Eva POV
"Ti si zaljubljena. Jesi Eva, zaljubila si se u njega."
"Majda ne nabijaj mi na nos to. Nemoj tako ti Boga." Potapše mesto do sebe dozivajući me time, mama, tata i Aleksija i dalje spavaju. Toma, Majda i ja vodimo neobavezne razgovore koje su oni sveli na moj ljubavni život. Kako smo stigli dotle niko ne zna.
"Zanimljiva si kad se zaljubiš."
"Ti samo pisni nešto njemu i udaviću te. Neću gledati što si mi najbolji drug." Ozbiljno mu zapretim što on naravno nije shvatio tako, nasmejao se.
"Ovo tvoj dragi zvoni. Zaključao sam vrata malopre. Idi otvori mu." Prostrelim ga pogledom i izađem u hodnik. Čim sam otvorila vrata stao mi je dah, pomerila sam se u stranu pa je ušao.
"Zašto me gledaš tako? Zar sam toliko lep?"
"Nisi uopšte lep." Nasmejano je klimnuo glavom i uštinuo me za nos.
"Gde je Aleksija, čini mi se da si rekla kako njoj nedostajem."
"Malo sam te slagala. Očekivala sam da će se probuditi dok dođeš." Nevino kažem i još više ga nasmejem. Pogledao je vrata moje sobe i pribio me uza zid, opet.
"Dokle ćeš me pribijati uz sve moguće tvrde površine u stanu?" Prošaputala sam kroz uzdah, iskoristio je to što sam u haljini kako bi dodirnuo moje gole noge. Sad dolazi najteži deo, odupreti mu se iako mi sve ovo prija.
"Dok god budem imao snage da te ljubim." Već u sledećem trenutku naše usne su se spojile, ispuštala sam tihe uzdahe na njegove usne. Otvorila sam oči i videla kako on svoje i dalje drži zatvorene, nasmejala sam se i gurnula ga od sebe. Zarežao je na mene i podigao ruku iznad moje glave.
"Ako tata izađe iz sobe i vidi da ljubiš njegovu devojčicu ovako dok je držiš pribijenu uza zid prebiće te."
"Žao mi je, sa mnom mora da te deli. Nisi samo njegova devojčica."
"Nisam ja tvoja. Moraćeš mnogo da se potrudiš da bih postala tvoja. Do tada, ja sam slobodna i mogu da se nalazim sa momcima." Podigao je obrvu.
"Ma jel, kojim to momcima?"
"Pa evo recimo, Uki. Baš lep dečko zar ne?" Teško je uzdahnuo a ruku sa zida spustio na moj struk stegnuvši me jako.
"Polomiću mu koske. Samo nek se mota oko tebe."
"Ma stvarno?" Klimnu glavom i nasloni čelo na moje.
"I tebi je dozvoljeno da se viđaš sa drugim devojkama."
"Ne varam Eva, veran sam samo tebi."
"Ali zašto? Nismo zajedno, ne vidim čemu vernost?"
"Jednostavno nikada ne jurim za više devojaka. Uvek mi je samo jedna na umu."
"Vidiš, ja neću da ti samo jedno vreme budem na umu."
"Znam." Nasmešio se lagano i moju ruku obmotao oko svog vrata. Kad je krenuo da me poljubi vrata moje sobe su se otvorila a na njima je stajala Aleksija. Duboko je uzdahnuo i odmakao se od mene češkajući se po potiljku.
"Aleksija zašto si bosa?" Brzo dođem do nje i podignem je u naručje. Ručice je stavila oko mog vrata i i dalje potpuno uspavano zatvorila oči.
"Ljubavi idemo da se umivamo?" Odmahnula je glavom.
"Hoću kod Kolje." On se ofrskestio malo i došao do nas dve sa osmehom kako bi je uzeo iz mojih ruku.
"Princezo jesi se naspavala?"
"Jesam. Zašto si ti grlio seku?"
"Pa znaš, tvoja seka i ja smo drugari. Drugari se grle, jel imaš ti nekog druga?"
"Imam Andru. I on mene grli ali on je zaljubljen u mene i dosadan je."
"Zaljubljen je u tebe? Jel ti je rekao to?"
"Da. Jesi li ti zaljubljen u moju seku, mama kaže da ona u tebe jeste." Kaže mrtva ladna, Kolja me pogleda sa osmehom.
"Aleksija šta pričaš to?"
"Mama mi je tako rekla."
"Aleksija to..."
"Da, malena, ja sam zaljubljen u tvoju seku." Govorio je gledajući me u oči. Imam osećaj da sam pocrvenela od glave do pete, ipak u meni je nešto govorilo da je iskren iako sam prvo pomislila da je ovo rekao čisto zbog Aksi.
"Baš sam zaljubljen u nju, zahvaljujući tebi sam joj to i priznao." Uzela sam mu je iz ruku i okrenula se prema vratima kupatila već se spremajući da uđem unutra.
"Maki i Toma su u boravku. Nas dve dolazimo čim je umijem." Rekla sam i zalupila mu vratima ispred nosa. Spustila sam Aleksiju do sebe i namestila toplu vodu da je umijem.
"Eva nisi ljuta na mene što sam rekla da si zaljubljena u Kolju?" Odmahnem glavom i podignem je na lavabo.
"Nisam ljubavi, samo nisi morala to ispred njega da kažeš."
"Jel ćete vi sada biti zajedno, kao mama i tata?"
"Ne. Mi smo drugari, nismo zaljubljeni jedan u drugog." Slatko me je pogledala i prešla ručicom preko mog lica.
"Ma jesam li ti toliko nedostajala?" Klimne glavom i zagrli me, tiho sam se zasmejala i uzvratila joj.
"Ljubavi hajde ti u boravak, ja moram da piškim."
"Sačekaću te. Neću da idem tamo sama."
"Zašto?" Slegnula je ramenima i pocrvenela u licu. Štipnula sam njene slatke obraščiće i poljubila je.
"Pa ti se stidiš? Jao Aksi." Zagolicala sam je, kad sam obavila šta sam imala otišle smo kod njih troje. Smejali su se nečemu. Kad smo ušle pridobile smo pažnju svih. Toma je potapšao mesto do sebe, otišla sam tamo i zavukla se u njegov zagrljaj. Aleksija se čikala sa Koljom.
"Sad sam ti uzeo nos kravo jedna." Kaže i pokaže joj šipak.
"Eto sad Aleksija nema nos, ju Bože kakva si bez nosa." Počeo je kobajagi da se smeje i ruga joj se na šta je skočila na njega.
"Vrati mi nos!"
"Neću, ne, ne, ne. Ne može to tako."
"Vrati mi! Seko kaži da mi vrati nos." Nas troje smo umirali od smeha, na kraju kako je videla da nisam u stanju da pričam i ona je njemu "uzela nos".
"Vidi Kolja sad ni ti više nemaš nos!"
"Vrati mi nos inače te čeka partija golicanja."
"Neću. Vrati ti meni prvi." Probudio se inadžija u njoj, nasmejala sam se jer sam se ja tako tukla sa tatinim bratom. Oko slične stvari, iako ne ličimo izgledom verujem da smo po karakteru iste. Ipak imamo istu mamu a krv nije voda....
ESTÁS LEYENDO
Kad sam srela tebe (Eva & Kolja)
RomanceDošla je kako bi ispratila svoj san, kako bi napokon oživela ono o čemu je sanjala celog života, došla je u potragu za tim "boljim sutra" za koje pričaju da postoji. Eva, sitna i prilično žilava devojka sa sela dolazi u Beograd nakon upisa na fakult...