Sahne 25》Tam Beni Sevecek Gibisin

11.3K 862 511
                                    

Sahne 25

Az kişinin bildiği güzel şey, Güzel ve Çirkin , Büyüleyici biri, Olmayan şeyleri net gören gözler ve kanan insanlar.


🍒🍒
Feridun Düzağaç-
Kurumuş Ölüyorken

"Şimdi nasılsın ? Temiz hava iyi geldi mi?" Elinde yarısını içtiğim suyun kapağını kapatarak yan tarafına koyan Taylan'ı izledim. Kampüste böyle ağaçların arasında sallanan bir bankın olduğun biliyordum fakat, kimse yerini asla tam tarif etmediği için bulamamıştım. Bugüne kısmet gibi, Provadan sonra Taylan beni zorla sürüklemişti.

" İyim" dedim kısaca. İyi olmak zorunda gibi hissediyordum. Onun yalanlarının beni yıkamayacağını ona göstermek istiyordum.
"İnsanlar gördü." Diyerek devam ettim. Biz sarılırken perde açıldığı için bir kaç kişinin bakışlarına uğramıştık. Dedikodu yayılacağına emindim ve bu şu anlık ikimizin planlarına da uygundu aslında benim planıma daha çok.
Tepkisine bakmak için onu süzdüm. "Önemli mi bu şimdi." diyerek kestirip attı. Ayaklarım yere değiyordu ve salıncak bank her sallanışında dizlerim kırılıp geri geriliyordu. Taylanın bacakları ise benim tempoya ayak uydurmuş gibi tekrarlıyordu.
"Kendimi romantik sahnelerdeymiş gibi hissettim."Dedi durduk yerde. Çekingence bana doğrü bakış attarak.

Kendimi tutamadan gülümsedim.
"Dizi çekmiyoruz Taylan Tunalı." Duraklayarak önümde uzanan merdiven manzarasına göz attım.
"Hem, bizden romantik bir konu çıkmaz. Güzel ve Çirkin olabilirdi belki ama malesef ikimiz de erkeğiz"

Hızla başını kaldırarak, kaşlarını kızgınca çattı. "Yapma." Dedi net ve keskin bir dilde. Anlık olarak korkarak geriye çekildim, Gülüşüm yüzümde donarken "Ne-neyi?" Diyerek konuştum. Neden birden ruh hali değişmişti böyle.

Kararlı bakışları hiç değişmezken devam etti "Kendine çirkin demeyi." Derin bir nefes alarak bir süre çevresine bakarak tekrar sabitledi bakışlarını bana "Kendine bu konuda ne kadar çok baskı yaptığınının farkında mısın? Ne zaman bir şey olsa çirkinim diyip kenara geçiyorsun. Çirkinlik ne Sarp? Çirkinlik inan bana aynada gördüğün şey değil, bunu bende yeni ögrendim. Sen gerçekten çirkin değilsin. Sen benim gözümde , senden bakışlarımı bir an bile alamayacağım birisin." Benim anlamamış bakışlarımı görünce sesinin tonunu biraz yükselterek kelimelerini bastırdı."Sürekli bakmak istediğim biri haline geldiğini söylüyorum sana."
Ani itirafı benim şaşkınlığımı arttırdı. Artan tek şey şaşkınlığım da değildi.

Bakışılarımı, bakışlarından kaçırarak önüme döndüm. Yalan da olsa bana yalan gibi gelmeyen ve gerçekçi hissettiren sözleri ile karışan hislerim ile kahka atarak güldüm.

"Neden kendime diyeyim " dedim kararlıca tekrar ona baktığımda . Duygularımı ve aniden düşen gardımı tekrar alana kadar. "Senden bahsediyordum, ama sen üzerine alınmayacak kadar yakışıklı buluyorsun demek kendini."

Taylan'ın kararlı bakışları yerini şaşkınlığa bırakırken hemen tedirginliğe verdi yerini. Elleri ile gömleği kollarını çekiştirerek bana doğru yaklaştı. "Hay, ben kendimi! Ben öyle düşünmedim ben hay- savunamıyorum bile. Özür dilerim Sarp, ben bir gerizekalıyım."

Elleri açıklamaları ile hareketlenirken sonlara doğru omuzları ve elleri çöktü. Bakışlarını ve başını eğerek mahçup gibi kaçırdı gözlerini benden. "Ben öyle düşünmedim.." dedi son kez. Bu hali oldukça komikti.

İlkokulda azarlanan çocuklar gibi duruyordu, sahte kahkamın yerini gerçeği alırken başını kaldırarak bana baktım "Şaka yapıyordum ben. Sen niye bu kadar ciddiye aldın ki ? Allah seni..." Alayla konuşup gülerken bana dikkatle bakmaya devam etti. Kahkalarım hafifçe azalırken duraklayarak baktım ona."Kızdın mı ya?"
Başımı hafif eğerek yaklaştırdım. Ellerimi yüzünün önünde salladım
"Kızmadın demi? Şakaydı."

Güzelliğin KutsamasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin