~15.bölüm: İlaç.~

100 24 8
                                    

Selamlar çoooook fazla uzun bir süreden sonra yine ben geldim. Hadi okuyalım ozaman. Keyifli okumalar.#

'Hepimiz lağım çukurundayız ama bazılarımız yıldızlara bakıyor.'

15.bölüm:İlaç

Uzun bir yolculuktan sonra eve gitmiştim. Yorgundum,başım ağrıyordu. Kapıyı açar açmaz annem endişeli bir şekilde gelip bana sarılmıştı. Kızgın bir sarılmaydı bu.

"En son seansa gidicem dedin,bir daha ulaşamadım sana. Çok korktum yavrum." Demişti.

Annemin Tontiş yanaklarını sıkarak. "Bak çok iyim,özür dilerim sana haber vermeliydim çok haklısın ama şuan başım gerçekten çok ağrıyor. Odama çıksam olur mu?" Demiştim.

Kafasını onaylar şekilde sallayıp bana tekrar sarılmıştı.

Direk gidip bir duş almıştım. Sıcak su başımdan aşağı akarken sanki arınıyordum. Üzerime rahat birşeyler alıp,yatağıma geçmiştim. Başımın ağrısı biraz bile olsa dinmişti.

Telefonumudan piskoloğ'un Instagram sayfasına girmiştim. Dudaklarımı aralayarak 've ben senin sayende daha güçlüyüm.' Demiştim. Uzunca fotoğraflarına baktıktan sonra uyuya kalmışım. Annemin odaya girmesiyle uyanmıştım. Saat 13'ü geçmişti.

Annem yatağıma oturarak."Daha iyimisin anneciğim." Diye sormuştu.

Anneme uzunca tebessüm etmiş ve." Anne yanıma uzansana,uzunca sarılalım." Demiştim.

Annem yorganın altına girmeye çalışarak." Sen yeter ki iste." Diyip kollarıyla beni sarmıştı.

O kadar huzurluydu ki o an. Cennet ölmeden de hissedilebiliyormuş.

Annemin kokusunu iyice çektim içime. O her çekişimde sanki içim biraz daha ferahlıyormuş gibi her çekişimde dertlerimden biraz daha uzaklaşıyormuşum gibi.

Sonra annem birşeyler söylemeye başladı. "Sana aslında söylemem gereken birşey var." dedi.

Anneme tam yüzünü görecek şeklinde döndüm. Annem titreyen bir sesle. "Çok zor bir karar biliyorum ama senin ve benim için en doğru karar onu da biliyorum."

Şaşkın bir surat ifadesiyle. "Ne dediğini anlamıyorum." Dedim.

Annem şefkatli bir şekilde ellerimi tutarak. "Baban... ben onunla yollarımı ayırmak istiyorum.Yani bende,sende artık acı çekmeyelim istiyorum. Biliyorum zaten o adam sana hiç babalık etmedi, her zaman sana hep bir anne ve baba olmak istedim. Ve bak o yıllardır yok ve biz o olmadan daha mutluyuz. Beni affet kızım ama ben daha fazla yapamıyorum. Ve en acısıda biliyor musun onun orada başka bir ailesi var." Demişti.

Bu cümleden sonra annemin sol gözünden bir yaş aktı. Şaşkındım ne hissediceğimi bilmiyordum. Kendimi boşverdim ama annem nasıl dayandı buna.

Annem gözyaşını silerek. "Bunu çok uzun zamandır biliyordum. Ama belki düzelir umudu vardı. Ama o yanlış yolla çok kötü bağlanmıştı." Demişti.

Annemin gözlerinin içine baktım. "Başka bir ailesi mi?" Dedim korkak ve şaşkın bir sesle.

Beni bi hiç olarak gören ne kadar da öz olmayan babamın da çocukları olmuş çocuklarını sevmiş. Bu gerçek çok ilginç geliyor bana. Beni zaten hiç önemsemedi benim için fazla bir ifade etmiyor ama ya annem ona ne olucak? Babamı bu kadar severken her hatasını göz ardı eden annem bunu hakketmedi.
Biz bunu hakketmedik.

Annem gözyaşları içinde odamdan çıkıp gitmişti. Peşinden gitmemiştim çünkü biraz ağlayıp rahatlaması gerekiyor. Ahh benim canım annem.

Kalkıp balkonun kapısını açmış. Derin bir nefes almıştım.

Her ne olacaksa olsun beni her defasında yalnız bırakmayan annemi bende hiçbir zaman yalnız bırakmıyacağım. Telefonumun çalmasıyla içeri dönmüştüm. Arayan psikologtu. Tebessüm ederek telefonu açmıştım.

"Selam nasılsın." Demişti utangaç bir ses tonuyla.

Garip Ser bir sesle." İyi olmaya çalışıyorum. Sen nasılsın." Demiştim.

Gülerek." Bende iyim. Teşekkür ederim." Demişti.

Onun her konuşmasıyla sanki içimi bir huzur kaplıyor gibi. Ne zaman başladı bu his bilmiyorum ama her defasında o huzurun içinde kayboluyorum.

"Seni merak ettim. Eve geçtin mi?" Demişti.

Dudağımı ısırarak. "Evet geçtim. Teşekkür ederim. Sorduğun için." Demiştim.

Vedalaşarak telefonu kapatmıştı.

Az önce yaşadığım o korkunç ve endişeli andan sonra onun sesi çok iyi gelmişti. Hasta birine bir ilaç misali.

#
Selamlarss naberr? Mavinin şansı nasıl donucek sizce her şey başka bir şey . Ahh Mavim ahh.Bir sonraki bölüme kadar görüşmek üzre. baysss

Psikolog Mavisi -Tamamlandı.-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin