''İş ayağına kadar geldi Gulf, ön yargını bırakmalısın.''
Evet Gulf'un bir işe ihtiyacı vardı fakat bu...
''Emin değilim Mild, o adamla kimse çalışmak istemiyor. İş kariyerimi bile bitirebilir, sonsuza kadar iş bulamazsam bunun sorumluluğunu alacak mısın?''
Mild yerinden sıçrayıp arkadaşını kollarının arasına aldı, bu adamın gözünü açması gerekiyordu.
''Dostum o lanet olası bir Suppasit, eğer iyi anlaşırsan ne kadar yükselebileceğini tahmin edebiliyor musun? Babandan kalan borcu ödemen gerek, olumsuz düşüncelerini bırak ve yarın o görüşmeye git.''
Gulf o an için bencil davrandığını fark etmişti, çalışacağı bütün insanlar ile uyumlu olmayacağını biliyordu. Babası sorunlu bir adamdı, ölse bile sorunları devam ediyordu. Ödemesi gereken bir borç vardı, annesini tek başına bu yükün altında bırakamazdı. Belki de şu an için tek şansı yarın gideceği görüşmeydi.
-----
Görüşmenin yapılacağı alana gelmişti, başvuru yapan kişiler odadan yüzlerinde sinir ve hayal kırıklığı ile çıkıyordu. Gulf onları her gördüğünde ayakları geri geri gitti.
''Sıradaki, 0809''
Bu onun numarasıydı, içeri girmesi gerektiğini biliyordu fakat diğer taraftan tereddüt ediyordu.
Kadın elindeki kağıda bakıp tedirgin olan adama yaklaştı.
''Gulf Kanawut siz misiniz?''
''Ah evet, sanırım ben olmalıyım.'' Hayatında hiç bu kadar gergin hissetmemişti.
''Lütfen böyle buyurun.''
5 kişinin karşısında gittikçe küçülüyordu, ortamda tuhaf bir gerginlik vardı.
''Daha önceki iş tecrübelerinizin oldukça az olduğunu görüyorum, sebebini sorabilir miyim?''
Gulf heyecanını yenmeyi denedi, bu ilk iş görüşmesi değildi yapabilirdi.
G:''Kişisel sorunlarım yüzünden ayrılmak zorunda kaldım efendim. Çalıştığım yerlerle veya kişilerle herhangi bir sorun yaşamadım.''
''Anlıyorum, peki spor danışmanlığını seçmenizin sebebi nedir?''
Gulf karşısındaki soru soran adamı sevmişti, sadece ona odaklandı.
G:''Hayalim bir sporcu olmaktı fakat bir sakatlık yaşadım. Artık spora geri dönemezdim ama o yoldaki insanları destekleyebileceğimi biliyordum. Çevremdeki insanlar iyi bir motivasyoncu olduğumu söyler, onları da dikkate alarak bu mesleği seçtim.''
Bütün sorulara sakince cevap verdi, odadan sinirle çıkan insanlara anlam verememişti.
Mew telefondan kafasını kaldırıp karşısındakine baktı, genç görünüyordu. Ne kadar dayanabileceğini merak etti.
M:''Benim sporculuk hayalim olsa ve sakatlık yaşasam bütün sporculardan nefret ederdim. Sen gerçekten saf mısın yoksa başka bir amacın mı var ?''
Gulf az önce ki bütün düşünceleri geri aldı, o insanlara şimdi anlam verebiliyordu. İçinde bir umut bu adam hakkında yayılanların dedikodudan ibaret olmasını dilemişti, yanıldığını o konuştuğunda fark etti.
G:''Ne yazık ki ben siz değilim ve herhangi bir amacım yok. Emin olun kötü bir niyetim olsa bunu sizin emrinize girerek yapmazdım, öyle değil mi?'' İşi alamasa bile onun karşısında kendini ezdiremezdi.
''Kabul edildin.'' Mew ilk defa ona cevap veren biriyle karşılaşmıştı, bir ihtimal onunla iyi anlaşabileceğini düşündü işler ters giderse onu kovabilirdi.
Odadaki herkes hayretle Mew'e baktı, onun ağzından şimdiye kadar hiç onay cümlesi çıkmamıştı. Bütün danışmanları zorla kabul etmiş ve kısa sürede hepsini kovmuştu. Şu an onun ekibi için mucize yaşanıyordu, kimse karara itiraz etmeden çalışanı onayladı.
Gulf teşekkür etse çok mu tuhaf kaçardı? Az önce adama kafa tuttu ve kabul edildi. Amacını anlayamadı kendini kötü hissetmesi için mi yapmıştı? Bütün hareketlerinin altında kötü niyet arıyordu, düşüncelerle boğuşurken odada sadece ikisinin kaldığını fark etti.
Mew genç olana yaklaştı.
M:''Ne yazık ki ben siz değilim, böyle söylemiştin değil mi?''
Gulf sadece kafasını sallayabilmişti, aralarındaki mesafe fazlasıyla yakındı.
Mew biraz daha ilerleyip genç olanın kulağına eğildi.
M:''Sen zaten hiçbir zaman benim gibi olamazsın, verdiğim şansı iyi kullan.''
-----------------------------------------------------------
Selamlar nasılsınız? İyisinizdir inanıyorum size.
Yeni bir kurgu ile karşınızdayım sanırım bu bir bağımlılık, yazmaya devam etmek istedim. Umarım beğenirsiniz, okuduğunuz için teşekkürler.