Selamlars özlendiniz baya uzun zaman oldu bölüm atmayalı.
Özlediniz sizde dimi itiraf edin.
Bende yazmayı çok özledim.
Ama artık buralardayım.
Haydi ozmn sizi bekletmiyim iyi okumalar.
Seviliyorsunuz...
Şarkıyı da açmayı unutmayın.
jsnjsnjwjshjsnjwh##'Değişim iyidir. Mutluluktur.'
10.bölüm:Değişim.
'Hayat çok kısa bunu bilerek yaşa belki yarın herşey çok geç olabilir hayatını yaşa her ne olursa olsun mutlu ol çünkü sen bunu hak ediyorsun. Biliyorum hayat sana her zaman doğru ve güzel olan kapıyı açmadı çünkü hayat sana bir şans verdi 'ben sana o kapıyı verdim mücadeleler verip o kapıyı aç' dedi. Ve asla inancını kaybetme herşeyin bir gün güzel olucuğına inan.'
Instagram'da okuduğum yazıya hiç aldırış etmeden telefonu cebime atmıştım. Ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu. Tek bildiğim pijamalarımla dövmeci ye gitmem. Dertli bana bakarak yoluna devam etmeye çalışıyordu. Uzun ve yorucu bir yürüyüşten sonra dövmeciye gelmiştik.
Adam beni güler yüzle karşılamış ve bir sandalyeye oturtmuştu. Elime kağıt parçaları vererek ne yaptırmak istediğimi öğrenmeye çalışmıştı. Biraz sayfalara bakındıktan sonra gözüme çok güzel bir yıldız detayı takılmıştı. Başımı kaldırarak.
"Bu." Demiştim.
Nereye yapıcağını tarif etmiştim. Baş parmağın ve işaret parmağımın arasından biraz daha yukarda yapıcaktı. Yapacağım şey içi boş bir yıldızdı. Küçüklüğümden beri yıldızlara karşı bi ilgim vardı ve şuan dövme yaptırırken bile içim rahat bir şekilde yaptırıyordum. Biraz bekledikten sonra bitmişti acıyordu ama işlemiyordu bana. Adam soğukkanlılıkla.
"Bitti." Dedi.
Adama dönerek.
"Abi ben bileğimin iç kısmına kelebek yaptırmak istiyorum." Dedim.
Adam şaşkın gözlerle." Orası baya acır emin misin?" Diye sormuştu.
Kafamı salayarak tekrar sandalyeye oturmuştum.
Gözlerimi sıkıca kapatıp bileğim acıya acıya insanların bana verdiği acıyı tartıyordum.
Ve bitmişti acıyordu ama fazla değil. Adama parayı uzattıp dertliyle dükkandan çıkmıştık.
Dertliyim tüylerini okşuyarak."Napalım?" Diye sormumuştum
Gözüm bir yere çarpmıştı. Dertliyle birlikte kuaföre gidiyorduk.
Kadın bana gülümseyerek. "Merhaba hoşgeldiniz." Dedi.
"Merhaba." Dedim.
"Buyrun şuraya geçin." Diyip beni bir sandalyeye oturtmuştu.
"Ben saçlarııma kendime biraz bakım vermek istiyorum kendimi size emanet ediyorum yani." Demiştim çekingenlikle.
"Tabi hiç şüpheniz olmasın." Demişti.
Kendimi rahatça sandalyeye rastlamış ve kendimi kadının ellerine bırakmıştım. Yaklaşık belki 2 saat falan orda kalmış olabilirim. Hava hafiften kararırken ben ise kuaförden çıkmış eve gidiyordum. Kendimi uzun bir süreden sonra temizlenmiş ve huzurlu buluyordum. Eve geldiğimde annem beni salonda bekliyordu.
Sinirli bir şekilde." Sen nerdesin kaç kere aradım açmadımn,insan bi söyler ya." Demişti.
"Telefonum sesizde kalmış birşeyde olmadı."
Yüzümü inceleyerek." Nereye gitmiştin diye sormuştu.
"Kuaföre gitmiştim." Annem bana yaklaşarak. "Sen kuaföre gittin." Diyerek bana sarılmıştı. Bende ellerimle annemi sararak içten sarılmıştım.
Annemle sarıldıktan sonra yukarı odama çıkmıştım. Tabi annem de haklı uzun zaman sonra.Aynanın karşısına geçip kendime "New Mavi." demiştim. Yatağıma geçmiş ve telefonu elime almıştım. Instagram'a girmiş ve biraz gezinmiştim. Arkadaş öneri yerinde psikoloğ'un fotoğrafını görmüştüm. Tıklayıp hesabına girmiştim. Birinci fotoğrafına basıp yavaşça diğer fotoğraflarına kaydırmıştım. Gözleri çok güzeldi simsiyah benim gibi. Uzun zaman sonra ağzımdan öyle bir laf çıktı ki ben bile inanamadım. "Yakışıklıymış." Demiştim. Bir sonraki fotoğrafına kaydırdığmda oyla kız arkadaşıydı. Sanki bi acı hisettim. Neden birini sevgilisiyle görünce acı hisettim ki. Daha doğrusu psikoloğu görünce. Kaydırırken birden yanlışlıkla beğenmiştim. Ta ki yukarıdaki siyah yazıyı gördükten sonra.
Bu fotoğraf mevcut değil.
Aklımda tek bi soru neden kaldırdı ki. Oradan çıkıp biyografisini bakmıştım. Şöyle yazıyordu;
Dışımdaki güller içimdeki dikenlerdendir...
Evet bi bölümün daha sonu sizce neler oluyor yorumlarda belirtmeyi unutmayın seviliyorsunuz byyy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog Mavisi -Tamamlandı.-
RomanceO beni mavi sanıyordu,boğuştuğum siyahları bilmeden.✯ Mavi ♡ Ömer Nota