~1.bölüm :Psikolog mu?~

354 114 35
                                    

Kitabımın ilk bölümüne başlayalım. Oylamayı ve severek okumayı unutmayalım ha şarkıyı da##

'Bir kişiye kırılıp,tüm dünyaya küstüm.'

1.bölüm:Psikolog mu?

Kapıda yazılı olan yazıya uzun süre baktıktan sonra annemin beni itmesi ile kendime gelmiştim.

Beni ittirerek. "Mavi hadi gir." Demişti.

Kolumu tutarak. "Anne ya."

"Hadi...hadi." Demişti. Sanırım daha fazla oyalanma gibi bir fırsatım yok.

Oda kapısı açılmış,orda duran yeşil koltuğa oturmuştum.Annem birden konuşmaya başlamıştı.

"İyi seanslar psikolog bey." Demiş ve odadan çıkmıştı.

Psikolog tebessüm ederek "Sağolun hanımefendi." Demişti.

Psikolog konuşmaya başlamamıştı yada daha erken idi,önce odaya bir göz atmıştım. Bembeyaz duvarlar,mavi kuş desenleri,bitkiler,çiçekler herşey çok garipti yani bir yerin bu kadar açık renkli ve cıvıl cıvıl olması bence hoş değildi.

"Evet merhaba ben Ömer." Demişti birden psikolog.

Adamın uzattığı ele karşılık vermemiştim.

"Pekala dosyaya baktım adın Maviymiş." Dedi birden.

Dosyamı karıştırarak. "Evet Mavi'cim." Demişti.

Mavi'cim olduk.

"O zaman sorulara başlayalım." Dedi.

Dosyayı masayı bırakmış."Bana ne sıkıntın olduğunu söylermisin.Annenin neden seni buraya getirdiğini söyler misin?" Demişti.

İnsanın bir şeyleri bilip aynı şekilde bildiklerini sorması çok garip.Hem dosyaya baktım diyor hemde neden geldiğimi soruyor. Nereye geldim ben böyle.

Derin bir nefes alıp. "Bak Mavi anltmazsan sana yardımcı olamam." Demişti.

O kadar içimden konuştuktan sonra artık sanırım dışa aktarmam gerekiyor.

"Ben zaten bana yardımcı olmanızı istemiyorum." Demiştim kararlı bir sesle.

"Neden burdasın ozaman eğer böyle birşeye ihtiyaç duymasaydın burada olmazdın."

Gözlerimin içine bakarak."Sen kendin için burdasın, başkaları için değil." Demişti

Sakin bir ses tonuyla. " Öncellikle Kendini suçlama. Çünkü  hiçbir şey aldatmanın gerekçesi olamaz. sizi aldatan kişinin sizle problemi varsa ve onurlu biriyse zaten sizden ayrılıp istediğini yapar. Sizle problemi var ama devam ediyorsa onursuzdur ve ayrıca kişilik bozukluğu olma ihtimali vardır. Sevmeyen, soğuyan, problemi olan insan ayrılır. Son dakikaya kadar aşık numaraları çekmez.Bu yüzden aldatılmak ta sizin suçunuz yok.
ikincisi, karşıdaki insana güvendiğiniz icin kendinizi aptal ve kullanılmış gibi hissetmeyin. güvenmek aptallık değildir. Fakat sizi aldatan insanla aynı  şartlar altında devam ederseniz, bundan sonra yaşanacaklar konusunda kendinizi suçlayabilirsiniz.

Derin bir nefes alarak devam etmişti.

"Aldatılmak demek bir odaya haps olup, hayattan kopmak değildir. Bu olay çoğu insanın başına geliyor. Önemli olan bundan ders çıkarıp,hayatta devam etmek." Demişti

O kadar haklıydı ki. Ama yaşanan yaşanmış Mavi kırılmıştı.

Ayağa kalkarak."Bitti mi?" Diye sormuştum.

Şaşkın gözleriyle bana bakarken "Anlamadım." Demişti.

"Eğer bittiyse çıkmak istiyorum."  Demiştim.

Psikolog Mavisi -Tamamlandı.-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin