Saçlarımın uçları geçmişimin uçurtmasına bağlıydı,bende geçmişi makastan geçirdim. ~Büşra Yılmaz~
O kız hevesle uzattığı saçlarını şimdi kendi isteğiyle kesiyordu.
9.bölüm:Geçmiş.
Uzun süre bitkin yüzümle bakıştıktan sonra elim çekmeceye gitmişti. Orada duran makası alıp yavaşça saçlarıma götürmüştüm. Yavaş yavaş saçlarımı kesmeye başlamıştım önce uçlarından sonra yavaş yavaş yukarıya doğru. Neden uçlarından başladım biliyor musunuz? Çünkü orda benim anılarım var geçmişim var ve ben o geçmişi unutmak istiyorum. En son saçımı omuz hizasında bıraktım. Gözlerim yerdeki saçlarıma kaçmıştı. Güle güle geçmişim. Koltuktan kalkıp saçlarımı yerden toplayıp çöpe atmıştım. Tekrardan aynaya bakmıştım daha doğrusu yeni bene. Derin bir nefes alıp telefonumu elime almıştım. Saat 17.40'tı. Aşağı inip anneme birşey hazırlamalıydım. Dolopta olan şeylerle gelişi güzel bir şeyler hazırlamıştım.
"Mavi kızım ne kadar güzel olmuşsun." Demişti.
Tebessüm ederek."Teşekkür ederim." Demiştim.
Yaklaşarak. "İyide neden." Demişti.
Arkama dönerek." Değişiklik olsun istedim." Gülümseyerek. "Yakışmış kızım." Demişti.
Annemle birlikte yemek yemiş ve odama çıkmıştım. Biraz sosyal medya da gezinirken uyuya kalmıştım. Saat 11.50'de uyanmıştım. Bugün seansım vardı. Dolobımdan diz altı siyah bir elbise giymiştim. Saçlarımı tarayıp. Orada duran sigara paketini annem görmesin diye direk çantama atmış ve aşağı inmiştim.
"Günaydın anne." Demiştim. Annem bana bakarak. "Günaydın." Demişti.
Annemle kahvaltı yapıp evden çıkmıştım. Birinden simit almış denizdeki martılara vermiştim. Önceleri zorla gittiğim yere bugün kendi isteğimle gidiyordum garip. Uzun ve güzel bir yürüyüşten sonra oradaydım. Hafifçe kapıyı tıklatmıştım. İçeriden gel komutu geldikten sonra içeri girmiştim.
Şaşkın gözlerle. "Mavi saçların ne güzel olmuş." Demişti. Sakince geçip oradaki koltuğa oturmuş ve teşekkür ettmiştim.
Tebessüm ederek. "Nasılsın?" Diye sormuştu.
Kısık bir sesle." Aynı." Demiştim.
Elinde bir yara vardı ve bana yanımda yara bandı olup olmadığını sormuştu. Emin değildim ama çantamda olmalıydı. Elimi çantamı atıp yara bandı arıyordum ve buldum. Tam çıkartırken çantamdaki sigara paketi yere düşmüştü. Psikologla göz göze gelmiştik. Bana o kadar acıyla bakıyordu ki. Hızla sigara paketini alıp çantama koymuştum. Neden bilmiyorum ama çok utanıyorum.
Yerimden kalkmış ve psikoloğu elini tutup yara bandını eline yapıştırmıştım. Tekrar yerime geçip oturmuştum.
Gözlerime bakarak. "Bir de sigaraya mı başladın." Diye sormuştu.
Gözlerimi devirerek. "Evet." Demiştim.
Acıklı gözleriyle." Biraz ağır konuşucam ama neden? Havalı göründüğünü düşünecek kadar ahmak olduğun için mi? Yoksa derdinin azalacağını düşünücek kadar aptal olduğun için mi?" Diye sormuştu.
Alaycı bir şekilde gülerek. " Ölmek istiyecek kadar çaresiz fakat intihar edemeyecek kadar korkak olduğum için."
Çantamıda alıp tam çıkacaken. Bana. "Mavi." Diye seslenmişti. "Özür dilerim."
Oradan baya uzaklaşmıştım. Deniz kenarında bulunan bir banka oturmaya gitmiştim. Birden biri yanıma gelip oturmuştu. Bu oydu Tuğba ama ne işi vardı burda.
Gelip yanıma oturarak." Merak etme seni özlediğimden gelmedim sana iki çift lafım var." Demişti.
Oradan kalkarak." Benimde senin gibi birinin iki çift lafını dinleyecek zamanım yok." Demiştim. Onu hiç dinlemeyerek oradan uzaklaşmıştım. Uzun bir yürüyüşten sonra evdeydim.
Kapıyı açarak." Anne ben geldim." Demiştim. Annemin yanına yani mutfağa gitmiştim. Annem baya üzgündü.
Somurtarak. "Babanın işi çıkmış gelmiyecek." Demişti.
Alaycı bir şekilde gülerek." Ne zaman işi yok ki." Demiştim.
"Herneyse takma kafana sen ben odamdayım." Diyip yukarı odama çıkmıştım.
"Naber Dertli." Dertlinin tüylerini okşamıştım. Daha sonra üzerime rahat bir şeyler giyip yatağıma geçmiştim. Biraz sosyal medyada gezinmiştim daha sonra çok güzel dövmelerle karşılaşmıştım.
"Yaptıralım mı? Biraz acır ama sonra geçer ne dersin?"
Bu heves nereden geldiyse, eşofmanlarım ve dertliyle birlikte dövme yaptırmaya gidiyorduk.
Galiba mutluyum...galiba.
Kestirir saçımı kendimi avuturum...
##
SelamlarsssUzun zaman sonra güzel bir bölüm geldi diğer bölümler için takipte kal szileri seviyorum sevgili okuyucularım. Baysss.
Nsbsnheusbehyxnsn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog Mavisi -Tamamlandı.-
RomanceO beni mavi sanıyordu,boğuştuğum siyahları bilmeden.✯ Mavi ♡ Ömer Nota