Naber geldik yine hüzünlüyüm biraz. Sizde okuyun bakam.#
'Bir mutluluğun gözyaşlarına bulandığı tek sondur ihanet.'
22.bölüm: Anlaşma.
Sabah yine onun kokusuyla uyanmıştım. Yine onun varlığıyla.
Kahvaltı cart curt derken yine evden çıkmıştık.
"Bugün nereye gidiyoruz gözlerinde kaybolduğum adam." Dedim.
Uzun uzun beni seyretikten sonra. " Bilmem senle olsun da neresi olursa olsun." Demişti.
Uzun bir süre yürüdükten sonra yemyeşil bir göl kenarına gelmiştik.
Şaşkın ve mutlu bir ses tonuyla. " Burası çok güzel Ömer." Dedim.
Bana yaklaşarak gelip bana sarılmıştı. " Biliyormusun sanki hayatım senden önce ve senden sonra olarak ikiye ayrılıyor. Sanki senden önce bedenen vardım ama ruhen yoktum. Sen geldin ve bana bir rurhumun olduğunu hatırlattın." Dedi.
Ondan gülerek ayrılarak. " Sen susmak istiyorsun heralde." Demiştim.
Gülerek gelip beni sarmıştı. Saçlarıma bir öpücük kondurmuştu.
Bana o gün orda da unutamıyacağım kadar güzel bir gün yaşattı. Akşam yemeğini dışarda yiyip eve dönmüştük.
Pencereden yağan yağmuru izlerken." Sevgilim dışarı çıkalım mı? Bizi ıslatsın bu yağmur. Beraber ıslanalım." Dedim.
Arkadan gelip boynuma bir öpücük kondurarak. " Seninle ıslanmak bile güzel." Dedi.
Ellerimi tutup beni dışarı çıkardı. Beraber ıslanmaya .
Dans ettik birlikte bir süre yağmurda. Bana şarkı söyledi. Sesinin bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum. Beni sesiyle de büyüledi. Ona sarıldım sanki birine sarılmaya yıllardır o kadar muhtacmışım gibi. Sıkı sıkı sarıldım. Boynunu öptüm,yüzünü,dudaklarını. Ellerimi ıslak saçlarında gezindirdim. Sonra içeri geçtik. Islak kıyafetlerle sıcak bir kahve içtik. Salonda bir yer yatağı yaptım. Kıyafetlerimi değiştirip içine girip onu da yanıma aldım. Ona sımsıkı sarılarak sabaha kadar uyuduk. Sarılamak efsane bir şey...efsane. Her şey rüya gibiydi ve biri gelip bu büyülü anı bozucak diye ödüm patlıyordu.
Sabah uyandığımızda ben kahvaltıyı hazırlarken Ömer ."Günaydın güzelim ben markete gidip birşeyler alıp gelicem." Dedi.
Ömer gidince bende kahvaltı hazırladım terasta. En son ne zaman bu kadar mutluydum hatırlamıyordum. Bir süre orda otururken kapı çaldı. Ben Ömer geldi sanıyordum ama kimse yoktu yerde bir mektup vardı sadece. İçimi bir ürperti kaplamıştı. Mektubu alıp içeri geçtim. Açmalımıydım. Belki Ömer'e gelmiştir. Önce uzun süre bakıştık mektup ile ama sonra mektubu açıp okumaya başladım. Hem zaten Ömer okusa bana söyler. Yavaşça dudaklarımdan çıktı kelimeler.
Selam tatlı kız.
Bu gizemli mektupta ne diye düşünüyorsun şuan. Korkma sadece gizli ve tatlı bir anlaşma. Ben Ömer'in annesiyim. Ömer hiç bir şekilde ona yaklaşmama izin vermiyor ve bende dolaylı yollardan ona yaklaşabiliyorum. Sende yeni dolaylı yolumsun. Ömer sana çok aşık gözüküyor. O aşkı annesiyle barışması için kullanabilirsin tatlı kız. Zor değil merak etme. Bu mektubu sakla ve sana her gün göndereceğim yeni mektupları bekle. Ha beklemezsen annenden gelicek kara haberi bekle. Sakın annenin yanına döneyim deme sonra anneni orda görmezsen üzülürsün.
Seni öpüyorum. Başarılar tatlım.Elimdeki mektubu yavaşça yere bıraktım. Bu neydi şimdi. Derin derin nefes alıp,koltuğa oturdum. Gözümdeki yaşları silip tekrar tekrar okudum mektubu. Yapamam,yapamazdım. Ömer beni affetmez...affetmez. ya annem o ne olucak. Hayır ya kafayı yiyicem.
Gelen kapı sesiyle irkildim. Mektubu gidip odamdaki bavula koyup,kapıyı açmaya gittim.Ömer karşımda tebessüm ederek. "Ben geldim güzellik. Ne oldu ne bu surat." Dedi.
Elinden poşetleri alarak . " Ha yok bir şey ." Dedim.
Beraber terasa geçip kahvaltı yedik ve terasta uzandık. İçimde ki korku asla dinmiyordu. Ben bu adama nasıl ihanet edicektim. Nasıl yalan söyliyeceğim.
Gözlerime bakarak."Aşkım emin misin sen bir şey olmadığına." Dedi.
Ona dönüp sarılarak. " Ömer seni çok sevdiğimi biliyorsun değil mi?" Dedim.
Beni sıkıca sararak. " Oy benim Minoş kuşum duygusal mı olmuş bugün." Dedi.
Gözyaşlarımı silerek ona daha çok sarıldım. Hayatımda ilk defa bu kadar mutlu olurken neden ya neden. Beni seven birine nasıl ihanet edicektim. Üstelik annesinin adını bile duymak istemezken.
Benden ayrılıp,gözlerime bakarak. " Ee tamam artık yeter çok ağladın. Ben hep yanında,sol yanındayım seni asla bırakmaya niyetim yok." Dedi.
#
Selamlarsss naber umarım iyisinizdir. Değişik bir son değil mi sizde beklemiyridunuz. Bayss.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog Mavisi -Tamamlandı.-
RomanceO beni mavi sanıyordu,boğuştuğum siyahları bilmeden.✯ Mavi ♡ Ömer Nota