Selam selam selam yeni bölüm geldi, aşk dolu aşk. Hadi okuyalım bakalım.#
'Varlığın teşekkür bana sevgilim.'
21.bölüm:AŞK.
Saatler sonra nereye geldiğimi dahi bilmediğim bir evdeydim. Ev çok şirin ve çok tatlıydı. İnsanlardan uzak çok güzel bir yere benziyordu.
"İkimiz tek mi kalıcağız evde." Dedim kısık bir sesle.
Bana sessizce yaklaşıp boynuma bir öpücük kondurarark." Sen ve ben. Sadece biz." Dedi.
Hafifçe tebessüm ederek. " Ben eşyalarımı yerleştireyim o zaman." Dedim.
Eliyle sol taraftaki odayı göstererek. " Senin odan şurada."
Şaşkın gözlerle Ömer'e baktım. Ayrı odalarda kalıcaktık. Bu güzel bir düşünceydi. Zaten istediğimizde beraber aynı odada kalabilecektik istediğimizde beraber uyuyabilicektik. Ömer'den bakışlarımı çekerek. Odaya gidip eşyalarımı yerleştirdim. Oda küçük ama huzur vericiydi.
Yatağa uzanayaım demiştim ama uyuya kalmışım. Yanağımda hissettiğim öpücük ile uyandım.
Mest edici bakışlarıyla beni süzüyordu. " Ne ara bu kadar aşık oldum ben sana." Diyordu.
Utangaç bir şekilde yataktan kalkmıştım.
"Utanınca bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum." Demişti.
" Ya üff Ömer yapma şunu. Her seferinde aynı şeyi yapıyorsun." Demiştim, bakışlarımı ondan kaçırırken.
Tebessüm ederek. " Sende bu kadar güzel olmayı bırak o zaman. " Demişti.
"Herneyse ya ben açım . Hadi beraber yemek yapalım." Dedim.
Odadan uzaklaşarak. "Terasa geç sen ben içecekleri alıp geliyorum. " Demişti.
Anlam veremediğim bakışlarla Ömer'in ne dediğini anlamaya çalışıyordum. Üzerime gri bir eşofman ve gri bir crop geçirip terasa gittim.
Terasta gördüğüm görüntüyle kısa bir şok geçirmiştim.
"Neeee. Ömer sen şaka mısın."
Teras mükemmel gözüküyordu. Rengarenk ışıklarla süslenmiş ve çok güzel bir sofra hazırlanmıştı.
Gözlerimden sebepsizce akan yaşlarla birlikte gidip Ömer'e sarılmıştım. Kokusunu iyice içime çekmiştim.
Gözyaşlarına birlikte. " Teşekkür ederim. İyi ki sen. İyi ki."
"Ahh yeter artık susucak mısın yoksa ben mi susturayım seni."
"Sustursana beni." Dedim ona yaklaşarak.
Belimden tutup beni kendine çekmişti. Saçlarımı kulaklarının arkasına hafifçe iterek yavaşça bana eğilip dudaklarıma yapıştı. Gözlerimi kapatıp bu büyüleyici ana eşlik ettim.
Kendini benden geri çekip. "Sen hep susmak istesene." Dedi.
Elimle saçımı kaşıyarak. " Imm şey Yemek mi yesek artık." Dedim.
Evet bu romantik anı bozan yine bendim. Tahmin edemeyecek kadar güzeldi her şey. Onu izlemek,onun yaptığı yemekleri yemek,onun sesini duymak,onunla birlikte olmak. Mükemmeldi.
Alaycı bir tavırla."Uykun mu geldi senin" dedim.
Bana bakarak. " Yoruldum bu gün biraz sevgilim. " Dedi.
"Uyuyalım ozaman burda,birlikte,yıldızları izleyerek." Dedim.
Tebessüm ederek. " Sen yeter ki iste." Demişti.
İçeri gidip iki minder ve bir örtü alıp gelmişti. Bende gidip yastıkları getirdim. Başımı göğsüne yaslayıp gökyüzünü izlemiştim bir süre. Tabi o uyumuştu. Bende onun kokusuyla uyuya dalmıştım. Güven ve aşk dolu kokusuyla.
Sabah ondan erken uyanmıştım. Mutfağa gidip Kahvaltı hazırlamış ve Ömer'i uyandırmaya gitmiştim.
"Psikolog bey hadi uyan!!" Demiştim.
Doğrularak."Çok uyudum ben dimi ya. " Demişti.
Mutfağa geliriken. "Bence biz mükemmel bir çift olduk. Baksana iş bölümü desen var, güzel bir kadın desen var." Demişti.
Gülerek. "Hadi otur otur mükemmel adam." Demiştim.
Neden bu kadar mutluyum. Zorla geldiğim bu yerden asla gitmek istemiyorum şu an. Naptın bana be adam.
Kahvaltı yapmaya devam ederek." Bir yerlere gidelim mi bugün?" Dedi.
Başımı gelişigüzel sallayarak. " Bilmem,nasıl istersen hayatım." Dedim.
Kahvaltı yaptıktan sonra beraber dışarı çıkmıştık. Bana burayı gezdirmişti. Harikaydı her yer. Mest ediciydi. Evet bugün de inanılmaz derecede güzel bir gün geçirmiştim. Sevgiyi,aşkı,mutluluğu iliklerime kadar hissetmiştim. O hissettirmişti.
Ayakkabılarını çıkartarak. " Aşkım ben odama geçiyorum çok yorgunum biraz uzanıcam." Demiştim.
Odamdan geçip üzerime rahat birşeyler geçirip tam uzanmıştım ki.
"Mavi sevgilim, hadi gel kahve yaptım yorgunluğunu alır." Diyip beni terasa çağırmıştı.
Terasa gidip ona yaslanarak,kahve mi içmiştim. Kahvesi bile güzel aşık olduğum adamının.
Derin bir nefes alarak. " Teşekkür ederim, bunca olanlardan sonra bana tekrar mutluluğu yaşattığın için. Bana varlığımı hatırlattığın için. Teşekkür ederim sevgilim." Demiştim.
Tebessüm ederek,ellerini yüzümde gezdirmişti. "Sen galiba yine susmak istiyorsun. Bana teşekkür etme,zaten hayatımda varoluşun bana en güzel teşekkür." Deyip, dudaklarını dudaklarıma yapıştırmıştı.
#
Selamlarsss.Çok güzel bir bölüm oldu benim için. Aşkı iliklerinize kadar hissetmeniz dileğiyle. Baysssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog Mavisi -Tamamlandı.-
RomanceO beni mavi sanıyordu,boğuştuğum siyahları bilmeden.✯ Mavi ♡ Ömer Nota