setiap aksi bersetubuh antara Fiq dan Puan Aida di nikmati dengan penuh nafsu berahi . Akhirnya , Fiq melepaskan tembakan air maninya di dalam cipap Puan Aida .

Setelah pulang dari bilik Puan Aida , Fiq kembali ke biliknya untuk mendapatkan Inspektor Aina yang menunggu Fiq untuk pulang dari Jeti kononnya . Malam itu , menjadi saksi buat Fiq yang telah meragut dara Inspektor Aina yang sekian lama di tunggu oleh Fiq .

CIKGU SEKOLAH KUWhere stories live. Discover now