Sahne 22
Kara pipi, aşiret daddy boyu, pembe takımlar, tüllü kelepçeler, ilk adımda intikam ve bitişik odaların ince duvaları
"Sarp, tutsana amına koyum ya gücüm kalmadı."
Soğuk'un düşük voltaj söylenmesi ile kolumu altında soktuğum bedeni birden ters çevirdim. Altındaki, erkek adam baksır almaz , anası ne alırsa onu giyere benzer felsefede olan ama azıcık daha dar olan iç çamaşırına ve onun bacak kısımlarının altından çıkan uzun siyah kıllara baktım. Soluk , siyah poşet ile oyalanırken Doruk suratı asık şekilde kenarda duruyordu.
Soğuk ise, Mahmutun yeni çıkardığımız pantolonunu kenara atmakla meşguldü.
Önümde boylu boyunca yatan Mahmut son kez bakarak ellerimi uzattığım sırada vazgeçer gibi ger çektim." Ya ben buna hazır değilim." Diyerek üzgün gözlerle diğerlerine baktığımda, Solul orta parmağını bana doğru kaldırdı. Ardından da söylenmeye başladı.
" Abartma, sende de var aynısı."
Aynen der gibi başımı salladığım da derin bir nefes alarak, ellerim ile yüzümü sıvazladım. " Başladık bir işe, hadi hayırlar olsun."
" Ben yapmak istemiyorum. Ulan neden ben?" Doruk, kenarda kıvranırken bize doğru söylendi.Usulca arkamı döndüm. " Şimdi bunu tartışmanın sırası mı Doruk? En kaslı görünen sensin ve ayrıca ikizler uzun saçlı feminen duruyorlar ve bende sıskayım."
Kısaca olayı açıkladığım onu tatmin etmiyor gibi huysuzca omuz silkerek kafasını iki sefer duvara vurdu." Lanet olsun."
" Abartma" diyerek mırıldandım. " Alt tarafı sırtın ve başından altı görünecek."
Başı duvara dayalı halde terçe baktı bana." Ama yinede," bezgince iç çekerek boş bakışlar ile onu izleyen bize bakarak havaya doğru offlayarak kafasını tekrar duvara vurdu." Kime ne anlatıyorsam anasını satayım."
" Kendini hazırla" diyerek söylenerek Mahmut'a doğru döndüm. Soluk elinde ki kırmızı iç çamaşırı ve pembe tenis eteği ile yatağın başında dikildi.
" Hadi giydirelim bakalım."Ellerimi attığım iç çamaşırını bir anda çıkararak kenara attım.
" Neden grup pornosu izliyor gibi hissettim?"
Soğuk mırıldanarak yatağın dört tarafından olan bize ve yatakta çıplak yatan Mahmut'a bakarak söylenmişti.Gözümü malum yerden çekerek, Soluk'uk elinde ki kırmızı tangayı aldım. " İğrenç iğrenç şeyler düşünüp birde onları dillendirme, tadım kaçtı."
" Katılıyorum." Diyerek elinde ki pembe dantelli sütyeni, Mahmut'un kollarından geçirmeye başladı Soluk.
" Neden sadece benim aklıma gelmiş gibi davranıyorsunuz? " diyerek bacaklarından geçirdiğim külotun diğer ucundan tutarak yukarı çekmem yardım etti Soğuk.
Stresten terleyen alnımı kolum ile silip, Küçük Mahmuti görmezden gelerek Soğuk'a baktım. " Çünkü sadece senin aklına geldi, sapık şey.""Ben külot çekeceğim sen de belinden kaldır."
Soğuk onaylayarak bel kısmına geçtiğinde, külot Küçük Mahmut'un ucuna kadar dayanmıştı.
" Ne kadar homoseksüel olsam da Mahmut benim dünya ahiret bacımdır."
Dayanamayarak mırıldanmam ile Soluk, seslice güldü. Soğuk katılıyor gibi başını salladı.
" Şimdi senin dünya ahiret bacını sikicem, kızmazsın inşallah."Arkamdan gelen ses ile başımı çevirdim. Doruk sadece ten rengine kaçan iç çamaşırı ile öylece dikiliyordu.
" Vayyy nudee demek." Eğlenir sesime yüzünü buruşturarak zoraki kahka attım." Çok önemli bir detay zaten, şerefsiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzelliğin Kutsaması
Short StorySarp, çirkin olduğu yetmiyormuş gibi birde ibneydi. Bir gün çok sevdiği tiyatro kulübünde, sahne arkasında çalışmaktan uyuyakaldığında, kendisi hakkında konuşulmasını duyarak uyanmak beklentileri arasında değildi. Özellikle, Mühendisliğin göz bebeği...