Sahne 1
Çirkinlik hakkında genetiksel yaklaşım,kırık ayna, kıskançlık, pahalı ayakkabılar ve iki ortalama
Hayat, daima bir şekilde, içinde yaşayan her bireye zararı dokunacak şekilde ilerlerdi.
Genetiğimin kalitesi düşük olduğu için ömür boyu yakınacaktım. Daima, hep! Bu çirkinlik bulaşıcıydı, aileden çocuğa geçiyordu bir şekilde. Yumurta ve sperm döllenmesi yolu ile.
Geçmişte eğer çirkin insanların çocuk yapması yasaklansaydı belki bir şekilde, yapay seçilim ile genler güzellikten yana olurdu. Dünyaya gelmezdim, ki benim için Dünyaya gelmek abartılı bir durum değildi. Gelmeseydim de pek şikayetleneceğimi düşünmüyordum.
Sadece her şey bir şekilde bana değmeden olup bitseydi güzel olabilirdi.
Ağzımda ki fırçalama sonrası oluşan köpüğü, lavaboya tükürüp musluğu açarak fırçamı yıkadım.
Üst rafta duran, geçen yılbaşı hediyesi olarak, sevgilim olarak gördüğüm ama onun beni fuckbudy olarak gördüğünü üçüncü buluşmamızda seks yapmak yerine randevuya çıkmamızı istediğimi belirttiğim de öğrenmiştim.
Bana yılbaşından bir gün önce ona aldığım - iki aylık birikimimi verip- pahalı saat karşılığında dolabından çıkarıp en sevdiğim kupam diyerek bana kakaladığı, ardından ise beni sikmek için yanında tuttuğunu söylediğimde; seni başka türlü yanımda tutamam! Demesi ile ayrılıp - ben ayrıldım, o benimle hiç birlikte olmadı yüksek ihtimal- ardından eve gelip, kupada çay içen ev arkadaşım Doruk'u görüp sinirle kupayı duvara firlatmam ardından kulpu kırılmış ve hafif çatlamış olan bardağa fırçayı yerleştirdim.
Şu an fırçalar için oldukça kullanışlıydı ve bende sikilen götümün davasını tutacak kadar boş değildim.
Gözlerimi zar zor açarken kırık aynadan yansıyan, zaten çirkinken aynanın kırıklığı ile daha da çirkinleşen yüzümü geniş perspektiften incelememeye dikkat ederk göz altlarıma baktım.
Günlük altı saatten daha az uyumam ya da hasta olmam halinde göz altlarım bağımlı biriymişim gibi çöküyordu.
Bari bu düzgün olsaydı, sadece haff bir göz kızarması veya çöküntü yeterdi, neden bağımlılar gibi görünüyorum ki?
Bu durum çirkinliğime çirkinlik katmaktan başka hiçbir boka da yaramıyordu üstelik.
Yüzümü buruşturarak soğuk suyun beni ürpertmesine neden olacak şekilde yüzüme çarptım.
Bahar ayına girmemize rağmen bünyem kar görmüştü.Musluğu tekrar kapatıp içeri geçtiğimde, elinde ki maketi tutarak kapıyı açmaya çalışan Doruk'a yardım ederek araladım dış kapıyı.
Kaşlarım ile maketi işaret ettim."Sabah mı sunum, bu saate hemde ?"
Yeni uyandığım için saatin yediye gelmediğinden emindim.Dersler en erken sekizde başlıyordu ve üniversitenin yakınlarında oturuyorduk.Başı ile onaylarken, yüzünü bile yıkamadığını fark ettim.
" Maketi güvenlice götürmem gerek. Geç gidersem kampüste bir hayvan çarpabilir."Bir aydır uğraştığı maketi dün ona yardım etmek için sabahlayarak bitirmiştik ve bizde bitmiştik. Ben son iki saat dayanamayıp uyurken, o son rotüşlarini halletmişti. Muhtemel uyumamıştı da.Başımı sallayarak onayladım onu. "Yüksek yüksek notlar alda gel koçum. Mükemmel oldu, hoca beğenmezse, gökdelen maketini götüne sokarsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelliğin Kutsaması
Short StorySarp, çirkin olduğu yetmiyormuş gibi birde ibneydi. Bir gün çok sevdiği tiyatro kulübünde, sahne arkasında çalışmaktan uyuyakaldığında, kendisi hakkında konuşulmasını duyarak uyanmak beklentileri arasında değildi. Özellikle, Mühendisliğin göz bebeği...