Sahne 39》Ve İhanet Yine En Çok Sevdiğinden Geldi

8.6K 660 76
                                    

Sahne 39
İlke'nin acısı, fırsatlar, enerji deposu, tatlı ve son şans

Gaye Su Akyol-
Dalgalandım da Duruldum cover


"Neden kabul etmek istemiyorsun İlke?"

Plan basitti. İlke , Can ve Taylan aynı anda devrilmesi gereken üç duvardı. Amacım başından beri grubun kendi içinde birbirine ihanet etmesini sağlamaktı. Aşama aşama birbirlerine olan güven ve türlü her duyguyu nefrete ve ihanete dönüştürmeleriydi.

Özge, Taylan'ı öperek ilk ihanetini tattırmıştı İlkeye. Fakat bu onu kudurtmak ve bana kendini vermesini sağlamak için sağlam bir neden değildi, çünkü elinde hâlâ Can vardı.

O da çok zor olmamıştı.
Gereken tek şey, Can başkası ile yiyişirken yakalamasıydı. Planın en uç ve tehlikeli noktalarından biriydi. Soluk, tüm iddiayı tesadüfi bir şekilde, Mahmut'un sevgilisinden duymuş gibi yaklaşmıştı Can'a.

Ardından, Can'ın evine giren Soluk'a öpüşmelerine şahit olmuştu İlke. Tamamıyla tesadüf gibiydi. Şimdi ise Can'ın olayları İlkeye anlatamayacağından emin bir şekilde İlke'nin karşısındaydım.

"Arkadaşım, Can ile flörtleşiyorken benim üzerime iddiaya girdiğinizi öğrenmiş."

Numaradan zorlanıyormuş gibi çıkarıyordum sesimi. İlkenin şaşkın bakışları benim onun karşısına çıktığım ilk anda ki gibi şaşkındı.
"Bunu neden yaptınız?"

Göz yaşımı elimin tersi ile sildim, yalandan ağlamanın bu kadar kolay olacağını sanmazdım.

Şaşkınlı yerini düşünceye bıraktığında, gözleri gözlerimden ayrıldı. Benim sorduğum soruyu duymamış gibi en ufak bir pişmanlığı yok gibi konuştu. "Can, o çocuğa mı anlatmış her şeyi?"

Onun için önemli olan konuya parmak basması hoşuma gitse de odağımı kaybetmedim. "Bunun bir önemi var mı? Sonuçta Can'la senin ilişkin olduğunu öğrenince ayrıldılar. Can ikinizi de birbirinizle aldatıyormuş işte."

Bedenini arabasına dayarken, gözlerini sıkıca yumup geri aştı. "Ne zamandır?"
Ellerinin titremesini arka cebine sokarak gizlemeye çalışmasına şahit olarak ellerimle sıkıca yakalarını tutarak sarstım. Benim için hiç bir suçluluk duymadan bencillikle kendi için çabalaması ile acıyarak izledim.

"Umurumda değil, ne hakla benim üzerime iddiaya girersiniz? T-Taylan o bunu bana nasıl yapar? Beni sevdiğini düşünüyordum ama o kızla aylardır ilişkisi varmış, bunu nasıl yapar!"

"Kız mı?" İlişkin ve parlak bakışları gözlerime dikti. "Özge! " Diyerek bağırdım. "Özgeyle senin ayrılman için attı bu iddiayı belki de? Arkadaşım her şeyi açıklayınca telefonunu kurcaladım, aylardır ilişkileri varmış, halbuki ben bir ihtimal beni sevme ihtimaline tutunmuştum."

Gözyaşları içinde söylediğim yalanlar, istediğim gibi onu daha çok öfkelendiriyordu. İlke'nin düşünmesi gereken tek şeyin, en başından beri aldatılıyor gibi hissetmesiydi.

Taylan'ın aylardır zaten Özge ile beraber olduğunu sanması gerekiyordu mesela, iddianın kurbanlarından birinin de kendisi olduğunu düşünmesi gerekiyordu. Can'ın ondan başka biriyle flörtleştiğini düşünmesi gerekiyordu. Benim, onu kendim gibi görüp beraber intikam alacak iki kişi gibi görmesi gerekiyordu. Tüm yalanlara inanması gerekiyordu.

"Özge ne alaka?" Hırslı sesini duyduğumda ellerimi yakalarından çekerek telefonda ki öpüşme fotoğraflarını ona doğru uzattım. Elleri arasına aldığı telefonda gördüğü fotoğraf ile telefonun kenarlardan sıktı.

Güzelliğin KutsamasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin