Gulf eğilip usulca sevdiği adamın dudaklarına ufak bir öpücük bıraktı, canının yanmasını istemiyordu.
M:''Küçük bir dokunuşun bile iyi hissetmeme neden oluyor.''
Gözlerini açtığı an yanı başında onu görmenin nasıl bir his olduğunu açıklayamazdı, bu tanımı yapılamayacak kadar olağanüstü bir şeydi. Onun sıcacık hissettiren dokunuşları, sevgiyle bakan gözleri bunları hiçbir şeye değişemezdi. Ona sahip olduğu için kendini dünyanın en şanslı insanı olarak görüyordu.
G:''Şimdi izin verirsen doktoru bilgilendirmeliyim, hemen döneceğim.''
M:''Ne kadar hemen mesela? Kaç salise?''
G:''Çok çok az, sadece bekle.'' Her ne kadar yanından ayrılmak istemese bile birkaç dakikalığına yalnız bırakmak zorundaydı.
Heyecanla bütün katı koşturup doktoru aradı, uyandığını bütün herkese duyurmak istiyordu.
Doktor içeri girdiğinde şaşırmıştı, kimse bu kadar erken uyanacağını düşünmüyordu.
Öncelikle geçmiş olsun, aslında bu şaşırtıcı çünkü tahmin ettiğimizden daha kısa sürede bilinciniz yerine geldi güçlü bir yapınız olmalı.
M:''Güçlü olan ben değilim, onun sihirli güçleri var.'' Gülümseyerek Gulf'u gösterdi.
G:''Lütfen ona aldırış etmeyin, devam edin.'' Gözleriyle Mew'e işaret edip susmasını söylemeye çalışıyordu.
Bilinci yerine geldiğine göre sizi daha kolay bir süreç bekliyor, her gün kontrol edilip bilgilendirme yapılacaktır. Tekrar geçmiş olsun.
Gulf durum değerlerini daha detaylı öğrendikten sonra doktora kapıya kadar eşlik etmişti. Geri dönüp gülümseyen adamı gördüğü an içinde kelebeklerin uçuştuğunu hissediyordu, her şey rüya gibiydi. Yanına gidip sıkıca elini tuttu, onunla konuşmayı özlemişti.
G:''Nasıl hissediyorsun?''
M:''Seni gördüğüm her an daha da iyi oluyorum, bu yüzden hep gözümün önünde kal.''
Gulf yarış gününden bahsetmek istese bile yapamıyordu, her şeyi açıkça nasıl anlatabilirdi? O günü düşündüğünde istemsizce yüzü düşmüştü, bütün olanları unutmak istiyordu.
M:''Gulf?'' Düşündüğü şeyler yüzünden moralinin bozulduğunu fark etmişti, onu biraz bile üzgün görmeye tahammülü yoktu.
G:''Hm?''
M:''Sen o gün... Ne yaptığının farkında mıydın? Sana çarpabilirdim.''
Gulf ellerini yavaşça sevgilisinin saçlarında gezdirdi.
G:''Eğer o motordan inmeni sağlayacaksa çarpman umrumda olmazdı.''
M:''Böyle şeyler söyleme, bir daha asla böyle bir şey yapmayacağına söz ver.''
G:''Üzgünüm bunun sözünü veremem.'' O gün tekrar yaşansa bile düşünmeden aynı şeyi yapardı, ona olan sevgisi öylesine büyüktü ki onun zarar görmesine katlanamazdı fakat kendisinin acı çekmesine dayanabilirdi.
Mew genç olanın elini sıkıca kavrayıp kalbinin üzerine koydu.
M:''Ne kadar hızlı attığını hissediyor musun? Bu yanımda sen olduğun için böyle, sen yanımda olmazsan benim yaşayabileceğimi düşünüyor musun? Bundan sonra benim için bir şey yapma, ben de senin için yapmayacağım çünkü sen ve ben artık biz olduk. İkimiz için düşünmeliyiz arkada birimizi bırakamayız anlıyorsun değil mi? Bu yüzden kendine iyi bak ki ben de iyi olabileyim.''